// شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل SkidStorm

با بازی اندروید و آیفون SkidStorm به دوران کودکی بروید و تجربه‌ای مشابه محصول Anki Overdrive را در یک بازی اتومبیل رانی داشته باشید.

اگر علاقمند به بازی‌های ماشین سواری باشید، حتما شما نیز زمانی نام محصول Anki Overdrive را شنیده‌اید. محصولی با کیفیت که در آن با اتصال مسیرها به یکدیگر و انتخاب خودرو می‌توانستیم با دوستان و اعضای خانواده خود به مسابقه بپردازیم. در این مقاله می‌خواهیم نگاهی را به بازی SkidStorm بیندازیم که با دوربین ایزومتریک، رقابت‌های اتومبیل رانی هیجان‌انگیزی را برای علاقه‌مندان به ارمغان آورده است. در این بازی باید با کنترل خودرو در مسابقات پیروز شوید و سپس با باز کردن لوت‌باکس‌ها، جوایز نفیسی را از آن خود کنید. در ادامه با معرفی بازی اندروید و آیفون SkidStorm همراه باشید.

بازی SkidStorm

هریک از خودروهای بازی قابلیت شخصی‌سازی و ارتقاء را دارند

بازی SkidStorm با مسابقه‌ای جمع‌جور و خودرویی نه چندان گران آغاز می‌شود. کنترل خودروها در این بازی نیاز به ریزه‌کاری‌ دارد که باید به مرور با انجام حالت Career با آنها آشنا شوید. بازی دارای دو حالت کلی چندنفره و Career است که در حالت Career امکان رقابت‌های آفلاین با سه خودروی دیگر مهیا شده است. پیست‌های مسابقه از همان ابتدا نظرتان را به خود جلب می‌کند و امکان رقابت در کویر، محیطی برفی یا پیست بهاری در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. با پیروزی در هر رقابت به شما فرصتی داده می‌شود تا برای کسب جوایز بیشتر،‌ با چالشی جدید یعنی پیروزی بر سه خودرو Ghost، روبرو شوید. این خودروها زمانی که در بازی پیش افتاده‌اید نمایش داده می‌شوند و حتی اگر در رقابت پیروز شوید نیز می‌توانید توانایی خودتان را در کسب کمترین زمان به چالش بکشید. حالت تک‌نفره شامل سه بخش،‌ Career، تایم تریل و Single Race می‌شود که تنها وظیفه‌ی بازیکن در هر یک از این بخش‌ها کسب بهترین زمان ممکن در تمام کردن به موقع مسابقه است. در بخش تایم تریل باید در زمانی مشخص پیست‌ را به پایان برسانید و در حالت Single Race نیز امکان شخصی‌سازی رقابت با بازیکنان داده شده است.

اما گیم‌پلی Skid Storm ترکیب مناسبی را با سایر قابلیت‌های بازی از جمله شخصی‌سازی خودرو به وجود آورده است. این ترکیب اجازه می‌دهد تا در پایان هر مرحله با باز کردن لوت‌باکس‌‌ها،‌ سکه و الماس مورد نیاز خودرا برای ارتقاءموتور، نیتروژن،‌ توربو و سایر امکانات خودرو به دست آورید. ارتقاء خودرو اجازه می‌دهد تا به عنوان مثال، با افزایش سرعت ماشین خود، سریع‌تر به خط پایان برسید و با توجه به رقابت‌های هیجان‌انگیز و عمدتا نزدیک بازی، کوچکترین افزایشی در توانایی خودرو، باعث پیروزی شما می‌شود. بخش گاراژ، فرصتی را برای خریداری خودروهای قدرتمند فراهم می‌کند و با پرداخت الماس یا سکه می‌توانید تغییراتی را در رنگ اتومبیل‌تان ایجاد کنید. اما دیگر ویژگی بازی SkidStorm‌ امکان رقابت‌ به صورت چندنفره آنلاین است. رقابت با دوستان به صورت آنلاین، Ranked Match و لیدربورد، از جمله بخش‌هایی هستند که در بخش چندنفره در دسترس علاقمندان قرار گرفته‌اند. بازی سرورهای نسبتا پایداری دارد و با ورود به رقابت به سرعت در کمتر از یک یا دو دقیقه وارد مسابقه می‌شوید. پیروزی در هر یک از رقابت‌ها یا قرار گرفتن در جایگاه دوم یا سوم،‌ مقدار کاپ مشخصی را از آن شما می‌کند که با جمع کردن آنها می‌توانید در لیدربورد جایگاه بالاتری را کسب کنید.

بازی SkidStorm

اگر به چت و گفتگو علاقه دارید، از سطح چهار به بعد ویژگی Clan در دسترس قرار می‌گیرد که به ویژه برای هماهنگی برای مسابقات کاربردی است. مانند بسیاری از بازی‌های رایگان، SkidStorm نیز از خریدهای درون برنامه‌ای و همینطور تبلیغات ویدیویی پشتیبانی می‌کند. با این حال، حداقل در سطوح ابتدایی می‌توانید بدون نیاز به خریدهای درون برنامه‌ای مسابقه دهید و در کنار دوستان‌تان از یک ماشین سواری جذاب لذت ببرید. بازی SkidStorm را چه در زمینه گرافیکی و چه در زمینه گیم پلی‌ می‌توانیم در دسته‌ی بازی‌های جذاب و اعتیادآور موبایل طبقه‌بندی کنیم. ارائه گرافیکی زیبا و البته ساده، در کنار گیم‌‌‌پلی‌ روان و بی آلایش، فرصتی را در بازی SkidStorm مهیا کرده است تا بازیکنان به توانند با ساده‌ترین ویژگی‌ها، لحظاتی شیرین را در کنار یکدیگر تجربه کنند

دانلود بازی اندروید و آیفون SkidStorm


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده