// جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل The Sun: Origin

بازی موبایل The Sun: Origin روایتگر دنیایی آخر الزمانی است؛ جایی که انسان‌ها برای بقا باید آذوقه و مهمات مورد نیاز خود را از دنیایی ترسناک به دست بیاورند.

در سال ۲۰۵۰، خورشید انرژی عظیم و قدرتمندی را به فضا منتقل کرد که پیامد این انرژی، هرج و مرج و نابودی برای ساکنان زمین بود. از سالیان قبل دانشمندان این پدیده را پیش‌بینی کرده بودند، ولی حاکمان و فرمانروایان این واقعه را نادیده گرفتند. با برخورد این انرژی به زمین، یک هاله رادیواکتیو پدید آمد و نتیجه‌ی آن کشته شدن میلیون‌ها انسان پیر، جوان، زن، مرد، فقیر و پولدار بود و در این میان اشخاصی زنده ماندند که در پناهگاه‌های مخصوصی قرار داشتند یا از کلاه‌های ایمنی و ماسک استفاده می‌کردند. سالیان سال مردم در پناهگاه‌ها زندگی کردند، تا اینکه آذوقه‌ی آن‌ها رو به اتمام رفت. از این‌رو عده‌ای به دنیای بیرون قدم گذاشتند تا آذوقه و مهمات به دست بیاورند، اما چیزی که مشاهده کردند جز نابودی دنیا و کشت و کشتار نبود؛ جایی‌ که اسلحه و زور مهم‌ترین قانون است و غارت‌گران به دنبال غارت از بازمانده‌ها هستند تا زندگی خود را پیش ببرند. از این‌رو موجوداتی که تحت تاثیر امواج رادیواکتیو قرار گرفته‌اند، به موجودات دیگری به نام غول تبدیل شده‌اند.

بازی موبایل The Sun: Origin

The Sun: Origin به خوبی حال و هوای بازی‌های آخرالزمانی را به مخاطب القا می‌کند

بازی موبایل The Sun: Origin دنیایی آخرالزمانی را روایت می‌کند؛ جایی که آدم‌ها برای نجات و گذر عمر باید پا به دنیای وحشی بیرون بگذارند و در این راه مراقب حملات سایر گروهک‌ها باشند. بازی اندروید و آیفون The Sun: Origin از نظر روایت، اثری قابل قبول است که با پیش‌روی در آن، یاد بازی‌های نام‌آشنای قدیمی می‌افتید. برای مثال اگر سری بازی S.T.A.L.K.E.R را بازی کرده باشید، در زمان تجربه The Sun: Origin حتما یاد آن بازی خواهید افتاد. از نظر گیم‌پلی و روند بازی، شما در نقش یکی از سرباز‌هایی هستید که وظیفه‌تان پیدا کردن مهمات و آذوقه برای بقا است. در این راه وارد ماجراهای دیگری نیز می‌شوید و خط داستانی بازی را پیش خواهید برد. حال با شروع بازی، از شما خواسته می‌شود که وارد بخش تمرینی شوید یا اینکه آن را رد کنید و وارد دنیای بازی شوید. پیشنهاد می‌کنم حتما بخش آموزشی بازی را مشاهده کنید؛ زیرا سیستم گیم‌پلی بازی کمی پیچیده است و اگر بخش راهنمای بازی را مشاهده نکنید، امکان دارد در دنیای بازی سردرگم شوید. همانند اکثر بازی‌های نقش آفرینی، یک Inventory دارید که در آن آیتم‌های مختلفی را می‌توانید قرار دهید. همچنین در صفحه نمایش شما یک رابط کاربری تعبیه شده که برخی از آیتم‌های مهم نظیر Medicهایی که را به دست می‌آورید می‌توانید در جای مناسب بچینید تا در مواقع بحرانی، با لمس صفحه نمایش، خود را Heal کنید.

سیستم حرکتی بازی در ابتدا کمی آزاردهنده است، اما رفته رفته به آن عادت خواهید کرد

جدای از این موارد نوع حرکت، شلیک، پرش، استفاده از دوربین، نقشه و چند مورد دیگر جزو رابط کاربری شما روی صفحه نمایش هستند که رفته رفته به آن‌ها عادت خواهید کرد. همچنین اگر چرخش دوربین و شلیک کردن به صورت همزمان برای شما عذاب‌آور است، می‌توانید نوع شلیک را روی حالت خودکار قرار دهید تا کار برای شما بسیار ساده‌تر شود. تنها موردی که می‌تواند شما را کمی اذیت کند همین سیستم حرکتی بازی است که در ابتدا خسته‌کننده است، اما رفته رفته، به آن عادت خواهید کرد. جدای از سیستم حرکتی، نقشه بازی و ماموریت‌ها به نحوی در نظر گرفته شده‌اند که روی رابط کاربری مقصد خود را مشاهده نمی‌کنید، بلکه باید ابتدا نقشه را باز کنید و سپس به دنبال مقصد خود بگردید و با توجه به محل آن، حرکت کنید. جدای از تمامی موارد ذکر شده، شخصیت بازی دارای بخش ارتقای شخصیت است که با انجام مراحل مختلف و کشتن دشمنان، یک سری پوینت خاص دریافت می‌کنید که می‌توانید خود را در پنج بخش مختلف نظیر بارگذاری سریع اسلحه، ارتقا دهید.

بازی موبایل The Sun: Origin

موردی که بازی The Sun: Origin را به یک اثر باارزش تبدیل کرده است، اتمسفر آن است. اتمسفر بازی به نحوی است که سکوت خاصی را برای شما به وجود می‌آورد؛ سکوتی که در اکثر بازی‌های آخرالزمانی شاهد آن هستیم و یک نویز در پس‌زمینه، باعث حواس‌جمعی شما می‌شود؛ صدایی که به شما می‌گوید هر لحظه امکان دارد غول‌ها یا غارت‌گران به شما حمله کنند. در انتها اگر علاقه‌مند به بازی‌های تیراندازی اول شخص با حال و هوای بازی‌های آخرالزمانی هستید، بازی موبایل The Sun: Origin بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

دانلود اندروید و آیفون The Sun: Origin


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده