// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Battle Warship: Naval Empire

در بازی استراتژی Battle Warship: Naval Empire می‌توانید نبردهای دریایی گروهی و تک‌نفره را تجربه کنید. با معرفی این بازی موبایل همراه ما باشید.

تا به حال بازی‌های استراتژی زیادی را معرفی کرده‌ایم که در جریان آن‌ها می‌بایست پایگاه خود را گسترش می‌دادید و به سایر مناطق حمله می‌کردید. این بار به سراغ یک بازی استراتژی رفته‌ایم که نبردهای دریایی را به تصویر می‌کشد. بازی موبایل Battle Warship: Naval Empire داستان خاصی را دنبال نمی‌کند و تنها یک هدف را جلوی شما می‌گذارد؛ آن هم قوی کردن پایگاه و حمله به سایر مناطق و نابودی‌شان است و همانند اکثر بازی‌های این سبک، بیشترین تمرکز روی بخش آنلاین بازی است. اما سوال اصلی این است که بازی اندروید و آیفون Battle Warship: Naval Empire نسبت به رقبای خود چه برتری‌ای دارد؟

اولین ویژگی‌ای که سبب شده بازی Battle Warship: Naval Empire متفاوت ظاهر شود، دنیایی است که برای مخاطب در نظر گرفته است. تا به حال کم پیش آمده یک بازی استراتژی‌ را دیده باشیم که جنگ‌های دریایی را به تصویر بکشد، ولی در اینجا شما در نقش یک فرمانده ناوگان دریایی قرار گرفته‌اید؛ شخصی که می‌بایست ناوگان دریایی خود را با منابع مختلف به‌روز کند و با ارتقا دادنش، قدرت این ناو جنگی را بیش از پیش افزایش دهد. 

عیار یک بازی استراتژی زمانی مشخص می‌شود که پای نبردهای تیمی و نحوه انجام این کار به وسط می‌آید

با ورود به دنیای بازی، بخش تمرینی را مشاهده خواهید کرد که در جریان آن نحوه استفاده از منابع نظیر الکتریسیته به شما آموزش داده می‌شود و سپس، نحوه حمله کردن به سایر مناطق برای جمع‌آوری منابع را یاد می‌گیرید. در ادامه این شما هستید و یک ناو جنگی بزرگ که همان پایگاه‌تان است و باید مدام بخش‌های مختلف آن را ارتقا دهید. همانند اکثر بازی‌های این سبک، اگر برای اولین بار است که به سراغ بازی‌های استراتژی می‌روید یا اینکه ترتیب ارتقای منابع و بخش‌های ناو جنگی خود را نمی‌دانید، بهترین گزینه استفاده از سیستم مراحل بازی است. در جریان بخش ماموریت‌ها، بازی به شما می‌گوید که کدام بخش‌ها را به ترتیب ارتقا دهید یا آن‌ها را آزاد کنید. همچنین اگر نیاز به حمله به سایر مناطق باشد، خود سیستم بازی شما را برای نبرد آماده می‌کند و تنها کاری که می‌بایست انجام دهید، این است که بخش‌های مختلف را انتخاب کنید و آن‌ها را ارتقا دهید. تمرکز اصلی بازی Battle Warship: Naval Empire روی مبارزات گروهی و غارت کردن سایر ناوهای جنگی است.

زمانی که نقشه‌ی کلی بازی را مشاهده می‌کنید، جدای از ناوگان خود، سایر ناوهای بازیکنان بازی اندروید و آیفون Battle Warship: Naval Empire را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید به آن‌ها حمله کنید و منابع مختلفی را به دست بیاورید. البته برای این کار باید سیستم تهاجمی خود را قوی کنید و از طرفی سیستم تدافعی‌تان نیز به‌روز باشد؛ زیرا بازیکنان دیگری نیز هستند که چشم به ناو شما دوخته‌اند و قطعا حمله خواهند کرد و اگر از پایگاه قوی‌ای برخوردار نباشید، منابع خود را از دست می‌دهید. حال اگر قصد حمله کردن به پایگاه سایر بازیکنان را نداشتید، یک سری کشتی‌های جنگی به رنگ قرمز را مشاهده خواهید کرد که این کشتی‌ها نیز قابل غارت شدن هستند و می‌توانید از آن‌ها نیز منابع به دست بیاورید. اما لذت واقعی یک بازی استراتژی، زمانی است که وارد گروه‌های مختلف می‌شوید و نبردهای گروهی را تجربه می‌کنید. همچنین می‌توانید به هم‌گروهی‌های خود کمک کنید و منابعی را که نیاز دارند، در اختیارشان قرار دهید یا نیروهای خود را برای کمک بفرستید. نتیجه‌ی ‌تمامی این کارها، کسب آیتم‌های بیشتر و باارزشی است که در ساخت و ارتقای پایگاه شما، مفید هستند.

در انتها اگر دل‌تان تنگ شده برای یک بازی استراتژی که بتوانید نبردهای دریایی را تجربه کنید، Battle Warship: Naval Empire بهترین گزینه برای شما است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Battle Warship: Naval Empire


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده