// شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

معرفی بازی موبایل World at War: WW2 Strategy MMO

بازی World at War: WW2 Strategy MMO نبردی میان جهانیان است تا در میدان جنگ سنگ‌ها را وا بکنند.

به لطف بازی‌های تحت وب مانند تراویان و بعد از آن بازی‌هایی مانند King of Avalon، شکل و شمایل بازی‌های استراتژی موبایل تغییر کرده است. بازی‌های استراتژی Real Time که عمدتا در رایانه‌های شخصی بازیکنان را در میدان نبرد به مصاف یکدیگر می‌برند، در گوشی‌های موبایل به مجموع دستوراتی خلاصه‌ شده‌اند که دیگر بازیکن تنها باید براساس اعداد، ارتشی را آماده کرده و دستور حمله را صادر کند تا در نهایت به تماشای نتیجه بر اساس آمار بنشیند. یکی از این دست بازی‌ها که در اندروید و iOS محبوبیت زیادی دارد، بازی World at War: WW2 Strategy MMO است که در آن در نقش یک فرمانده به جنگ جهانی می‌روید تا با تشکیل اتحاد، پیروز نبردی عظیم شویم.

 World at War: WW2 Strategy MMO
 World at War: WW2 Strategy MMO
 World at War: WW2 Strategy MMO
با ارتقاء سطح شخصیت می‌توانید مهارت‌های جدیدی را به دست آورید.

در این بازی همانطور که اشاره شد، وظیفه شما فرماندهی ارتش در جنگی عظیم در سطح جهان است و باید با آموزش نیروهای زمینی و هوایی، به مصاف بازیکنان حقیقی در سراسر جهان بروید. یکی از ویژگی‌های بازی که به ویژه در آغاز نظر شما را به خود جلب می‌کند، صف‌بندی جالب هر یک از بازیکنان است که با ورود به اتحاد‌ها می‌توانند نمایندگی کشور خود را برعهده بگیرند و در نتیجه هر اتحاد، شامل بازیکنانی با زبان مشابه است. بازی اندروید و آیفون World at War: WW2 Strategy MMO نیز شباهت زیادی به بازی‌هایی مشابه دیگر دارد و باید به مرور پایگاه خود را از هیچ به دژی مستحکم تبدیل کنید. در ابتدای بازی به غیر از مرکز فرماندهی هیچ ساختمان دیگری ندارید و به مرور با ساخت خانه و کارخانه، افراد بیشتری را به خدمت می‌گیرید.

یکی از امکاناتی که در World at War: WW2 Strategy MMO در دسترس شما قرار می‌گیرد، امکان تحقیق و پژوهش پیرامون تجهیزات و جنگ‌افزارها است که باید با ورود به مرکز تحقیقات، پژوهش را برای ساخت تجهیزات نظامی جدید آغاز کنید. بازی World at War: WW2 Strategy MMO از بسیاری جهات محصولی با نکات ریز و درشت است که مسلما پی بردن به تمام آنها امری زمان‌بر خواهد بود. یکی از انتقاد‌هایی که به این بازی می‌توانیم داشته باشیم، زمان مورد نیاز بسیار طولانی حتی تا یک هفته برای ارتقاء یک ساختمان است. این موضوع کمی باعث می‌شود تا زمان‌تان به گروگان گرفته شده و مجبور به انتظار طولانی مدت برای دسترسی به امکانات جدید باشید. با این حال، طراحی بازی در جایگاه خود جلوه‌ خاصی دارد و هرچند با رابط کاربری شلوغی روبرو هستیم، اما باز هم انجام بازی و در حقیقت یافتن بخش‌های جدید، سرگرم‌کننده است و به جذابیت‌های بازی می‌افزاید. با انجام اهداف تعیین شده مقدار مشخصی منابع و تجربه یا همان XP را به دست می‌آورید که به ویژه برای ارتقاء شخصیت، کسب مهارت کاربرد بسیاری دارد. منابع اهدا شده با توجه به نوع ماموریت و سختی دسترسی به آن، متفاوت هستند و از مقادیر ناچیز تا پاداش‌هایی بزرگ را شامل می‌شوند.

 World at War: WW2 Strategy MMO
 World at War: WW2 Strategy MMO
 World at War: WW2 Strategy MMO

شما همینطور قادر به ورود به نقشه جهان و مشاهده سایر بازیکنان از ملیت‌های متفاوت هستید. با ساخت ارتش و حمله به دشمنان می‌توانید غارت زیادی را از آن خود کنید که به ویژه برای ارتقاء سریع‌تر سازه‌ها و ساخت جنگ‌افزارهای قدرتمند، کاربرد دارد. اگر به دنبال بازی استراتژی هستید تا در کنار دوستان خود، اتحادی منسجم را برای یاری رساندن به یکدیگر و از میان برداشتن دشمنان، تاسیس کنید، بازی World at War: WW2 Strategy MMO هرآنچه را که به آن احتیاج دارید در اختیارتان می‌گذارد. بازی به ویژه در هنگام نبرد با دشمنان، انیمیشن‌های زیبایی دارد و می‌توانید نهایت لذت را از رویارویی با دژهای مستحکم دشمنان داشته باشید. این بازی اکنون به صورت رایگان برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون World at War: WW2 Strategy MMO


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده