// پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Chef Wars

بازی موبایل Chef Wars تجربه‌ای متفاوت در زمینه بازی‌های موبایل است. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

تا چه اندازه عشق آشپزی و غذا درست کردن هستید؟ آیا از این کار لذت می‌برید یا صرفا یک فرد خوش خوراک هستید؟ قطعا در میان عاشقان غذا یا کسانی که به آشپزی علاقه‌مند هستند، اشخاصی وجود دارند که به بازی یا فیلم و سریال‌های حول این موضوع نیز علاقه‌‌مند هستند. برای مثال فیلم سینمایی سرآشپز (Chef) که در نوع خود واقعا این حرفه را به بهترین شکل به تصویر می‌کشد. حال در معرفی بازی موبایل امروز به سراغ بازی‌ای رفته‌ایم که برای عاشقان غذا است. بازی موبایل Chef Wars، شما را به آشپزی و پیدا کردن دستورهای آشپزی متنوع و مختلف دعوت می‌کند تا بتوانید با حریفان خود رقابت کرده و پیروز شوید. بازی اندروید و آیفون Chef Wars روایت‌گر زندگی دخترکی است که به آشپزی علاقه‌مند است و از طرفی پدرش مریض بوده و برای بهتر شدن حالش‌اش باید دارویی کمیاب را پیدا کند.بازی موبایل Chef Wars

حال این گیاه در اختیار آشپزی شیطان صفت به نام بارون قرار دارد و شما وظیفه دارید با شرکت کردن در مسابقه‌های آشپزی مختلف و در نهایت تبدیل شدن‌تان به بهترین آشپز و شکست دادن بارون این گیاه دارویی را به دست آورده و پدر خود را درمان کنید. از حیث گیم‌پلی، با اثری نقش آفرینی و دنیای باز طرف هستیم. جایی که شما باید با شرکت در فستیوال‌ها و مراحل مختلف، با آشپزهای معروفی مسابقه داده و آن‌ها را از میان بردارید. نکته‌ی مهم بازی Chef Wars این است که باید مدام غذاهای مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و دستور پخت‌های جدیدی را کشف کنید. از این‌رو همیشه می‌توانید در مسابقات مختلف آزادی عمل از خود نشان دهید زیرا هر مسابقه یک تم مخصوص به خود را دارد. حال اگر شما غذایی با تم ارائه شده نداشته باشید، قطعا بازنده میدان خواهید بود و داورها به هیچ‌وجه نمره خوبی به غذای شما نخواهند داد. اما در این میان اگر از غذاهایی با تم مناسب یا نزدیک به موارد خواسته شده آماده کنید، به راحتی می‌توانید برنده شوید.

بازی موبایل Chef Wars

اینکه بتوانید دستور غذاهای مختلف و جدیدی را پیدا کنید، می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن در مسابقات افزایش دهید

اگر می‌خواهید همیشه دستورهای آشپزی خوبی پیدا کنید، پس از ناکامی، به توضیحات داده شده توجه کنید زیرا به شما می‌گویند از چه ترکیب‌هایی استفاده کنید و در کنار این مورد، بخش ارتقای شخصیت خود را دست کم نگیرید زیرا با ارتقای سه بخش مورد نظر، به راحتی می‌توانید دستورهای آشپزی جدیدی پیدا کنید و با خرید کردن در بازار‌های مختلف دنیای بازی، می‌توانید غذاهای تهیه شده توسط خود را ارتقا داده و موارد جدیدتری را به آن‌ها اضافه کنید. ارتقا دادن غذاها بدین معنا است که امتیاز آن‌ها بالاتر می‌رود و شانس شما در برنده شدن نیز بالطبع بالا می‌رود. درکنار تمامی موارد ذکر شده، یک بخش PvP نیز برای بازیکنان تعبیه شده است که در جریان آن، یک رقابت واقعی را تجربه خواهید کرد. جایی که با سایر بازیکنان سراسر جهان در قالب آشپزهایی حرفه‌ای یا تازه‌کار رقابت خواهید کرد. البته بخش رقابتی بازی از سطح دو به بعد در دسترس قرار ‌میگیرد که خب امری طبیعی است زیرا از این سطح به بعد، بازیکن به خوبی با دنیای بازی آشنا شده است و می‌تواند خود را برای رقابتی نفس‌گیر آماده کند.

درآخر بازی اندروید و‌ آیفون Chef Wars تجربه‌ای جدید و متفاوت نسبت به سایر بازی‌های موبایل است که کمتر مورد مشابه‌ای از این دسته بازی‌ها توسعه داده شده است. از این‌رو اگر علاقه خاصی به آشپزی دارید، به هیچ‌وجه این بازی را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Chef Wars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده