// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل The Floor Is Lava

بازی The Floor Is Lava با افزودن برخی المان‌های جدید به گیم‌پلی آشنای خود، می‌تواند برای مدتی شما را سرگرم نگه دارد.

بازی The Floor Is Lava که نامش از روی یک بازی دسته‌جمعی و واقعی برداشته شده است، یکی از آثار اخیر استودیو TerranDroid به شمار می‌رود که اگرچه در نگاه اول شاید چندان جذاب به نظر نمی‌رسد، اما توانسته با برخی ویژگی‌های جدید، تاحدودی خودش را از سایر هم‌ردیفانش در این سبک متمایز کند و البته که در برخی موارد نیز از رقبای خود بسیار عقب افتاده است.

شاید اوج سبک پلتفرمر با گرافیک سه بعدی را در پلتفرم موبایل می‌توان به بازی Subway Surfers نسبت داد که طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرد و از همان موقع به بعد بود که استودیوهای مختلف سعی کردند تا با افزودن ایده‌هایی متفاوت، گیم‌پلی متمایزی را از این سبک ارائه کنند. بازی اندروید The Floor Is Lava نیز با همین هدف شکل گرفته است و می‌توان گفت که نسبتا موفق بوده است.

The Floor Is Lava
The Floor Is Lava
The Floor Is Lava

گیم‌پلی کلی بازی به این صورت است که باید از روی موانع خاصی بپرید، اما تفاوتی که وجود دارد این است که در زمان‌های معینی، سطح زمین پر از ماده مذاب آتشفشانی می‌شود و به همین دلیل باید در این مواقع روی اجسام مختلفی که در مسیر قرار گرفته‌اند بپرید و تا پایان یافتن زمان مقرر پایین نیایید. در طول مسیر شما می‌توانید سکه‌هایی را که جلوی راه‌تان قرار گرفته‌اند، برای خرید شخصیت‌های جدید یا شخصی‌سازی آن‌ها جمع‌آوری کنید. البته به جز سکه‌ها تعدادی قالب یخ نیز در مسیر قرار دارند که به هیچ وجه نباید آن‌ها را از دست دهید. در واقع یک دماسنج در کنار تصویر قرار دارد که دائما در حال افزایش است و برای پایین آوردن دما چاره‌ای جز جمع‌آوری قالب‌های یخ ندارید. یکی دیگر از نکاتی که باعث می‌شود بازی موبایل The Floor Is Lava کمی متفاوت‌تر به نظر برسد، موانع متحرکی است که گاها در مسیر مشاهده می‌کنید. برای مثال در برخی مواقع یک کامیون جلوی شما قرار می‌گیرد که دائما موانعی را به سوی شما پرتاب می‌کند و جاخالی دادن به آن‌ها همراه با جمع‌کردن سکه‌ها و یخ‌ها چندان آسان نیست.

جدا از حالت ذکر شده، یک مد Casual نیز در بازی وجود دارد که گیم‌پلی متفاوت‌تری را نسبت به حالت قبل ارائه می‌دهد. در بخش Casual که بیشتر روی سرعت‌عمل و دکمه‌زنی تمرکز دارد، شما بایستی در مکان‌های مشخصی با فشردن دکمه‌های چپ یا راست، قبل از اینکه روی زمین جزغاله شوید، روی موانعی که در مسیر قرار گرفته‌اند بپرید.

The Floor Is Lava
The Floor Is Lava
The Floor Is Lava

با وجود گیم‌پلی نسبتا متفاوت، بازی اندروید The Floor Is Lava از لحاظ گرافیکی شاید چندان به‌روز نباشد و همین مسئله می‌تواند تا حدودی شما را از ادامه بازی منصرف کند. از طرفی امکانات شخصی‌سازی و تعداد کاراکترهایی که در دسترس قرار گرفته‌اند چندان رضایت‌بخش نیست و به نوعی از انگیزه بازی‌باز برای جمع‌آوری امتیازات بیشتر می‌کاهد. با این حال، The Floor Is Lava برای کسانی که عاشق این سبک هستند، می‌تواند تجربه جالب و متفاوتی باشد. برای دانلود این بازی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی The Floor Is Lava


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده