// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Lionheart: Dark Moon

بازی موبایل Lionheart: Dark Moon یک بازی نقش آفرینی غربی است که دارای مبارزات نوبتی است و دنیای جدیدی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

کم پیش می‌آید شاهد بازی‌ای غربی باشیم که دارای مبارزات نوبتی باشد و از این سیستم پیروی کند، اما بازی موبایل Lionheart: Dark Moon دقیقا از این ایده استفاده کرده و به واسطه طراحی‌ها و داستانی که دارد، توانسته اثری قابل قبول و سرگرم‌کننده را خلق کند. بازی اندروید و آیفون Lionheart: Dark Moon روایتگر داستان کلیدی قدرتمند است که از طریق آن می‌توان دروازه شیاطین را باز کرد و آن‌ها را وارد دنیا کرد. این کلید سال‌ها است که در یک قلعه مورد حفاظت قرار می‌گیرد؛ تا اینکه یک شب شیاطین و اهریمن‌ها به این قلعه حمله می‌کنند تا کلید را از آن خود کنند. نگهبان قدیمی و قدرتمند کلید بزرگ و جادویی بازی پس از شکست خوردن‌اش، کلید را به تکه‌های مختلفی تبدیل کرده و آن‌ها را در سراسر دنیای بازی پخش می‌کند. حال مدتی می‌گذرد و شما در نقش یک سرباز پا به دنیای بازی می‌گذارید و اندکی بعد می‌فهمید که باید تمامی تکه‌های این کریستال را جمع‌آوری کنید و اهریمن‌های بازی را از بین ببرید.

بازی موبایل Lionheart: Dark Moon

باس‌های بازی از سیستم مبارزه‌ای خوبی برخوردار هستند

از آن‌جایی که با یک اثر مبارزه‌ای نوبتی طرف هستیم، مبارزات به نحوی خواهد بود که در ابتدا حریف ضربه وارد می‌کند و به ترتیب نوبت شما و هم‌تیمی‌هایتان می‌شود تا به دشمن خود آسیب بزنید. در بازی Lionheart: Dark Moon دارای یک تیم چهار نفره خواهید بود که در ابتدا تنها با سه نفر می‌توانید بازی کنید. اما پس از عبور از سطح ۶، می‌توانید از نفر چهارم نیز در تیم خود استفاده کنید. بخش داستانی بازی شامل یک سری چپتر است که در جریان هر چپتر، شما باید مبارزات مختلفی را انجام دهید و در آخر، یک باس‌فایت برای‌تان در نظر گرفته شده است که باس‌فایت‌های بازی اندروید و آیفون Lionheart: Dark Moon جدای از متنوع بودن‌شان، هیجان خاصی نیز دارند و در اواخر بازی حسابی شما را به چالش می‌کشند. هر قهرمان دارای دو قابلیت است که یکی از آن‌ها همان ضربات معمولی در طول مبارزه است و قابلیت دوم بر خلاف سایر بازی‌های مشابه، دارای Mana یا نوار مخصوصی نیست؛ بلکه با تعداد ضربات پس از آن Cooldown می‌شود. برای مثال قابلیت دوم شخصیت اصلی، یک ضربه است که به تمامی اعضای تیم حریف آسیب وارد می‌کند و زمانی که چهار ضربه دیگر به دشمنان وارد کردید، مجددا می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید و این روند برای تمامی اعضای تیم شما صدق می‌کند.

بازی موبایل Lionheart: Dark Moon

رفته رفته زمانی که به اواسط بازی می‌رسید، سعی کنید تیم خود را به نحوی بچینید که همیشه یک پشتیبان با قابلیت Heal کردن در تیم‌تان وجود داشته باشد و از طرفی مدام به واسطه Potionهای مخصوصی که پس از انجام بعضی از مراحل پاداش می‌گیرید، اعضای اصلی تیم خود را لول‌آپ کنید. تمامی این موارد به شما کمک می‌کنند تا بیش از پیش از بازی خود لذت ببرید و مراحل را ساده‌تر پشت سر بگذارید. جدای از تمامی موارد، یک سری کلید با ارزش‌های متفاوت نیز در گوشه و کنار بازی به شما پاداش داده می‌شود که می‌توانید آن‌ها را نیز از بخش فروشگاه بازی خریداری کنید. به واسطه این کلیدها می‌توانید قهرمان‌های جدیدی را آزاد کرده و در صورت لزوم، از آن‌ها استفاده کنید، اما نکته اینجا است که داستان شخصیت‌های مفیدی را در اختیارتان قرار می‌دهد و نیازی برای انجام این کار نیست. در آخر، بازی موبایل Lionheart: Dark Moon تجربه‌ای هیجان‌انگیز است که جدای از گیم‌پلی خوب و روان‌اش، دارای گرافیکی رنگارنگ و فانتزی است که لذت بازی کردن را دو چندان کرده است.

دانلود اندروید و آیفون Lionheart: Dark Moon


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده