// جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Tim The Explorer Asia

بازی معمایی Tim the Explorer Asia با مطرح کردن سوالاتی متنوع، اطلاعات جالبی را در مورد کشورهای آسیایی به شما می‌آموزد.

وقتی از بازی‌های معمایی صحبت می‌کنیم، شاید اولین چیزی که به ذهن‌مان خطور می‌کند پازل‌هایی عجیب با جواب‌هایی سخت باشد که برای حل کردنش باید حسابی فسفر بسوزانیم و در نهایت پس از چندین ساعت بالاخره یکی از مراحل بازی را رد کنیم، اما بازی‌های معمایی ساده‌ای هم وجود دارند که با یک سوال و چندین حرف درهم ریخته اطلاعات عمومی شما را به چالش می‌کشند و مهم‌تر از همه اینکه چیزهای جدیدی به شما می‌آموزند و این اصلی‌ترین برگ‌برنده این دسته از بازی‌های موبایلی است. مجموعه Tim the Explorer، ساخته استودیو وراکو نیز یکی از بهترین نمونه‌های این چنین بازی‌های معمایی است که سومین قسمت آن با تمرکز روی کشورهای آسیایی، اطلاعات زیادی را درباره چشم‌بادامی‌ها به شما می‌دهد.

Tim the Explorer Asia
Tim the Explorer Asia
Tim the Explorer Asia
مهم‌ترین وجه تمایز بازی این است که شما را وادار به جستجو کرده و از این طریق اطلاعات عمومی‌تان را افزایش می‌دهد

گیم‌پلی بازی چیز جدیدی نیست و فرمول بسیار ساده‌ای هم دارد. بازی با توجه به کشوری که انتخاب می‌کنید، سوالی از شما می‌پرسد و چندحرف درهم ریخته نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که با مرتب کردن آن‌ها به جواب سوال خواهید رسید. در این بین اگر با سوال سختی مواجه شدید و نیاز به راهنمایی داشتید، می‌توانید از کمک‌های بازی که البته با خساست خاصی در اختیارتان قرار می‌گیرد، برای پیدا کردن کلمه موردنظر استفاده کنید. خب با این حال سوالی که پیش می‌آید این است که بعد از تمام شدن فرصت‌های راهنمایی چه کاری از دستمان برمی‌آید؟ اینجا است که کاربران این بازی به دو دسته تقسیم می‌شوند. عده‌ای از آن‌های بیخیال بازی شده و احتمال به‌زودی آن را از گوشی خود پاک می‌کنند، اما دسته‌ای دیگر مرورگر خود را باز کرده و سوالی که مطرح شده را جستجو می‌کنند و این یعنی دنیایی از اطلاعات عمومی جالب در مورد کشورهای آسیایی که از طریق یک بازی لذت‌بخش در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در بازی اندروید و آیفون Tim the Explorer Asia شش کشور ژاپن، تایلند، مالزی، کره‌جنوبی، چین و اندونزی وجود دارد و هر کدام از آن‌ها در ۴ درجه سختی مختلف قرار گرفته‌اند که باعث می‌شود مجموعا شاهد ۲۴ مرحله در بازی باشیم که در هر یک ۲۰ سوال درباره موارد مختلفی چون آیین‌های فرهنگی، مکان‌های دیدنی و مشهور، واحد پول و بسیاری از زمینه‌های دیگر باید پاسخ داده شود. یکی از ویژگی‌های مهم بازی این است که همه مراحل و همه درجه‌های سختی از ابتدا باز است و نیازی به جمع‌کردن امتیاز و چنین مواردی نیست. در عوض، بازی اچیومنت‌هایی را تدارک دیده است که با به‌دست آوردن آن‌ها می‌توانید فرصت‌های راهنمایی خود را افزایش دهید. خوشبختانه تعداد این اچیومنت‌ها نیز به قدری زیاد هست که شما را برای به‌دست آوردنشان وسوسه کند.

Tim the Explorer Asia
Tim the Explorer Asia
Tim the Explorer Asia

همه موارد بالا را با طراحی‌ها و رنگ‌آمیزی‌های جالب و متنوع که برای هر کشور متفاوت است و موسیقی شاد و لذت‌بخش آن ترکیب کنید تا نتیجه‌اش تبدیل به اثری شود که به این زودی‌ها برای‌تان خسته‌کننده نخواهد بود و می‌تواند هر موقع که حوصله آموختن و جتسجو کردن را داشته باشید، به اولین انتخاب شما تبدیل شود. برای دانلود بازی آیفون و اندروید Tim the Explorer Asia می‌توانید با توجه به سیستم‌عامل خود از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی موبایل Tim the Explorer Asia


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده