نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Y8 Football League

بازی موبایل Y8 Football League شما را به دل رقابت‌های تک نفره ستارگان فوتبال خواهد برد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بسیاری فوتبال را پرطرفدارترین ورزش دنیا می‌دانند؛ این ادعا را نه می‌توان قبول کرد و نه می‌توان رد کرد. چنین ورزش مهمی به طبع در زمینه‌های دیگر نیز ورود خواهد کرد. بهترین دلیل برای اثبات این ادعا، فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی هستند که با محوریت بازی فوتبال ساخته شده‌اند. آن دسته از بازی‌های موبایل که با محوریت ورزش فوتبال ساخته می‌شوند، همواره طرفداران خاص خودشان را داشته و دارند.

بازی Y8 Football League یک بازی موبایل است که تجربه‌ی جالب و نسبتا متفاوتی از فوتبال را برای کاربر رقم می‌زند. شما در این بازی با انتخاب تیم‌ باشگاهی و بازیکن موردعلاقه‌تان در رقابت‌های یک به یک و دو به یک شرکت خواهید کرد. البته شما همیشه در تیم یک نفره خواهید بود و در جریان این رقابت‌ها نیز کسی که گل بیشتری به ثمر برساند برنده است. بازی به کاربر اجازه انتخاب بین بسیاری از تیم‌های باشگاهی بزرگ مانند رئال مادرید، بارسلونا، منچستر یونایتد و بایرن مونیخ را می‌دهد. شما پس از انتخاب تیم محبوب‌تان تعدادی از بازیکنان این تیم را در اختیار خواهید داشت؛ البته فقط یکی از این بازیکنان قابل استفاده خواهد بود و باقی بازیکنان را باید از طریق پول درون بازی آزاد کنید. شما همچنین می‌توانید این بازیکنان را ارتقا بدهید. بازی هم در زمینه نام بازیکنان و هم در زمینه نام باشگاه‌ها و لوگوی آن‌ها از اسم‌های مستعار و لقب‌‌ها استفاده کرده است. برای نمونه به جای استفاده از نام آرسنال از لقب این باشگاه یعنی Gunners استفاده شده است. این کار البته بیشتر به دلیل لایسنس و مواردی این‌چنینی انجام گرفته است.

بازی تجربه جالبی برای ارائه به کاربر در بر دارد

مسابقات Y8 Football League در یک فضای دو بعدی اتفاق می‌افتند. بازی دو سیستم حرکتی را در چهار حالت مختلف برای افراد چپ دست و راست دست ارائه می‌کند. البته این حالت‌ها تفاوت زیادی با هم ندارند و فقط سعی دارند تا کاربر تجربه‌ی راحتی از بازی داشته باشد. گیم‌پلی بازی در عین روان بودنش المان‌های خوبی برای ارائه دارد. برای نمونه کاربر علاوه بر شوت‌های معمولی یک سوپرشوت آتشین هم دارد و این سوپرشوت آن‌قدر قدرت دارد که در صورت برخورد به بازیکن حریف، بازیکن را نیز با خود به درون دروازه خواهد برد. البته این قدرت به این معنا نیست که گل شدن این توپ‌ها ردخور نداشته باشد؛ بلکه کافی است تا در اندازه‌گیری‌تان دچار اشتباه شوید تا توپ به زمین و زمان بخورد، اما به گل تبدیل نشود یا حتی در دروازه خودتان جای بگیرد. یکی دیگر از المان‌های جذاب بازی سپر‌هایی هستند که می‌توانید برای لحظاتی جلوی خط دروازه‌تان بگذارید تا از گل شدن توپ جلوگیری کنید. تهیه این سپرها اما خیلی هم راحت نیست؛ چرا که برای آن‌ها باید دست به جیب شوید و از پول درون بازی‌تان هزینه کنید. زمان هر مسابقه نود ثانیه است و با توجه به این زمان و سیستم کنترل بازی، در جریان هر مسابقه لحظات هیجان‌انگیز و پر از چالشی در انتظار کاربران خواهد بود.

بازی موبایل Y8 Football League

بازی در مجموع ۴ حالت مختلف به نام‌های مسابقات دوستانه، کاپ، لیگ و حالت بقا دارد. در مسابقات دوستانه همانطور که از اسمش پیدا است کافی است تا تیم‌تان را انتخاب کنید و با تیم پیش رو به رقابت بپردازید. قسمت کاپ مانند جام‌های حذفی برگزار می‌شود؛ به این حالت که پس از انتخاب تیم‌تان در مسابقات تک حذفی شرکت می‌کنید و با بردن حریفان به مقام قهرمانی می‌رسید. حالت لیگ اما به طبع طولانی‌تر خواهد بود. فرمت این حالت دقیقا مانند لیگ‌های فوتبال است که در سرتاسر جهان در حال برگزاری هستند. متفاوت‌ترین حالت بازی اما حالت بقا به شمار می‌رود. شما در این حالت پس از انتخاب تیم‌تان بدون هیچ فرمت خاصی در مقابل حریفان قرار می‌گیرید و با پیشرفت بیشتر در بازی در مقابل رقبای مختلف قرار می‌گیرید و به نسبت همین پیشرفت نیز در زمین‌های متفاوت‌تری حاضر خواهید شد.

بازی در مجموع ۴ حالت مختلف به نام‌های مسابقات دوستانه، کاپ، لیگ و حالت بقا دارد

گرافیک Y8 Football League در سطح بسیار خوبی قرار دارد و گرافیک هنری بازی خیلی خوب از آب درآمده است. یکی از مهم‌ترین و بهترین عناصر گرافیکی بازی طراحی چهره‌ی بازیکنان است؛ به طوری که طراحی چهره‌ها با یک حالت کاریکاتور مانند، خیلی خوب و فوق‌العاده دوست‌داشتنی هستند. این طراحی کم‌نظیر در محیط‌های بازی هم دیده می‌شود که بسیار خلاقانه و چشم‌نواز هستند. گرافیک بازی آنقدر عملکرد خوبی دارد که به‌راحتی می‌تواند یکی از دلایل تجربه‌ی این بازی به شمار برود. صداگذاری‌ها و موسیقی بازی هم مانند گرافیک و گیم‌پلی‌اش عملکرد خیلی خوبی دارند. موسیقی پس‌زمینه بازی بسیار جذاب و موثر کار شده است؛ طوری که در جریان مسابقات، بسیار خوب هیجان موردنیاز‌تان را به‌تان منتقل می‌کند. صداگذاری‌های بازی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارند؛ بهترین نمونه‌های این صداگذاری خوب نیز صدای ضربه بازیکنان به توپ و صدای خیلی خوب تماشاگران حاضر در استادیوم هستند. وقتی همه عناصر بازی مانند گیم‌پلی، گرافیک و موسیقی بازی را کنار هم می‌گذاریم، متوجه می‌شویم که در این بازی همه چیز آن‌طور که باید پیش می‌رود.

بازی موبایل Y8 Football League

بازی Y8 Football League با پرداختن از یک منظر جالب و متفاوت به بازی فوتبال و البته با ارائه‌ی یک گیم‌پلی روان، گرافیک چشم‌نواز و موسیقی موثر تمام سعی خود را در سرگرم کردن کاربران می‌کند. این بازی هم‌اکنون برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس کاربران است. شما نیز می‌توانید با استفاده از لینک‌های زیر و از طریق پلی‌استور و اپ‌استور این بازی را دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Y8 Football League


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده