نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Zombie Shooter 3D

در بازی موبایل Zombie Shooter 3D، پایگاه خود را برای نجات از حمله زامبی‌ها می‌سازید و به مبارزه با زامبی‌ها می‌روید.

مدت بسیار زیادی است که زامبی‌ ها وارد دنیای بازی‌های ویدیویی شده‌اند و محبوبیت بسیار بالایی در بین بازیکنان به دست آورده‌اند. زامبی‌ها در همه نوع سبک و فضایی حضور داشته‌اند و سازندگان از ایده‌های مختلفی برای استفاده از این مردگان متحرک بهره برده‌اند. استودیو Doodle Mobile بازی موبایل جدیدی با نام Zombie Shooter 3D را برای سیستم عامل اندروید توسعه و منتشر کرده است که بازیکن در این بازی برای نجات جان خود دست به ساخت پایگاه و ارتقا سطح آن می‌زند تا از گزند این موجودات بی‌مغز در امان بماند. با معرفی این بازی اندروید جذاب با زومجی همراه باشید.

Zombie Shooter 3D

کشتن زامبی‌ها حس خشونت و جنون را به بازیکن القا می‌کند

بازی اندروید Zombie Shooter 3D یک بازی اکشن اول شخص آنلاین و استراتژیک است که حالتی شبیه به بازی محبوب استودیو سوپرسل یعنی Clash of Clans دارد. در این بازی، بازیکن باید پایگاه خود را برای نجات از دست حملات زامبی‌ها بسازد و به مرور سطح امنیت آن را بالا ببرد تا پایگاه توسط زامبی‌ها کمتر صدمه ببیند. ساختمان‌ها و آیتم‌های مختلفی از جمله سربازخانه، درمانگاه، مزرعه و چند موارد دیگر وجود دارند که ساخت آنها در پایگاه به پیشرفت شما کمک خواهد کرد. زمانی که زامبی‌ها به پایگاه حمله می‌کنند، بازیکن با ورود به قسمت مبارزه با زامبی‌ها، بازی به حالت اول شخص در می‌آید و بازیکن با استفاده از اسلحه‌های مختلفی چون کلت، مسلسل و شمشیر زامبی‌ها را از بین می‌برد. بازی Zombie Shooter 3D دارای کوئست‌ها یا مأموریت‌های مختلفی است که بازیکن با انجام هرکدام جوایزی چون پول، الماس و غذا دریافت خواهد کرد. همچنین، بازیکنان می‌توانند به پایگاه‌های دوستان و دیگر گیمرها سر بزنند و برای آنها لوازم مختلفی بفرستند و امتیاز کسب کنند.

Zombie Shooter 3D

بازی Zombie Shooter 3D یک بازی اکشن اول شخص آنلاین و استراتژیک است

گرافیک بازی Zombie Shooter 3D دارای گرافیکی انیمیشنی و سه بعدی به همراه جزئیات گرافیکی قابل قبول است. زامبی‌ها و اسلحه‌ها به خوبی طراحی شده‌اند و کشتن زامبی‌ها حس خشونت و جنون را به بازیکن القا می‌کند. موسیقی بازی دارای فضایی ترسناک و دلهره‌آور است و صداگذاری زامبی‌ها و شلیک گلوله‌های اسلحه‌ها به خوبی کار شده است. لازم به ذکر است، بازی Zombie Shooter 3D از سیستم خرید درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند. در فروشگاه این بازی، بازیکن می‌تواند الماس و سکه را با پول واقعی خریداری کند که با خرید آیتم‌ها روند پیشرفت امکانات پایگاه با سرعت بالا پیش خواهد رفت.

Zombie Shooter 3D

بازی Zombie Shooter 3D یک بازی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز با گرافیک و محیطی زیبا است. این بازی به علاقه‌مندان به زامبی‌ها و سبک نجات و بقا پیشنهاد می‌شود و آنها می‌توانند تا مدتها مشغول تجربه این بازی بشوند. این بازی دارای حجم ۲۹ مگابایتی است که نسبت به یک بازی آنلاین حجم کمی محسوب می‌شود و هم‌اکنون بازی Zombie Shooter 3D در فروشگاه گوگل‌پلی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید این بازی موبایل را از طریق لینک پایین دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید Zombie Shooter 3D


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده