// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Highway Traffic Racer Planet

 در بازی موبایل Highway Traffic Racer Planet باید در شهری شلوغ و پر از حوادث مختلف، رانندگی کنید. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های رانر با حال و هوای بازی‌های ریسینگ هستید، بازی موبایل Highway Traffic Racer Planet یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. بازی اندروید و آیفون Highway Traffic Racer Planet، شاید در نگاه اول آن چنان محتویات خاصی را در اختیار نداشته باشد ولی رفته رفته خواهید فهمید که آن چنان هم کم محتوا نیست. اولین بخشی که به شما نشان داده می‌شود، این است که در کلاس‌های مختلف ماشین سواری، می‌توانید اتومبیل در نظر گرفته شده برای خود را انتخاب کرده و پا به شهر بگذارید. شهری که شما در آن باید به رانندگی کردن پرداخته و از برخورد به موانع دوری کنید.

معرفی بازی موبایل Highway Traffic Racer Planet

در بخش انتخاب اتومبیل، می‌توانید کلاس مورد علاقه خود را انتخاب کنید

با شروع بازی، تعدادی اتومبیل مختلف را مشاهده می‌کنید که هرکدام از آن‌ها، در کلاس‌های مختلف قرار دارند. برای مثال اتومبیل اسپورت یا اتومبیل‌های کلاسیک قدیمی که هر کدام از آن‌ها را که دوست داشته باشید می‌توانید انتخاب کنید و وارد بازی شوید. نحوه بازی کردن هم بدین شکل است که شما در خیابان‌های شهر و یک مسیر مستقیم و نامتناهی، باید رانندگی کرده و از موانع دوری کنید. در طول بازی می‌توانید کنترل سرعت اتومبیل و ترمز کردن را برعهده داشته باشید و از طرفی، با فشردن دکمه‌های چپ و راستی که روی صفحه نمایش قرار دارد، می‌توانید از برخورد به موانع یا سایر اتومبیل‌ها دوری کنید. به عبارتی مخاطب در بازی موبایل Highway Traffic Racer Planet با یک بازی ثبت رکورد روبه‌رو است که هرچه بیشتر پیش‌روی کند، امتیاز بیشتری را کسب خواهد کرد. معمولا در بازی‌های مشابه، هرچقدر جلو‌تر می‌روید، سرعت بازی بیشتر می‌شود اما، در بازی اندروید و آیفون Highway Traffic Racer Planet خبری از سرعت بالا نیست زیرا سرعت را خودتان کنترل خواهید کرد اما در عوض موردی که چالش واقعی را برای شما به وجود می‌آورد، سایر اتومبیل‌ها و محیط هستند.

در جریان بازی کردن خود، هر بار آیتم‌هایی را در محیط می‌بینید که کار را برای شما ساده‌تر خواهند کرد

در طول بازی مشاهده می‌کنید که ناگهان بخشی از جاده قرمز می‌شود و سریعا باید کنار بروید زیرا در این هنگام یک اتومبیل آتش نشانی به سرعت در حال عبور است و تمامی اتومبیل‌های سر راه خود را به اطراف پرتاب می‌کند. حال هرچقدر جلوتر روید، این موارد را بیشتر مشاهده خواهید کرد و از طرفی موانع محیطی نظیر چاه‌های کنده شده جهت تعمیرات و موارد دیگری را بیش از پیش مشاهده می‌کنید. تیم سازنده در کنار انتخاب اتومبیل‌های مختلف، چهار حالت برای بازی کردن در اختیار شما قرار می‌دهد. اولین حالت بازی کردن در خیابان یک طرفه است که خب چالش آن چنان سختی را به دنبال ندارد. چالش واقعی زمانی است که حالت بازی کردن در خیابان دو طرفه را تجربه کنید که شدیدا لذت بخش و سخت است؛ جایی که مدام باید گاز دهید و ترمز کنید و حواس‌تان باشد که به کدام سمت می‌روید.

معرفی بازی موبایل Highway Traffic Racer Planet

سومین حالت بازی، یک حالت زمانی است که در بازه زمانی مشخص باید به مقصد برسید و آخرین حالت، چرخش آزادانه در خیابان بدون ثبت هیچ رکورد و ترس از موانع است. در کنار تمامی این موارد، پس از هر دور بازی کردن و پول جمع کردن، می‌توانید اتومبیل خود را شخصی سازی کنید. شخصی‌سازی‌های اتومبیل در این بخش محدود بوده و صرفا به تغییر رنگ و ظاهر اتومبیل شما ختم می‌شود. از طرفی در جریان بازی کردن، یک سری ماموریت برای شما در نظر گرفته شده که با انجام آن‌ها، سکه‌های بیشتری دریافت خواهید کرد.

بازی Highway Traffic Racer Planet به خوبی می‌تواند علاقه‌مندان به بازی‌های رانر با حال و هوای اتومبیل سواری را به خود جذب کند. اگر عشق رد شدن از اتومبیل‌های مختلف و به چالش کشیدن خودتان هستید، این بازی موبایل را از دست ندهید.  

دانلود بازی اندروید و آیفون Highway Traffic Racer Planet


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده