نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Riddlord: The Consequence

اگر از جمله طرفداران بازی‌هایی مثل The Room هستید، Riddlord: The Consequence بازی‌ای است که قطعا از تجربه آن لذت خواهید برد.

یکی از مطرح‌ترین سری بازی‌های پازل روی موبایل، سری The Room است که تا به امروز چندین نسخه از آن منتشر شده و همگی هم جزو بازی‌های با‌کیفیت و محبوب سبک پازل به‌شمار می‌روند و طرفداران زیادی هم دارند. همین محبوبیت باعث شده تا استودیو‌های بازی‌سازی زیادی سراغ ساخت این دست آثار بروند و یکی از این استودیو‌ها، آمریتا است که اخیرا بازی اندروید و آیفون Riddlord: The Consequence را منتشر کرده است؛ بازی‌ای با قیمت ۶ دلار که شباهت زیادی به سری The Room دارد و البته داستان جالبی هم روایت می‌کند.

در بازی Riddlord: The Consequence شما نقش شخصیتی به اسم جک رید را ایفا می‌کنید؛ کاراکتری که سابقه‌ای طولانی در دستگیری قاتل‌های سریالی داشته و یک کارآگاه کارکشته است. با این حال، یک روز که وی در حال بازگشت به خانه است، شخصی مرموز به او زنگ می‌زند و می‌گوید که اسپارک، فرزند وی، را دزدیده است. جک بلافاصله خودش را به خانه می‌رساند و در آنجا با یک جعبه مرموز روبه‌رو می‌شود و اینجا آغاز وقایع بازی است. در اصل در Riddlord: The Consequence هدف شما این است که به راز ربوده شدن پسر شخصیت اصلی پی ببرید و این معما را حل کنید.

Riddlord: The Consequence

اما از حیث گیم‌پلی، Riddlord: The Consequence یک بازی پازل است و برای پی بردن به رمز و راز آن، باید پازل‌های مختلفی را حل کنید؛ پازل‌هایی که تنوع بالایی دارند و البته گاهی به معنای واقعی کاملا سخت و پیچیده می‌شوند؛ آنقدر سخت که هرچقدر هم فکر می‌کنید راه‌حلی درست و حسابی به ذهن‌تان نمی‌رسد و حتی شاید مجبور شوید برای حل کردن آن‌ها سراغ راهنما‌های موجود در اینترنت بروید! با این حال، پازل‌های بازی در کل طراحی خوبی دارند و پس از حل کردن آن‌ها حس خوبی به‌تان دست می‌دهد. البته خود بازی هم یک سری راهنما در اختیارتان قرار می‌دهد که با لمس علامت سوال گوشه بالای تصویر می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید، اما این راهنمایی‌ها خودشان گاهی گنگ هستند و خیلی کمکی به‌تان در پیشبرد بازی نمی‌کنند.

از طرف دیگر با اینکه Riddlord: The Consequence در اصل یک بازی پازل است، اما سازندگان روایت داستان را هم در آن فراموش نکرده‌اند و همچنین موفق شده‌اند اتمسفری عالی و مرموز برای آن خلق کنند که بیش از پیش شما را به تجربه این بازی و به پایان رساندن آن تشویق می‌کند. به این مسائل، جلوه‌های بصری خیلی خوب بازی را هم اضافه کنید؛ جایی که برخلاف بسیاری از بازی‌های پازل موجود روی پلتفرم موبایل، سازندگان Riddlord: The Consequence محیطی پرجزییات برای این اثر خلق کرده‌اند و شاهد طراحی‌های بسیار خوبی برای بازی هستیم.

Riddlord: The Consequence

Riddlord: The Consequence از آنجایی که یک بازی پازل واقعا با‌کیفیت است و توانسته ترکیب بسیار خوبی از روایت داستانی غنی با گیم‌پلی سرگرم‌کننده خلق کند، به صورت پولی منتشر شده است و برای تجربه آن باید ۶ دلار پرداخت کنید. با این حال با خرید بازی با یک اثر کامل رو‌به‌رو خواهید شد که در آن خبری از خرید‌های درون برنامه‌ای یا تبلیغات اعصاب‌خردکن نیست و می‌توانید از یک بازی کامل لذت ببرید. در مجموع اگر به بازی‌های سبک پازل علاقه دارید، دانلود بازی Riddlord: The Consequence پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Riddlord: The Consequence


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده