// یکشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Bladebound

بازی موبایل Bladebound را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی و هک اند اسلش پلتفرم موبایل دانست. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

یکی از سبک‌هایی که همیشه مورد توجه مخاطب‌ها قرار گرفته است، سبک نقش آفرینی است و مهم نیست روی چه پلتفرمی بازی می‌کنیم، مهم این است که سمت هر پلتفرمی که برویم، بازی‌های نقش آفرینی جذابی را پیدا خواهیم کرد. اما این سبک روی پلتفرم موبایل از حساسیت بالایی برخوردار است. حساسیت از این نظر که موبایل، پلتفرم خاصی برای بازی کردن است و هر سبک بازی روی آن جواب نمی‌دهد. از این‌رو اگر بخواهیم بازی‌های نقش آفرینی همانند پلتفرم‌های دیگر را روی موبایل پیاده سازی کنیم، آن چنان مورد توجه قرار نمی‌گیرد. از این‌رو اکثر سازنده‌ها برای بازی‌های نقش آفرینی صرفا سمت المان‌های شخصی سازی و ساخت و ساز آیتم می‌روند. اما مورد دیگری که ترکیب آن با المان‌های نقش آفرینی شدیدا جواب‌گو است، در واقع سبک هک اند اسلش که هم‌خوانی خوبی با سبک نقش آفرینی دارد. از این‌رو شاهد بازی‌های زیادی در این سبک هستیم که روی گوشی‌های موبایل عرضه می‌شوند اما در این میان تعداد کمی از آن‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرد. بازی موبایل Bladebound، جزو آن دسته از بازی‌های هک اند اسلشی است که با المان‌های نقش آفرینی ترکیب شده و خروجی کار یک اثر سرگرم کننده و هیجان انگیز است.

بازی موبایل Bladebound

بازی اندروید و آیفون Bladebound، سر گذشت دنیایی را روایت می‌کند که توسط موجودی اهریمنی روبه نابودی است و شما در نقش یک قهرمان مبارز باید دنیا را نجات داده و شخص اهریمنی را از بین ببرید. در این میان یک نگهبان یا الهه نیز به شما کمک می‌کند تا در مبارزات و روند بازی موفق شوید. همچنین در دنیای بازی شخصیت‌های دیگری نیز قرار دارند که در طول بازی با آن‌ها آشنا شده یا مبارزه می‌کنید. از نظر گیم‌پلی، بازی Bladebound یک بازی شمشیرزنی است که باید در طول مراحل مختلف اهریمن‌ها را از بین برده و خود را لول‌آپ کنید تا نوار سلامت و قدرت شخصیت شما افزایش یابد. همچنین در کنار لول‌آپ شخصیت اصلی، می‌توانید به بخش شخصی‌سازی شخصیت خود مراجعه کرده و خود را با آیتم‌های متنوع و قوی‌تری مجهز کنید. همچنین یک بخش ارتقای سلاح و لباس جنگی نیز برای شما تعبیه شده است که با مراجعه به آنجا می‌توانید قدرت آیتم‌های خود را افزایش دهید. نکته بازی اینجا است که سلاح‌ها و لباس‌های شما از ارزش مختلفی برخوردار است. پایین‌ترین ارزش مربوط به آیتم‌های یک ستاره است و هرچقدر ستاره آیتمی که دریافت می‌کنید بیشتر باشد، قدرت آن نیز بیشتر است.

انتخاب سلاح و آیتم مناسب یکی از مواردی است که باید به آن توجه خاصی داشته باشید

دنیای بازی اندروید و آیفون Bladebound شامل هفت چپتر مختلف می‌شود که در جریان هر چپتر چند مرحله کوتاه برای شما تدارک دیده شده است و در انتهای هر مرحله پاداش‌های مختلفی را دریافت می‌کنید. بعضی از پاداش‌ها را به صورت شانسی در طول محیط دریافت می‌کنید. از این‌رو در هر مرحله و قبل از پایان، حتما محیط را خوب گشته و سعی کنید جعبه‌ها یا کوزه‌های داخل محیط را بشکنید زیرا در بعضی از مواقع امکان دارد آیتم ارزشمندی را دریافت کنید. جدای از بخش داستانی، سه بخش دیگر نیز برای بازیکنان تعبیه شده است. اولین بخش، بخش چالشی بازی است که حکم حالت Survival بازی را دارد. هر چند روز یک بار یکی از نقشه‌های بازی در دسترس قرار می‌گیرد و می‌توانید با ورود به آن و در صورت زنده ماندن، پوینت‌های چالش را دریافت کنید. این پوینت‌های چالش زمانی که به حد و اندازه خود برسند، آیتم‌های ارزشمندی را در اختیارتان قرار می‌‌دهند. از طرفی بخش چالشی بازی واقعا سخت است و باید خود را برای یک چالش واقعی آماده کنید.

بازی موبایل Bladebound

در پایان هر چپتر بخش داستانی، یک باس فایت جالب برای شما در نظر گرفته شده است

دومین بخش، حالت Arena بازی است که همان بخش PvP بوده و می‌توانید با سایر قهرمان‌های سراسر جهان مبارزه کنید. یادتان باشد برای ورود به این بخش حتما از شخصیت قوی‌ای برخوردار باشید. آخرین حالت بازی نیز Event نام دارد. رویدادهایی که با انجام آن‌ها آیتم‌ها و امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. در کنار تمامی موارد ذکر شده، بازی نقش آفرینی اندروید و آیفون Bladebound به نحوی تعبیه شده که شخصیت اصلی دارای قابلیت‌های ویژه‌ای است و این قابلیت‌ها با توجه به سلاح، لباس، تروفی (که از کشتن باس فایت‌های به دست می‌آید) و آیتمی که برای الهه بازی انتخاب می‌کنید، متفاوت است. از این‌رو شاهد تنوع خوبی در این بخش هستیم. درآخر بازی Bladebound ترکیبی خوب از دو سبک هک اند اسلش و نقش آفرینی است که به واسطه بخش داستانی و مکانیزم‌های گیم‌پلی خود تجربه‌ای خوب و به یادماندنی را برای مخاطب به وجود می‌آورد.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

دانلود بازی اندروید و آیفون Bladebound


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده