// شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Stickman Legends: Shadow Wars

بازی Stickman Legends: Shadow Wars جلوه‌ی دیگری از شکوه شخصیت‌های استیک‌من است که این‌بار با برداشتن شمشیر به نبرد هیولاها می‌روند.

شخصیت‌های استیک‌من را تا به امروز در بازی‌های مختلفی دیده‌ایم. شخصیت‌هایی با ظاهری تماما سیاه‌ رنگ، دو چشم بزرگ و پر از استعداد که گاهی اسکیت سواری می‌کنند، گاهی سلاح به دست می‌گیرند و گاهی نیز بدون هیچ اراده‌ای در مسیر مستقیم راه می‌روند تا شاید شما برای پیدا کردن مسیر کمک‌شان کنید. تا به امروز آنقدر بازی‌های متفاوتی از سری Stickman منتشر شده است که اگر بخواهیم فهرستی بلند بالا از آنها را جمع کنیم، احتمالا چندی از آنها از قلم خواهیم انداخت. اما در این مقاله قصد معرفی بازی متفاوت و با کیفیتی را داریم که الهام گرفته از بازی‌های دوبعدی پلتفرمر است. بازی اندروید Stickman Legends: Shadow Wars شما را در نقش قهرمانی افسانه‌ای قرار می‌دهد که قصد دارد تا آخرین هیولاهای موجود دنیای تاریک بازی را تکه تکه کند.

بازی Stickman Legends: Shadow Wars

درخت مهارت، حالت‌های مختلف، سلاح‌های متنوع و قهرمان‌هایی با قدرت‌های منحصر به فرد، تنها بخشی از ویژگی‌های بازی هستند

بازی Stickman Legends: Shadow Wars ترکیبی از المان‌های نقش‌آفرینی و بازی‌های پلتفرمر است که در آن باید به صورت مرحله به مرحله در زمانی مشخص، به نبرد با هیولاها بروید. گیم‌پلی بازی از همان ابتدا ویژگی‌های جذاب خود را نظیر پرش دوگانه، ضربه ویژه و حمله با شمشیر را به نمایش می‌گذارد که به طور خلاصه اجازه می‌دهد تا در کمترین زمان، بیشترین تعداد از موجودات را از بین ببرید. تمام دشمنان بازی از دنیای تاریکی پا به جهان بازی می‌گذارند تا با قهرمان داستان روبرو شوند. اما گیم‌پلی Stickman Legends: Shadow Wars محتوای متنوعی را برای جلوگیری از تکراری شدن بازی ارائه می‌دهد. با از بین بردن هریک از هیولاها، سکه مشخصی را دریافت می‌کنید که از این سکه‌ها می‌توانید برای ارتقاء توانایی‌هایی مانند قدرت حمله، دفاع، سطح سلامتی و حمله کریتیکال استفاده کنید. بازی همینطور ویژگی Craft و ساخت آیتم‌های جدید را می‌دهد. مانند بازی‌های نقش‌آفرینی شما قادر به یادگیری توانایی‌های جدید برای رویارویی با دشمنان قدرتمند‌تر هستید که با نگاهی به تنوع آنها شگفت‌زده خواهید شد. درخت مهارت‌ بازی با افزایش سطح قهرمان، قدرت‌های جدیدی را در دسترس قرار می‌دهد که باید با پرداخت پول یکی پس از دیگری آنها را ارتقاء دهید. بازی Stickman Legends: Shadow Wars در زمینه گیم‌پلی چالش‌های جدی را در مقابل بازیکنان می‌گذارد و به ویژه با عبور از تعداد مشخصی از مراحل احتمالا مجبور به انجام خریدهای درون برنامه‌ای خواهید شد. توسعه‌دهنده سعی کرده است تا با الهام از بازی‌های مختلف، محصولی متنوع و جذاب را ارائه دهد تا بازیکنان را به مدت طولانی سرگرم کند. حالت بازیکن در برابر بازیکن (PvP)، حالت Survival برای نبرد بی‌پایان و بخش داستانی، بخشی از حالت‌های بازی هستند که با توجه به علاقه خود می‌توانید انتخاب کنید. البته برخی از حالت‌های بازی تنها بعد از رسیدن به سطحی خاص آزاد می‌شوند و برای دسترسی به آنها باید ابتدا بخش داستانی را انجام دهید.

بازی Stickman Legends: Shadow Wars به ویژه در زمینه گرافیک نیز جلوه‌ی ویژه‌ای دارد. پس‌زمینه متحرک و زیبا، انیمیشن‌های حمله حماسی و دشمنانی با ظاهر و توانایی‌های متفاوت با توجه به دنیایی که در آن قرار دارید، همگی به زیبایی طراحی شده‌اند. مراحل Stickman Legends در مجموع در چهار دنیای تاریک روایت می‌شود و برای دسترسی به هر یک این چهار منطقه باید به صورت مرحله به مرحله پیشروی کنید. از سوی دیگر درجه سختی بازی نیز شامل ۶ سطح متفاوت است که با توجه به سطح خود می‌توانید هر کدام را به دلخواه انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های بازی امکان انتخاب قهرمان‌هایی با شیوه حمله متفاوت است که به مرور در دسترس قرار می‌گیرند. موسیقی و صداگذاری Stickman Legends: Shadow Wars هرچند شباهت‌هایی به برخی از بازی‌های Hack and Slash کنسول‌ها دارد، اما با حال و هوای تاریک بازی هماهنگ است.

بازی Stickman Legends: Shadow Wars

بازی Stickman Legends: Shadow Wars با باس‌های هیجان‌انگیزش و انواع و اقسام محتوایی که ارائه می‌دهد،‌ قادر است تا بازیکنان علاقمند به سبک پلتفرمر را راضی نگه دارد. هرچند مراحل بازی در مسیری مستقیم انجام می‌شود و شاهد سکوهای مرسوم در این سبک نیستیم، اما وجود دشمنانی در انواع مختلف باعث شده است تا حداقل در چندساعت ابتدایی بازی تکراری نشود. بازی Stickman Legends: Shadow Wars برای مدت کوتاهی به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است که با اتمام این زمان با قیمت ۰.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. اگر آيفون یا آیپد دارید، می‌توانید بازی مشابه Stickman Legends- Ninja Heroes را تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید Stickman Legends: Shadow Wars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده