نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Flow Free

بازی موبایل Flow Free با ارائه یک محیط ساده قصد در سرگرم کردن کاربران دارد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

یک سری از بازی‌های موبایل هستند که به سبک عجیب و غریبی می‌توانند کاربر را مشغول کنند، بازی‌هایی که ارائه معماهایی به ظاهر ساده اما از درون فوق‌العاده پیچیده؛ طوری مغز کاربر را قلقلک می‌دهند که نه می‌توان بازی را رها کرد و نه آن را ادامه داد. بازی‌هایی که با همین معماهای‌شان کاربر وارد یک برزخ ذهنی تمام عیار می‌کنند. بازی Flow Free از این دست بازی‌ها است. شما در بازی قرار است یک سری نقاط را به هم وصل کنید، همین! شاید این کار ساده به نظر برسد اما مکان قرار گرفتن این نقاط می‌تواند آن‌قدری پیچیده شود که در عین این که اعصاب‌تان را به هم ریخته است در ذهن خود خلاقیت سازندگان را تحسین کنید.

بازی به طرز اعصاب خوردکنی زیبا است

گیم‌پلی بازی ساده است، با کشیدن دست خود روی صفحه، مسیر وصل شدن نقطه‌ها را مشخص کنید. گیم‌پلی در این بازی همچنین بسیار روان است، و به جرعت می‌توان گفت بازی هیچ لگی ندارد. تا اینجا همه چیز ساده به نظر می‌رسد، اما باید بدانید در وصل کردن این نقاط به هم، خطوط نباید به هم برخورد کنند. بازی گیم‌پلی به ظاهر ساده‌ای دارد اما استفاده درست از این گیم‌پلی دشوار است. وصل کردن این نقطه‌ها بهم یک چالش بسیار جدی است، چرا که همانطور که مشخص است تنها را پیش‌بردن بازی هم همین است. محور و هدف اصلی بازی به فکر وا داشتن کاربر است، بازی پر است از معماهای مختلف، در واقع هر مرحله‌ی بازی یک معمای مجزا به شمار می‌رود که تنها راه پیش‌روی‌تان حل کردن آن است. در جریان بازی نیز آمار بازی را خواهید داد. این آمار شامل اطلاعاتی چون تعداد حرکات‌تان، تعداد کل مسیرها، رکورد آن مرحله و میزان پیشرفت‌تان در جریان یک مرحله است. در کل بازی نیز سه راهنما دارید، که با استفاده از آن‌ها دو تا از نقاط به هم وصل می‌شوند، برای تهیه راهنماهای بیشتر نیز می‌توانید از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کنید.

تنوع مراحل در بازی بی‌نظیر است

تنوع مراحل در بازی بی‌نظیر است، هر سطحی فرمت خاص خودش را دارد، این تنوع در مراحل بازی باعث دشواری مطلوبی شده است. بازی هشت سطح مختلف برای تجربه دارد، هرکدام از این سطح‌ها نیز خود ۱۵۰ مرحله متفاوت دارند، هر سطح نیز خود سه سطح ساده‌، متوسط و سخت را دارد. البته اندازه زمین بازی برای سطوح مختلف متفاوت است، چرا که بازی به گونه‌ای طراحی شده است که هر چه زمین بزرگ‌تر باشد، حل کردن معمایش سخت‌تر خواهد بود و به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. بازی یک بخش جالب دیگر نیز به نام Time Trial دارد، این بخش سعی دارد تا محدود کردن بازیکن به زمان، هیجان بازی را بالا ببرد. به طور دقیق‌تر شما در این بخش برای نمونه سی ثانیه زمان خواهید داشت تا هرچه می‌توانید پازل‌های مختلف حل کنید.

گرافیک فنی و هنری بازی خیلی خوب و درخور این بازی هستند. هردوی این مولفه‌ها در این بازی آن قدر خوب کار شده‌اند که یک بازی کاملا چشم‌نواز را به مخاطب ارایه می‌کنند. بازی همچنین تم‌های مختلف و جالبی دارد که با اعمال‌شان فضای جالبی در بازی حاکم می‌شود. صداگذاری‌ها نیز بسیار خوب انجام شده‌اند و پس هر حرکت موفقیت آمیز صدای‌ آرامش‌بخش و جالبی پخش می‌شود.

بازی Flow Free یک بازی معمایی است که قصد دارد با طرح معماهای پیچیده، ذهن کاربر را به چالش دعوت کند. این بازی با یک گیم‌پلی روان و گرافیکی فوق‌العاده توانسته در نزدیک‌ترین منطقه به هدف خود قرار بگیرد. این بازی هم‌اکنون برای سیستم عامل‌های اندروید، ios و ویندوز فون در دسترس کاربران است. شما نیز می‌توانید با با استفاده از لینک‌های زیر و از طریق پلی‌استور، اپ‌استور و مایکروسافت استور این بازی را دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید، آیفون و ویندوزفون Flow Free


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده