// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Mighty Battles

بازی موبایل Mighty Battles با اینکه تماما آنلاین است ولی رقابت کردن با سایرین به بهترین شکل ممکن در این بازی طراحی شده است.

در کنار بازی‌های تک‌نفره که دارای یک بخش چندنفره ساده روی موبایل هستند، بازی‌هایی نیز قرار دارند که برعکس گروه اول عمل می‌کنند. با این حال عده‌ای از کاربران نیز فقط به سمت بازی‌هایی می‌روند که محتویات آنلاین داشته و حالت رقابتی دارند. بازی‌هایی که در جریان آن‌ها باید با تیم یا اشخاص مختلفی رقابت کرده و سطح و قدرت خود را افزایش دهید. اکثر این بازی‌ها به خاطر پرداخت‌های درون برنامه‌ای و نبود سیستم مناسبی برای Matchmaking، نبردهای ناعادلانه‌ای را به وجود می‌آورند. با این حال امروز به سراغ بازی موبایلی خواهیم رفت که محتویات آن کاملا آنلاین است و در سبک کارتی در اختیار مخاطبان قرار داده شده است. بازی موبایل Mighty Battles با اینکه یک بازی کاملا آنلاین است و تنها نبردهای یک به یک دارد اما آن قدر سرگرم کننده است که می‌توانید ساعت‌ها یا حتی ماه‌ها وقت خود را صرف این بازی کنید.

بازی مبایل Mighty Battles

چیدن مناسب میز کارت، مهم‌ترین موردی است که در Mighty Battles باید آن را رعایت کنید

در جریان بازی اندروید و آیفون Mighty Battles شما یک سری کارت از جنگجوهای مختلی دارید که از طریق آن‌ها باید میز کارت خود را چیده و وارد بازی شوید. نحوه بازی کردن هم بدین شکل است که هر تیم، یک پایگاه دارد که پایگاه‌اش مجهز به یک سلاح جنگی است و از طریق آن به پایگاه حریف شلیک می‌کنید. شلیک توسط پایگاه شما به صورت خودکار انجام می‌شود اما می‌توانید هدف را خودتان انتخاب کنید (البته در حالت پیش فرض این مورد نیز به صورت اتوماتیک توسط بازی انجام می‌شود) حال میز کارت شما که شامل سربازها و سلاح‌های جنگی مختلف نظیر تانک و هلیکوپتر یا بمب‌انداز است، همچنین شامل یک سری انرژی می‌شود که این انرژی لازمه‌ی استفاده از کارت‌ها است. زمانی که انرژی هر کارت به میزان مورد نظر رسید، می‌توانید از آن استفاده کنید. حال مهم‌ترین نکته در بازی این است که میز کارت خود را به شکلی دسته بندی کنید که کارت‌هایی با انرژی‌های مختلفی در آن قرار داشته باشد. برای مثال اگر تمامی کارت‌ها را کارت‌های قوی با انرژی بالا انتخاب کنید، قطعا در ابتدای بازی دچار مشکل خواهید شد و اگر برعکس عمل کنید، در اواخر بازی و زمانی که حریف شما از کارت‌های اصلی خود استفاده می‌کند، قطعا بازنده میدان خواهید بود.

بازی از سیستم Matchmaking عادلانه‌ای برخوردار است

از این‌رو سعی کنید همیشه از کارت‌هایی با انرژی کم و زیاد به صورت یکسان عمل کنید. نکته‌ی مهم دیگری که سبب شده این بازی از سایر بازی‌های رقابتی متمایز شود و شاهد مبارزاتی عادلانه باشیم، سیستم Matchmaking بازی است. در اینجا با یک سری دیویژن روبه‌رو هستیم که بازیکنان بر اساس سطح و رتبه و تعداد بردهایی که دارند، در آن قرار می‌گیرند. در بازی‌های دیگر امکان داشت با بازیکنی طرف شوید که چندین سطح از شما بالاتر است و جدای از آن، تجربه‌اش در بازی مورد نظر نیز بیشتر باشد و همین مورد سبب می‌شد به راحتی شکست بخورید. ولی در بازی موبایل Mighty Battles مهم نیست حریف شما چقدر کارت‌های خود را از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای به روز کرده باشد، مهم این است که در چه سطحی قرار دارد و همیشه با بازیکن‌های داخل دیویژن خود بازی خواهید کرد. حال اگر از استراتژی مناسبی برخوردار باشید و بدانید در کجا از چه کارتی استفاده کنید، به راحتی پیروز میدان خواهید بود.

بازی مبایل Mighty Battles

جدای از گیم‌پلی بازی و حالت رقابتی، یک سری رویداد و چالش‌های مختلف نیز برای شما قرار داده شده است که با انجام آن‌ها، کارت‌های جنگی و پول دریافت خواهید کرد. همچنین گرافیک و طراحی‌های بازی و زاویه دوربین به نحوی است که حس و حال جدیدی به شما القا می‌شود. در آخر بازی اندروید و آیفون Mighty Battles تجربه‌ای متفاوت و سرگرم کننده از بازی‌های رقابتی است که در جریان آن می‌توانید کلن‌ دلخواه خود را راه اندازی کرده یا وارد کلن‌های دیگر شوید و با سایر بازیکن جهان، رقابت کنید.

دانلود اندروید و آیفون Mighty Battles


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده