نویسنده: پیمان مرادی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۴

معرفی بازی موبایل Fury Roads Survivor

بازی موبایل Fury Roads Survivor یک بازی اتومبیل‌رانی است که اتفاقات آن در یک دنیای پسا آخرالزمانی جریان دارد. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

اکشنِ دیوانه‌وارِ Mad Max: Fury Road که در سال ۲۰۱۵ اکران شد، آنقدر فیلم خوب و ساختارشکنانه‌ای بود که آکادمی اسکار را که معمولا روی خوشی به فیلم‌های اکشن نشان نمی‌دهد، وادار کرد تا آن را در لیست نامزدهای دریافت جایزه‌ی بهترین فیلم خود قرار دهد. ساخته‌ی خارق‌العاده‌ی جورج میلر در مدت کوتاهی پس از اکران، توانست طرفداران پروپاقرص و بی‌شماری را برای خود جمع و جور کند. همین امر موجب شد تا استودیوهای بازی‌سازی نیز به فکر ساختن بازی‌هایی با تاثیر از فضای پسا-آخرالزمانی سری فیلم‌های Mad Max بیفتند. بازی موبایل Fury Roads Survivor، حاصل تلاش یکی از همین استودیوها است که از قضا بازی خوب و خوش‌ساختی از آب درآمده است.

بازی موبایل Fury Roads Survivor

وجود محیط گرافیکی با جزئیات و صداگذاری و موسیقی مناسب از فاکتورهای مثبت این بازی است

بازی اندروید و آیفون Fury Roads Survivor، یک بازی رکوردی و بی‌پایان (Endless) در سبک اتومبیل رانی است. داستان بازی از این قرار است که جهانی که ما می‌شناختیم به دلیل بحرانی هسته‌ای یا چیزی شبیه به آن، به برهوتی سوزان و ترسناک تبدیل شده است. در چنین شرایطی دیگر پول و طلا و امثال آن‌ها اهمیتی ندارد؛ فقط یک چیز است که قادر به زنده نگه داشتن شما در یک صحرای بی‌پایان است: بنزین! بله بنزین تنها چیزی است که به شما امکان می‌دهد تا از دست لاشخور‌ها و ریگ‌های جنگی عجیب و غریب‌شان فرار کنید و در امان بمانید. در واقع بنزین در بازی Fury Roads Survivor حکم پول را دارد. همانطور که از نام بازی هم پیدا است، هدف در بازی Fury Roads Survivor، زنده ماندن و بقا تا حد امکان است. برای اینکه بتوانید در محیط بازی باقی بمانید می‌بایست تا از موانعی که در محیط بازی تعبیه شده‌اند، برای دور نگه داشتن لاشخورها و کسانی که در تعقیب‌تان هستند استفاده کنید. هرچه بیشتر در محیط بازی باقی بمانید، طبیعتاً امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. یکی دیگر از چیزهایی که می‌تواند شما را از مرگ نجات دهد، سلاح‌هایی است که برای تقویت ماشین‌تان خریداری می‌کنید. همانطور که اشاره کردم برای خرید کردن سلاح‌ها و ماشین‌های مختلف بازی که در قالب پیشنهاد‌های تصادفی به شما توصیه می‌شوند، می‌توانید از بنزین‌ به‌عنوان پول استفاده کنید. البته اگر تمایلی به صبر کردن برای آزاد کردن آیتم‌های مختلف بازی ندارید، می‌توانید با پرداخت درون برنامه‌ای هرکدام از آیتم‌های مورد نظرتان را خریداری کنید.

بنزین در بازی Fury Roads Survivor، حکم پول را دارد

دیگر نکته‌ی جالب بازی Fury Roads Survivor، وجود یک محیط برفی و زمستانی در کنار محیط صحرایی بازی است که نه‌تنها از لحاظ جلوه‌های ظاهری با محیط صحرایی متفاوت است، بلکه رانندگی در آن نیز با توجه به لیز بودن زمین، سخت‌تر و چالش‌برانگیزتر است. در گوشه و کنار هرکدام از این دو محیط، بشکه‌های آبی رنگی وجود دارند که حاوی بنزین هستند تا با جمع‌آوری آن‌ها نگرانی‌ای بابت کمبود بنزین نداشته باشید. در کنار آن‌ها، بشکه‌های قرمز رنگی نیز وجود دارند که حاوی مواد منفجره هستند که باید از آن‌ها دوری کنید. مناطق سبز رنگی نیز در محیط بازی وجود دارند که دارای تشعشعات رادیواکتیو هستند و حضور بیش از حد در آن‌ها باعث نابودی‌تان خواهد شد.

بازی موبایل Fury Roads Survivor

بازی آرکید Fury Roads Survivor، از آن دسته بازی‌های خوش ساختی است که در همان نگاه اول توجه‌تان را به خود جلب خواهد کرد. وجود محیط گرافیکی با جزئیات و صداگذاری و موسیقی مناسب از دیگر فاکتورهای مثبت این بازی است که آن را به تجربه‌ای لذت‌بخش برای گوشی‌های موبایل تبدیل کرده است. این بازی به صورت رایگان برای پلتفرم‌های iOS و اندروید عرضه شده و توانسته نمره‌ی نسبتاً خوبِ ۴ را از کاربران پلی استور دریافت کند. شما می‌توانید این بازی را از طریق لینک‌های زیر برای دستگاه‌های همراه خود دانلود کنید و رانندگی را نه برای هیجان، بلکه برای بقا تجربه کنید.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

دانلود بازی اندروید و آیفون Fury Roads Survivor


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده