// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Vikings: War of Clans

بازی موبایل Vikings: War of Clans اثری استراتژی است که در دنیای وایکینگ‌ها روایت می‌شود. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

قطعا همه کاربران بازی‌های موبایل تابه‌حال یک یا دو اثر استراتژی را تجربه کرده‌اند؛ بازی‌هایی که در جریان آن‌ها باید به ساخت و ساز پایگاه خود مشغول شوید و از طرفی با حمله کردن به سایر مناطق، آذوقه و اعتبار کسب کنید. در این میان در اکثر دوران‌ها بازی‌های موبایل استراتژی داریم و این بار به سراغ یک بازی استراتژی با حال‌وهوای وایکینگ‌ها خواهیم رفت؛ جنگجویانی با ظاهر و پشتوانه داستانی بسیار قوی که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده‌اند. بازی موبایل Vikings: War of Clans از داستان خاصی برخوردار نیست و صرفا در آن باید به ساخت‌وساز پایگاه خود بپردازید و پس از گذشت مدت زمان مورد نظر، به پایگاه‌های سایر بازیکنان سراسر جهان حمله کنید و پیروز شوید.

ساخت‌وساز و ارتقای بخش‌های بازی از مهم‌ترین مواردی است که باید آن‌ها را انجام دهید

همانند سایر بازی‌های مشابه، با شروع بازی اندروید و آیفون Vikings: War of Clans، نحوه بازی کردن و ساخت‌وساز بازی به شما آموزش داده می‌شود؛ اینکه چطور بخش‌های پایگاه خود نظیر سربازخانه یا معدن و سایر موارد را ارتقا دهید و بسازید که بتوانید به‌راحتی منابع خود را تامین کنید. رفته رفته و پس از بخش آموزشی، دیگر خودتان به حدی رسیده‌اید که بتوانید کارهای مربوطه را انجام داده یا بخش‌های بیشتری را در پایگاه خود قرار بدهید. با این حال بازی دارای یک قسمت به نام Missions است که در جریان آن خود بازی به صورت خودکار به شما می‌گوید که چه کارهایی انجام دهید و شما تنها لازم است گزینه‌های مورد نظر برای انجام این کار را فشار دهید. قطعا در بازی‌های استراتژی ساخت‌وساز و ارتقای بخش‌های مختلف، مهم‌ترین فاکتوری است که باید آن را در نظر بگیرید و بازی Vikings: War of Clans هم از این قاعده مستثنا نیست. در دنیای بازی بخشی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید مواردی نظیر دانش، قدرت قهرمان پایگاه و موارد دیگری را تا چندین سطح ارتقا دهید. با ارتقای این موارد در اصل قدرت خود را افزایش داده‌اید و اهمیت ارتقای سایر بخش‌های پایگاه نظیر زمین کشاورزی این است که اگر آپدیت نباشند، نمی‌توانید سایر قسمت‌های پایگاه را ارتقا دهید.

اما دنیای بازی Vikings: War of Clans به همین موارد ذکر شده ختم نمی‌شود؛ بلکه شما می‌توانید به سایر پایگاه‌های دنیای بازی نیز حمله کنید. البته زمانی که تازه وارد بازی می‌شوید قادر به انجام این کار نخواهید بود و تقریبا یک روز باید صبر کنید تا بتوانید به سایر قبیله‌ها حمله کنید. همچنین محیط‌های مخروبه‌ای نیز در Vikings: War of Clans تعبیه شده که با حمله کردن به آن‌ها، منابع و مهمات کسب می‌کنید. در کنار تمامی این موارد نیز می‌توان به پاداش‌های بازی اشاره کرد که پس از انجام هر Mission به شما تعلق می‌گیرد و روند بازی به نحوی است که به هیچ‌وجه نگران تمام شدن منابع‌تان نخواهید بود و تنها دغدغه بازیکن، به مدت زمان هر ارتقا بر می‌گردد که به لطف پرداخت‌های درون برنامه‌ای، اگر آدم صبوری نیستید می‌توانید پول واقعی خرج کنید و آیتم‌های کم‌کننده یا از بین برنده زمان ساخت‌وساز را خریداری و استفاده کنید.

در آخر بازی اندروید و آیفون Vikings: War of Clans تجربه‌ای متفاوت از بازی‌های استراتژی است و این متفاوت بودن بیشتر به خاطر اتمسفر بازی است. اگر از علاقه‌مندان این دسته از بازی‌های موبایل هستید، بازی Vikings: War of Clans را از دست ندهید.

دانلود اندروید و آیفون Vikings: War of Clans


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده