نویسنده: پیمان مرادی
// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Geometry Dash SubZero

بازی موبایل Geometry Dash SubZero جدیدترین بازی استودیو راب‌تاپ (RobTop) است که در این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت.

بازی اندروید و آیفون Geometry Dash SubZero، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های پلتفرمر Geometry Dash است که با عرضه‌ی سه مرحله‌ی جدید و جذاب، سعی در تکرار موفقیت نسخه‌های قبلی دارد. مجموعه بازی‌های Geometry Dash از همان زمان انتشار نسخه‌ی اول با استقبال بسیار خوب بازیکنان بازی‌های موبایل مواجه شدند؛ اصلی‌ترین دلیل این امر نیز گیم‌پلی خلاقانه و بدیع نسخه‌ی اول بود که با ترکیب سبک پلتفرمر و ریتمیک، تجربه‌ای جدید و جذاب را به عرضه گذاشته بود.

Geometry Dash SubZero

اساس گیم‌پلی بازی Geometry Dash SubZero مشابه سایر بازی‌های پلتفرمر است. شما در این بازی می‌بایست یک مکعب را در هر مرحله با لمس به‌موقع صفحه نمایش گوشی از انواع و اقسام موانع گوناگون عبور دهید و به سلامت به مقصد برسانید. اما چیزی که مجموعه بازی‌های Geometry Dash را از سایر بازی‌های پلتفرمر متمایز می‌کند، گیم‌پلیِ مبتنی بر ریتم آن است که به واقع لذت بازی را دو چندان می‌کند. موسیقیِ انتخاب‌شده در هر مرحله، کاملا با اتمسفر آن مرحله و نوع حرکت مکعب در میان موانع، هماهنگ است و همین امر باعث شده تا هیجان بیشتری در هنگام عبور از موانع به بازیکن منتقل شود.

Geometry Dash SubZero با مراحل چالش برانگیز خود می‌تواند به سرگرمی مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت‌تان تبدیل شود

اگر از کسانی باشید که نسخه‌های قبلی مجموعه‌ی Geometry Dash را تجربه کرده‌اند، کاملا با حال و هوای بازی آشنا هستید، اما اگر Geometry Dash SubZero را برای اولین بار تجربه می‌کنید ممکن است در نگاه اول گیم‌پلی بازی برای‌تان دشوار به نظر برسد. اما این دشواری حداقل در دو مرحله‌ی اول به حدی نیست که از تکمیل کردن بازی، به طور کلی ناامید شوید. Geometry Dash SubZero از آن دسته بازی‌هایی است که با گیم اور شدن در هر مقطع از بازی، می‌بایست کار را از آغازِ همان مرحله‌ای شروع کنید که در آن گیم اُور شده‌اید. کلید موفقیت در این بازی، سرعت عمل و البته تمرین کردن در حالت تمرینیِ بازی (Practice mode) است که به شما کمک می‌کند تا در مرحله‌ی اصلی بازی با نشان دادن عکس‌العمل‌های به‌موقع از خود، از موانع مختلف بازی عبور کنید. در حالت تمرینی بازی امکان استفاده از سیستم چک‌پوینت وجود دارد تا با ثبت مکان موانع در حافظه‌ی تصویری خود، بتوانید با زمان‌بندی مناسب، عکس‌العمل‌های مناسب را از خود نشان دهید و مکعب خود را به مقصد برسانید.

Geometry Dash SubZero

محیط بصری Geometry Dash SubZero همانند نسخه‌های قبلی، چشم نواز و زیبا طراحی شده است. اما نقطه قوت بازی بدون شک موسیقی‌های انتخاب شده برای هر مرحله است که Geometry Dash SubZero را به تجربه‌ای دوست داشتنی تبدیل خواهد کرد. در مجموع می‌توان گفت که اگر از بازیکنانِ نسخه‌های قبلی این مجموعه باشید، به طور حتم از آن چه که سازندگان در این نسخه نیز برای‌تان تدارک دیده‌اند، لذت خواهید برد. بازی Geometry Dash SubZero از آن دسته بازی‌های است که قطعا ارزش تجربه کردن را خواهند داشت. Geometry Dash SubZero با مراحل چالش برانگیز خود می‌تواند به سرگرمی مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت‌تان در طول روز تبدیل شود.

دانلود ویدیو از آپارات

لازم به ذکر است که بازی Geometry Dash SubZero به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده است و شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر این بازی را برای تلفن‌‌های همراه خود دانلود کنید و از تجربه‌ی آن لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Geometry Dash SubZero


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده