// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Hiding the Moon: Tengu Legend

بازی موبایل Hiding the Moon: Tengu Legend اثری خاص و فراموش نشدنی است که در گوشه و کنار آن می‌توان فرهنگ ناب شرقی را مشاهده کرد.

صدها سال پیش یک سگ آسمانی (تنگو) قلب خود را از خشم و نفرت پر کرد و به موجودی عجیب (سگ و کلاغ) تبدیل شد. سپس از طریق خشم و نفرت خود، ماه و خورشید را از بین برد تا دنیای آدمیان و زمین نابود شود. پس از این کار، سگ آسمانی از کاری که انجام داد احساس پشیمانی و ندامت کرد و در نهایت توبه وی سبب شد تا فرصتی دوباره به او داده شود. حال می‌بایست تمامی قطعات  خورشید و ماه را جمع کنید تا بار دیگر دنیا را نجات دهید.

بازی موبایل Hiding the Moon: Tengu Legend جزو آن دسته از بازی‌هایی است که دنیای غنی و ناب شرق را به تصویر می‌کشد. در اینجا شاهد افسانه و داستانی از جنس داستان‌های فانتزی و هیجان‌انگیز شرقی هستیم. در بازی اندروید Hiding the Moon: Tengu Legend شما کنترل تنگو را بر عهده خواهید گرفت و در جریان ۱۲ چپتر مختلف می‌بایست قطعات خورشید را جمع‌آوری کنید تا دنیا را نجات دهید.

بازی موبایل Hiding the Moon: Tengu Legend

داستان بازی در دل آیتم‌هایی که جمع‌آوری می‌کنید نهفته است

اگر اهل بازی‌های داستان-محور و معمایی هستید که بتواند برای چند ساعت حسابی شما را سرحال آورد و از دنیای اطراف خود دور کند، بهترین گزینه Hiding the Moon: Tengu Legend خواهد بود. در جریان این بازی معمایی می‌بایست از یک نقطه به نقطه دیگر برسید و در این میان، آیتم‌های مخصوصی را جمع‌آوری کنید. شاید با خود بگویید بدون جمع‌آوری آیتم‌های بازی، می‌توان روند داستانی را پیش برد و بازی را به اتمام رساند، ولی جمع‌آوری آیتم‌های ذکر شده به شما کمک می‌کند که در بخش روایت داستان، داستان بازی را به صورت کامل مشاهده کنید و متوجه شوید. به عبارتی راوی داستان در همان ابتدا به شما می‌گوید که برای فهمیدن داستان و سرگذشت زمین و شناخت شخصیت تنگو، جدای از تکه‌های خورشید و ماه می‌بایست آیتم‌های موجود در هر چپتر را جمع‌آوری کنید. حال هر چپتر بازی موبایل Hiding the Moon: Tengu Legend تشکیل شده از چند مرحله و هر مرحله دارای یک آیتم است که باید آن را به دست بیاورید. البته رفته رفته و در چپترهای بعدی، تعداد آیتم‌ها نیز بیشتر می‌شود.

بازی موبایل Hiding the Moon: Tengu Legend

موسیقی و طراحی‌های هنری بازی مخاطب را تمام و کمال به خود جذب می‌کند

مورد دیگری که در دنیای بازی Hiding the Moon: Tengu Legend شدیدا شما را به خود جذب می‌کند، نوع روند مراحل و معماهای بازی است. در ابتدای هر چپتر شاهد یکی از عناصر چهارگانه هستیم و رفته رفته باید از ترکیب آن‌ها، معماهای بازی را حل کنید. نکته‌ی جالب بازی دقیقا همین عناصر چهارگانه هستند که به بهترین شکل ممکن در دل بازی تعبیه شده‌اند و از طرفی سازنده سعی کرده یک راهنما برای آن‌ها در نظر بگیرد که راهنمای در نظر گرفته‌شده بسیار کوتاه ولی کاربردی است و خللی در بازی کردن شما به وجود نمی‌آورد. شاید دلیل این کار را بتوان واگذار کردن نحوه بازی و انجام مراحل به عهده مخاطب دانست.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

جدای از تمامی موارد ذکر شده، گرافیک و موسیقی دو عاملی است که ناخواسته شما را به خود جذب می‌کند. در بخش گرافیک، شاهد گرافیکی ساده و هنری هستیم؛ هنری از این نظر که در گوشه و کنار محیط و داستان می‌توان فرهنگ ژاپن را مشاهده کرد و از طرفی نوع آرت‌های بازی به شکلی است که عمیقا شما را محو خود خواهد کرد. از نظر موسیقی، شاهد موسیقی زیبا و سنتی در پس‌زمینه هر مرحله و منوی اصلی هستیم که حسابی به دل شما می‌نشیند. در آخر، بازی اندروید Hiding the Moon: Tengu Legend تجربه‌ای متفاوت است و شدیدا به اشخاصی که عشق بازی‌های هنری و داستانی هستند، پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی اندروید Hiding the Moon: Tengu Legend


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده