// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Gumballs & Dungeons

بازی موبایل Gumballs & Dungeons، تجربه‌ای جدید و متفاوت در بازی‌های موبایل است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کرده و لحظات مفرحی را به وجود آورد.

در میان بازی‌های استراتژی یا کارتی و رانر پلتفرم موبایل، هستند بازی‌هایی که سبک و سیاق آن‌ها با بازی‌های شلوغ و پر زرق و برق موبایل متفاوت است. بازی‌هایی که تنها یک هدف دارند و آن هم سرگرم کردن مخاطب و ایجاد لحظاتی مفرح و شاد برای آن‌ها است. نه داستانی دارند و نه از جدیت بالایی برخوردار هستند، بلکه المان‌هایی در دل آن ها قرار داده شده که آن‌ها را از یک بازی جدی دور می‌کند. بازی موبایل Gumballs and Dungeons یکی از همین بازی‌های مفرح موبایل است که قصد دارد لحظات خوشی را برای مخاطبان خود به وجود بیاورد. البته این گفته بدین معنا نیست که بازی اندروید و آیفون Gumballs and Dungeons هیچ چالشی در اختیار ندارد بلکه در اینجا با یکی از جالب‌ترین بازی‌های این چند وقت اخیر روبه‌رو هستیم.

آدامس‌های بازی بسیار بامزه و متنوع طراحی شده‌اند

در دنیای بازی Gumballs and Dungeons شما در نقش یک آدامس کوچولو توپی شکل به ایفای نقش می‌پردازید. در ابتدا خود را در ورودی یک غار پیدا می‌کنید که سیستم راهنمای بازی به شما نحوه بازی را یاد می‌دهد. در ادامه رفته رفته پایگاه اولیه خود را راه‌اندازی می‌کنید که صرفا این پایگاه حکم تامین منابع مالی و مواردی نظیر Potionهای مختلف را برعهده دارد. همچنین زمانی که آدامس‌های مختلف را می‌سازید، می‌توانید آن‌ها را به گشت و گذار در محیط‌های مختلف فرستاده تا آیتم‌های ویژه‌ای را برای شما پیدا کرده و در اختیارتان قرار بدهند. اما می‌رسیم سراغ اصلی‌ترین بخش بازی اندروید و آیفون Gumballs and Dungeons که نحوه بازی کردن و دنیای اصلی بازی است. زمانی که پایگاه خود را برای کارهای اولیه آماده سازی کردید، نقشه اصلی بازی را مشاهده خواهید کرد که دارای بخش‌های مختلفی نظیر کوئست‌هایی است که باید آن‌ها را انجام بدهید.

تیم سازنده از ایده بازی Minesweeper برای بازی Gumballs & Dungeons استفاده کرده است

در واقع کوئست‌های اصلی دارای بخش‌های مختلفی هستند که باید تمامی آن‌ها را پشت سر گذاشته تا کوئست بعدی و سایر مناطق نقشه بازی، در دسترس شما قرار بگیرد. کوئست‌ها نیز هر بار شما را در دل دانجن‌های مختلف می‌برد که در جریان ماموریت‌های مختلف باید تا لایه‌های مشخص شده جنگیده و ماموریت خود را به اتمام برسانید. درابتدا به نظر می‌رسد با یک بازی مبارزه‌ای نوبتی طرف هستیم ولی به هیچ‌وجه این گونه نیست. بازی موبایل Gumballs and Dungeons در جریان مراحل خود، یک صفحه مستطیل شکل را قرار می‌دهد که هر خانه آن توسط یک مکعب پوشیده شده و یک درب بسته را مشاهده می‌کنید. وظیفه شما این است که هر خانه را بگردید و آیتم‌ها و در نهایت کلید درب اصلی را پیدا کنید. در این میان بعضی از خانه‌ها یک دشمن را ظاهر می‌کند که حتما باید آن را کشته تا به سایر خانه‌های اطراف‌اش دسترسی مجدد پیدا کنید.

به عبارتی تیم سازنده از ایده بازی Minesweeper استفاده کرده و آن را با المان‌های مختلف ترکیب کرده است. حال هرچقدر که جلوتر می‌روید، دشمنان شما سخت‌تر و سخت‌تر شده و در کنار آن، یک سری آیتم‌های منحصربه‌فرد نیز در اختیار شما قرار داده می‌شود که بعضی از آن‌ها شامل قابلیت‌هایی نظیر توپ‌های آتشین است که می‌توانید از طریق آن به دشمنان حمله کرده و آسیب جدی‌تری را به آن‌ها وارد کنید. نکته جالب بازی موبایل Gumballs and Dungeons این است که در هر مرحله می‌توانید برای شخصیت خود، لباس و وسایل جنگی بهتری پیدا کرده و استفاده کنید. حال اگر مرحله را به اتمام رسانده و وارد مرحله بعد شوید، لباس‌های شما نیز از بین رفته و مجدد باید این کار را انجام دهید. به عبارتی آیتم‌های پوشیدنی بازی تنها مختص به مرحله‌ای است که در آن قرار دارید.

از نظر طراحی دشمنان نیز، دشمنان شما اغلب حشره‌های مختلفی هستند که در کنار آن‌ها نوار سلامت‌اشان نوشته شده و با هر بار ضربه زدن، مقداری از نوار سلامت‌ خودتان نیز خالی می‌شود. از این‌رو حتی پس از پیدا کردن کلید درب مورد نظر، حتما مابقی خانه‌ها را نیز بگردید تا از Potionهای سلامت استفاده کرده و نوار سلامت خود را بازیابی کنید. در انتها بازی موبایل Gumballs and Dungeons، تجربه‌ای متفاوت و جالبی است که می‌تواند شما را وارد چالش‌های خاص و بعضا نفس گیری کند و در کنار آن، دنیای شاد و مفرح را برای شما به وجود آورد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Gumballs & Dungeons


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده