// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Gungun Online: Shooting Game

بازی موبایل Gungun Online: Shooting Game، شکل و شمایلی جدید از باز‌ی‌های نوبتی و تیراندازی را به نمایش می‌گذارد.

در معرفی بازی موبایل امروز به سراغ بازی خواهیم رفت که ترکیب جالبی از بازی‌های اکشن و بازی‌های مبارزه‌ای نوبتی را به وجود آورده است. بازی Gungun Online: Shooting Game، یک بازی موبایل اکشن که دارای مبارزات نوبتی است و در جریان مراحل بازی، باید با دشمنان خود به صورت نوبتی مبارزه کنید. اما نکته‌ای که باعث متفاوت شدن بازی شده، نوع مبارزه‌های بازی است که در اینجا شخصیتی را می‌بینیم که روی یک وسیله نقلیه نشسته و از طریق اسلحه‌های وسیله نقلیه خود، به حریف شلیک می‌کند. وسیله نقلیه شما در بازی در واقع یک حیوان است که به سیستم‌های پیشرفته جنگی مجهز شده. برای مثال یک لاک پشت را فرض کنید که روی لاک وی سه موشک انداز مختلف نصب شده است.

بازی موبایل Gungun Online: Shooting Game

مراحل بازی شاید کوتاه باشند ولی از تنوع بالایی برخوردار هستند

با شروع بازی اندروید و آیفون Gungun Online: Shooting Game آموزش‌های اولیه از نحوه بازی کردن، حرکت کردن در طول محیط و سایر موارد به شما داده شده و در ادامه با دو بخش مختلف روبه‌رو خواهید شد. اولین بخش، بخش داستانی بازی موبایل Gungun Online: Shooting Game است که شامل چهار استیج یا به عبارتی چهار محیط مختلف و متنوع می‌شود. هر محیط دارای مراحل متعدد اما کوتاهی است که در جریان آن‌ها باید با شیاطین مختلفی روبه‌رو شوید. در نگاه اول وجود مراحل زیاد اما کوتاه کمی توی ذوق می‌زند اما، چالش‌های هر مرحله آن هم زمانی که به استیج‌های بعدی می‌رسید، حسابی وقت شما را خواهد گرفت. همچنین با درجه سختی بازی از حالت عادی به سخت، شاهد مراحل جدیدی در هر استیج هستیم. جدای از درجه سختی بازی، چالش بعدی که بازی اندروید و آیفون Gungun Online: Shooting Game برای مخاطبان خود به همراه دارد، محدودیتی است که در مبارزه‌های بازی نهفته است.

سیستم مبارزه‌ای بازی شما را یاد بازی‌های نوبتی زمانی می‌اندازد

بازی‌های نوبتی قدیمی، دارای محدودیت زمانی بودند و اگر تا پایان زمان مشخص شده حمله نمی‌کردید، نوبت شما از دست می‌رفت. حال بازی موبایل Gungun Online: Shooting Game نیز از این ویژگی برخوردار است و در مبارزه‌های سخت و باس فایت‌ها، باید حسابی حواس‌اتان را جمع کرده و زود تصمیم بگیرید که از کدوم نوع اسلحه و استراتژی مبارزه‌ای می‌خواهید استفاده کنید. صحبت از اسلحه‌های بازی شد باید بگویم که هر وسیله نقلیه بازی سه اسلحه مختلف دارد که یکی از آن‌ها حکم قابلیت ویژه را دارد و پس از پر شدن نوار مخصوص آن، می‌توانید ضربه‌ای خاص با میزان آسیب رسانی بالایی را به حریف خود وارد کنید. همچنین وسیله‌ نقلیه‌های بازی هر کدوم استامینای خاصی داشته و در طول محیط زیاد نمی‌توانند حرکت کنند. از این‌رو قبل از شروع هر بازی، با پولی که دارید می‌توانید وسیله نقلیه‌های قوی‌تری را تهیه کرده و محدودیت این بخش را کاهش دهید. بخش بعدی بازی که تکمیل کننده حالت تک‌نفره است، بخش آنلاین که از به قسمت تشکیل شده است.

بازی موبایل Gungun Online: Shooting Game

بخش آنلاین بازی Gungun Online: Shooting Game با نام Arena Mode به مخاطب معرفی می‌شود و در جریان آن می‌توانید مسابقات عادی را انجام داده یا به سراغ مسابقات Ranked و تورنومنت‌ بروید. بخش تک‌نفره این بازی موبایل نیز از جذابیت بالایی برخوردار است و اگر می‌خواهید یک بازیکن حرفه‌ای باشید، ابتدا بخش داستانی را تمام کرده تا حسابی با سبک و سیاق بازی آشنا شوید و در ادامه وارد حالت چندنفره شده و خود را به سایرین اثبات کنید. از دیگر بخش‌های بازی می‌توان به بخش پرداخت‌های درون برنامه‌ای اشاره کرد که تمرکز خاصی روی این بخش انجام شده شاید کمی شما را آزار دهد. جدای از آن در بخش خرید شخصیت و انتخاب پوسته برای آن‌ها، می‌توانید با پیدا کردن آیتم‌های مختلفی که نیاز دارند، آن‌ها را در دسترس قرار دهید.

درآخر بازی موبایل Gungun Online: Shooting Game یک تجربه جالب و جدید از بای‌های نوبتی است که می‌توانید ساعت‌ها خود را با مراحل مختلف بخش تک‌نفره و همچنین بخش چندنفره بازی، سرگرم کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Gungun Online: Shooting Game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده