// چهار شنبه, ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Off Record: Interview

بازی موبایل Off Record: Interview (Full) اثری ماجراجویی/معمایی و اول شخص است که داستانی قوی و جذاب را روایت می‌کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

یکی از دسته بازی‌هایی که این روزها به وفور در پلتفرم موبایل شاهد آن‌ها هستیم، بازی‌های معمایی اول-شخص است؛ بازی‌هایی که در جریان آن‌ها باید به صفحه و محیط‌هایی که در آن قرار می‌گیرید با دقت نگاه کرده و معماهای مختلف را حل کنید؛ معماهایی که بعضی از آن‌ها به واسطه محیط‌های بعد و قبل از مکان فعلی‌تان حل می‌شوند. این دسته از بازی‌ها معمولا رایگان هستند و برای یاری رساندن به بازیکن، از پرداخت‌های درون برنامه‌ای و روش‌های دیگری استفاده می‌کنند. معمولا راه دوم برای یاری گرفتن آن قدر طولانی و خسته‌کننده است که بعضا یا مخاطب از بازی مورد نظر زده می‌شود یا اینکه به سراغ دیدن ویدیوهای تبلیغاتی و پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌رود. با این حال به سراغ بازی موبایلی رفته‌ایم که در سبک معمایی اول-شخص است. در میان بازی‌های این سبک، بازی اندروید و آیفون Off Record: Interview (Full) را می‌توان نقطه عطفی دانست که به لطف یک سری ویژگی‌های خوب و مفیدی که دارد، شما را ساعت‌ها سرگرم می‌کند.

بازی موبایل Off Record: Interview (Full)

برخلاف سایر آثار ماجراجویی معمایی، در اینجا شاهد روایت داستانی زیبا و هیجان‌انگیز هستیم

داستان بازی روایتگر ماجرا و حادثه‌ای قدیمی است که برای یک اسب‌سوار رخ داده و حال پس از سال‌ها وی تصمیم می‌گیرد به آن واقعه اعتراف کند و به شما زنگ می‌زند. حال بازیکن کنترل شخصیت اصلی را در دست می‌گیرد؛ شخصی که یک خبرنگار است و پس از مصاحبه کردن، دچار یک سانحه رانندگی می‌شود و بخشی از حافظه خود را از دست می‌دهد. از آن سوی داستان، کلوین ریدلی، پس از اعتراف به واقعه سال‌ها پیش، بر اثر یک سکته قلبی فوت می‌کند و حال، شما مضنون به قتل هستید؛ قتلی که هیچ تقصیری در آن ندارید و باید خود را تبرئه کنید. برخلاف داستان اکثر بازی‌های این سبک یا سبک‌های مشابه، با روایت داستانی خوب و داستانی زیبا و مرموزانه طرف هستیم؛ جایی که باید مدام سرنخ‌های داستانی مختلفی را پیدا کنید و آن‌ها را به یکدیگر ربط دهید و همانند یک کارآگاه معماها را حل کنید و همانند یک وکیل، خود را تبرئه کنید. مورد دیگری که باعث روایت زیبای داستان شده است، گیم‌پلی است که به هیچ‌وجه خللی در روند بازی ایجاد نمی‌کند. از همان ابتدا می‌توانید درجه سختی مورد نظر خود را انتخاب کنید و اگر روی سخت‌ترین درجه هم بگذارید، باز هم بخش راهنما و سایر مکانیزم‌های بازی، به شکلی خواهند بود که شما را اذیت نکنند.

به لطف پولی بودن بازی Off Record: Interview (Full)، خبری از ویدیوهای تبلیغاتی اعصاب‌خردکن نیست

البته این اذیت نشدن را می‌توان مدیون رایگان نبودن بازی دانست. از این‌رو نه خبری از پرداخت‌های درون برنامه‌ای است و نه ویدیوهای تبلیغاتی اعصاب شما را خرد خواهند کرد. با ورود در هر محیط، باید به دنبال آیتم‌های متفاوتی باشید و در این میان، یک سری معماهایی وجود دارند که در واقع نمی‌توان آن‌ها را یک معمای جدی دانست. این بخش‌ها نیازمند آیتم‌های متفاوتی هستند که اگر آن‌ها را پیدا کنید، می‌توانید روند بازی را پیش ببرید و حال بعضی از آیتم‌ها در محیط‌های بعد از محیط فعلی و بعضی از آیتم‌ها نیز در همان محیط قرار گرفته‌اند. از این‌رو یکی از نکات اصلی بازی موبایل Off Record: Interview (Full) این است که تمام محیط را خوب بگردید. البته بازی دارای دو نوع راهنما است که هرکدام از آن‌ها به شکل مختلفی بازیکن را راهنمایی می‌کند. اولین مورد، یک قطب نما است که به شما می‌گوید که در محیطی که قرار گرفته‌اید، کدام قسمت‌ها را باید بگردید و دومین راهنما، مستقیما شما را به کاری که باید انجام دهید، هدایت می‌کند. البته پس از استفاده از روش دوم، مدت زمان کوتاهی را برای شارژ شدن مجدد آن باید صبر کنید و اگر درجه سختی را بالا ببرید، این زمان بیشتر از قبل می‌شود.

بازی موبایل Off Record: Interview (Full)

از گیم‌پلی و نحوه بازی کردن که خارج شویم، یکی دیگر از مواردی که در بازی اندروید و آیفون Off Record: Interview (Full) شدیدا شما را به خود جذب می‌کند، گرافیک و طراحی‌های بازی است که شدیدا رنگارنگ و خوب کار شده‌اند. در اینجا با اثری روبه‌رو هستیم که جدای از داستانی خوب و هیجان‌انگیز، گرافیکی چشم‌نواز و عالی روی پلتفرم موبایل دارد. درآخر بازی موبایل Off Record: Interview (Full) با اینکه ۲.۹۹ دلار قیمت دارد ولی اثری است که تجربه‌ی آن حسابی شما را سرگرم خواهد کرد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Off Record: Interview (Full)


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده