نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل WarZ: Law of Survival

WarZ: Law of Survival یک بازی در سبک تلاش برای بقا است که تجربه‌ای عالی و بسیار واقع‌گرایانه از یک جهان آخرالزمانی ارائه می‌کند.

تا به امروز بازی‌های بسیار زیادی در سبک تلاش برای بقا منتشر شده‌اند؛ بازی‌هایی که در آن‌ها باید سعی کنید نیاز‌های مختلف شخصیت اصلی مثل نیاز به غذا، آب و موارد دیگر را رفع کرده و سعی کنید در دنیایی بی‌رحم، زنده بمانید. پیش از این در بخش معرفی بازی موبایل زومجی، بازی‌هایی در این سبک معرفی کرده‌ایم که مثلا یکی از آن‌ها، بازی Day R Survival بود. حال امروز سراغ یک بازی اندروید دیگر در این سبک با نام WarZ: Law of Survival می‌رویم که تجربه‌ای به مراتب واقع‌گرایانه‌تر و بهتر در مقایسه با بازی‌ای مثل Day R Survival ارائه می‌کند.

WarZ: Law of Survival داستانی شبیه به دیگر بازی‌های این سبک دارد؛ به این شکل که در ابتدای بازی خودتان را در یک دنیای آخرالزمانی در حالی پیدا می‌کنید که زامبی‌های بی‌رحم همه جا را تصرف کرده‌اند و حال باید سعی کنید در چنین جهانی زنده بمانید. گیم‌پلی بازی گستردگی بسیار زیادی دارد و اصلی‌ترین نقطه قوت بازی هم به شمار می‌رود. در طول بازی اولا باید به نیاز‌های اولیه شخصیت اصلی مثل نیاز به غذا، آب یا حتی مواردی مثل حمام کردن توجه داشته باشید! مساله دیگری که اهمیت خیلی زیادی در بازی دارد، ساخت و ساز است. شما به مرور زمان با گشت و گذار در محیط بازی و انجام کار‌های مختلف، نحوه ساخت آیتم‌های متنوعی را یاد خواهید گرفت که نقش بسیار مهمی در بازی ایفا می‌کنند.

بازی اندروید WarZ: Law of Survival

بازی WarZ: Law of Survival به شکلی عالی حس بودن در جهانی آخرالزمانی را به گیمر القا می‌کند

برای مثال به نیاز شخصیت اصلی به حمام کردن اشاره کردیم و حال برای اینکه بتوانید این نیاز وی را رفع کنید، باید دست به کار شده و یک حمام بسازید و سپس با پیدا کردن آب، بتوانید دوش بگیرید! آیتم‌های دیگر هم چنین حالتی دارند و مثلا برای قطع کردن درختان به دست آوردن چوب بیش‌تر، نیاز به تبر دارید که می‌توانید آن را از قسمت ساخت و ساز بسازید. در ابتدای بازی آیتم‌های ساده‌ای برای ساخت و ساز در دسترس هستند ولی به مرور زمان آیتم‌های پیشرفته‌تری هم در دسترس قرار می‌گیرند و در نهایت کار به جایی می‌رسد که می‌توانید مواردی مثل شات‌گان یا لباس نظامی هم بسازید و از آن‌ها برای دفاع از خودتان بهره ببرید. اما علاوه بر ساخت آیتم، در بازی می‌توانید برای خودتان خانه و سرپناه هم بسازید و حتی با آیتم‌های مختلفی فضای داخلی آن را تزئین کنید. چنین ویژگی‌هایی باعث شده‌اند تا بازی حس و حال زندگی کردن در یک دنیای آخرالزمانی را به شکلی عالی به مخاطب منتقل تحسین کند و از این نظر، WarZ: Law of Survival حداقل در پلتفرم موبایل یکی از بهترین‌ها در این سبک است.

اما گیم‌پلی بازی WarZ: Law of Survival فقط به ساخت و ساز خلاصه نمی‌شود و جنبه‌های اکشن خوبی هم دارد. در این بازی می‌توانید شخصیت اصلی را آزادانه کنترل کنید و به هر قسمتی از نقشه که خواستید، بروید. البته برای اینکه بتوانید سریع‌تر به قسمت‌های مختلف نقشه بروید، نیاز به بنزین برای ماشین‌تان خواهید داشت که می‌توان با گشت و گذار در محیط یا خرید با استفاده از پول آن را به دست آورد. با رفتن به قسمت‌های مختلف نقشه، ممکن است با گروهی از زامبی‌ها یا حتی گیمر‌های دیگر رو‌به‌رو شوید که آن‌ها هم مثل شما، برای پیدا کردن منابع و آیتم‌ها به این قسمت از نقشه سفر کرده‌اند. تنها کاری که با زامبی‌ها و دیگر موجودات وحشی دنیای بازی می‌توانید انجام دهید، کشتن آن‌ها است و باید سعی کنید با سلاحی که دارید یا حتی با دست خالی، آن‌ها را از بین ببرید. البته امکان استفاده از مخفی‌کاری هم وجود دارد که قدرت ضربه‌های‌تان را افزایش می‌دهد. اما در برابر سایر گیمرها، لازم نیست که حتما وی را بکشید و اگر هر دو فرد صلح‌طلبی باشید، می‌توانید کاری به کار یکدیگر نداشته باشید!

بازی اندروید WarZ: Law of Survival

WarZ: Law of Survival همچنین از نظر گرافیکی هم کیفیت بسیار خوبی دارد و سازندگان دقت بالایی به جزییات بازی کرده‌اند. این در حالی است که حجم بازی از ۱۰۰ مگابایت هم کم‌تر است ولی در کل شاهد گرافیک زیبایی هستیم و افکت‌هایی مثل جدا شدن سر زامبی‌ها از بدن‌شان یا حتی انعکاس اجسام روی سطح آب، حس و حال خوبی به بازی بخشیده‌اند. موسیقی و دیگر جلوه‌های صوتی بازی نیز شرایط مشابهی دارند. همچنین WarZ: Law of Survival یک بازی رایگان است که از خرید‌های درون برنامه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند. درست است که از تجربه رایگان بازی هم می‌توان لذت زیادی برد، اما خرید‌های درون برنامه‌ای نقش مهمی در بازی ایفا می‌کنند و اگر کاربری از این ویژگی استفاده کند، قطعا شانس بیش‌تری برای موفقیت و پیشرفت سریع‌تر در بازی خواهد داشت.

در کل اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که علاقه زیادی به بازی‌های تلاش برای بقا و آخرالزمانی دارند و از گشتن محیط‌های مختلف برای پیدا کردن آیتم‌ها، ساخت و ساز و کشتن زامبی‌ها لذت زیادی می‌برند، دانلود بازی WarZ: Law of Survival به‌تان پیشنهاد می‌شود و نباید تجربه این اثر واقع‌گرایانه را که درجه سنی بالای ۱۸ سال هم دارد از دست بدهید.

دانلود بازی اندروید WarZ: Law of Survival


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده