// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی موبایل World War 2: Syndicate TD

بازی موبایل World War 2: Syndicate TD اثری کارتی، استراتژی و هیجان انگیز است که می‌تواند در جریان مراحل خود، حسابی شما را سرگرم کند.

در میان بازی‌های رنگارنگ و متفاوت پلتفرم موبایل، بد نیست به سراغ بازی‌های جنگ جهانی هم برویم. بازی موبایل World War 2: Syndicate TD اثری است که نبردهای جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند اما به هیچ‌وجه نباید این بازی را جدی گرفت. جدی از این نظر که حسابی شما را غرق در نبردهای عظیم و منحصربه‌فرد با آن اتمسفر سنگین جنگ جهانی نخواهد کرد و صرفا اثری ساده و سرگرم کننده است. در جریان بازی اندروید و آیفون World War 2: Syndicate TD شما کنترل سربازان کوچکی را برعهده دارید که دارای کلاس‌های متفاوتی هستند و هرکدام کارایی‌های مخصوص به خود را داشته و باید به درستی از آن‌ها استفاده کنید.

بازی موبایل World War 2: Syndicate TD

در همان ابتدا تمامی اسلات‌های میز کارت شما در دسترس‌تان قرار ندارد

از آن‌جایی که با یک بازی استراتژی کارتی طرف هستیم، قطعا یک میز کارت نیز برای شما تعبیه شده که در آن جا می‌توانید کارت‌های خود را چیده و وارد بازی شوید. یکی از تفاوت‌های بازی World War 2: Syndicate TD با سایر آثار هم سبک، در همین چیدن میز کارت است. در اکثر بازی‌های مشابه، میز کارت شما با تعداد مشخصی به صورت کامل در دسترس است اما در اینجا تنها می‌توانید یک کارت را انتخاب کرده و وارد بازی شوید. سایر اسلات‌ها را باید در جریان پیش‌روی در بازی و مراحل آزاد کنید. همچنین دو اسلات ویژه نیز برای شما تعبیه شده است. اولین اسلات ویژه را از طریق آیتم‌های آبی شکلی که مثل پول عمل می‌کنند، می‌توانید برای هر بازی خریداری کنید. به عبارتی برای هر مرحله باید ۱۰ آیتم آبی رنگ خرج کنید که خب از یک جایی به بعد، نمی‌توانید از این قابلیت خود استفاده کنید. می‌ماند اسلات ویژه دوم که مشاهده ویدیوهای تبلیغاتی است! بازی اندروید و آیفون World War 2: Syndicate TD تمرکز خاصی روی تبلیغات دارد و میان هر مرحله یک ویدیو تبلیغاتی از سایر بازی‌های موبایل را مشاهده خواهید کرد که شاید این مورد کمی شما را آزار دهد.

برای ارتقای سطح هر کارت، باید آن را با کارت هم نوع دیگری ترکیب کنید

اما نکته اینجا است که سیستم بازی و مراحل و آزادسازی اسلات‌های میز کارت شما به شکلی تعبیه شده است که اصلا نیازی به خرج کردن آیتم‌های آبی رنگ یا مشاهده ویدیوهای تبلیغاتی ندارید. اولین اسلات زمانی در دسترس شما قرار می‌گیرد که ۹ ستاره داشته باشید. در واقع ستاره‌ها همان نوع عملکرد شما در پایان هر مرحله است که اگر مرحله مورد نظر را سه ستاره کنید، بهترین عملکرد را خواهید داشت و پاداش شما نیز بیشتر است. نحوه بازی کردن در طول مراحل نیز بدین شکل است که هر مرحله از Waveهای مختلف دشمنان تشکیل شده و شما باید کارت‌های خود را با توجه به انرژی (در اینجا به شکل پیچ و مهره است) که دارند، در محیط بچینید و از پایگاه خود محافظت کنید. در کنار تمامی موارد گفته شده، ارتقای کارت‌ها از مهم‌ترین عواملی است که باید آن را در نظر گرفته و مدام آن را انجام دهید. سیستم ارتقای کارت‌ها نیز در اینجا کمی متفاوت است.

بازی موبایل World War 2: Syndicate TD

در بازی موبایل World War 2: Syndicate TD برای ارتقای یک کارت، باید آن را با کارت مشابه از همان نوع و کلاس ترکیب کنید. برای مثال دو کارت ارتقای سرباز پیاده نظام سطح یک دارید. باید این دو کارت را در جایگاه مخصوص‌اش قرار داده تا به سطح دو برسد در ادامه برای ارتقا به سطح سه، باید دو کارت سطح دو را با یکدیگر ترکیب کرده و این روند را برای تمامی کارت‌ها نیز ادامه دهید. از نظر مراحل و طراحی‌های بازی، با یک اثر هیجان‌انگیز و جذاب طرف هستیم که مراحل متعددی را برای شما در نظر گرفته است و رفته رفته، درجه سختی مراحل نیز بالا رفته و باید مدت زمان بیشتری را صرف به روزرسانی کارت‌های خود کنید.

درانتها بازی World War 2: Syndicate TD به واسطه سیستم متفاوت خود نسبت به سایر بازی‌های مشابه و اکشن بودن‌اش، ساعت‌ها شما را سرگرم کرده و در مراحل ویژه خود (به رنگ قرمز در نقشه بازی نشان داده شده‌اند) حسابی شما را به چالش بکشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون World War 2: Syndicate TD


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده