نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Football Strike

Football Strike یک بازی اندروید و آیفون، محصول کمپانی مشهور مینی‌کلیپ است که گیمر را به رقابتی هیجان‌انگیز دعوت می‌کند. 

اگر از جمله افرادی باشید که به بازی‌های موبایل علاقه دارند، به احتمال زیاد نام استودیو مینی کلیپ را شنیده‌اید؛ استودیویی که مخصوصا در ساخت بازی‌های آنلاین و چندنفره‌ای چون 8Ball Pool یا Soccer Stars مهارت داشته و بازی‌هایش معمولا توسط افراد زیادی تجربه می‌شوند. حال امروز سراغ یک بازی فوتبال از این استودیو خواهیم رفت که Football Strike نام دارد و بی‌شباهت به بازی Soccer Shootout که چند روز پیش معرفی کردیم، نیست. بازی اندروید و آیفون Football Strike هم یک شبیه‌ساز کامل از فوتبال نیست و هدف اصلی آن، ارائه تجربه زدن ضربات آزاد به شیوه‌های مختلف و البته ایجاد رقابتی هیجان‌انگیز بین بازیکنان است. 

در بازی Football Strike شاهد مکانیزم‌هایی مشابه دیگر بازی‌های مینی‌کلیپ هستیم؛ به این شکل که هدف شما در بازی رقابت با سایر بازیکنان است و می‌توانید در حالت‌های مختلف بازی، روی مبلغی خاص شرط‌بندی کنید و با یک بازیکن واقعی وارد رقابت شوید و در صورت برنده شدن، پول را تصاحب کنید و در صورت شکست خوردن، آن را از دست بدهید. در Football Strike شاهد زمین‌های فوتبال مختلفی در کشور‌هایی چون ایتالیا، برزیل یا انگلیس هستیم که مبلغ شرط‌بندی و جایزه آن‌ها با یکدیگر متفاوت است و می‌توانید به دلخواه، در یکی از آن‌ها با حریف مسابقه بدهید. در بازی Football Strike همچنین شاهد حالت‌های بازی مختلفی هستیم. اولین حالت Shooting Race نام دارد و روند آن بدین شکل است که دو بازیکن همزمان بازی را شروع می‌کنند و باید به اهدافی که داخل دروازه ظاهر می‌شوند، شوت بزنند. برخورد توپ با قسمت نارنجی هدف دو امتیاز و برخورد آن با قسمت آبی، یک امتیاز به ارمغان می‌آورد و البته در صورتی که به صورت پشت سر هم توپ‌هایتان به هدف بخورد، یک توپ شانس دریافت خواهید کرد که امتیاز آن، دو برابر حالت معمولی است. این حالت از بازی محدودیت زمانی دارد و در یک زمان خاص هرکدام از دو بازیکن که امتیاز بیش‌تری کسب کند، برنده خواهد بود. 

Football Strike یک شبیه‌ساز کامل فوتبال نیست و فقط روی زدن ضربات آزاد تمرکز دارد

حالت بعدی بازی Free Kicks است و همان‌طور که از اسم آن هم می‌شود حدس زد، در این حالت باید ضربات آزاد را از موقعیت‌های مختلف به سمت دروازه حریف روانه کنید. در این حالت، هر بازیکن پنج ضربه به سمت دروازه می‌زند و البته پنج بار هم در نقش دروازه‌بان باید برای گرفتن ضربات بازیکن رقیب تلاش کند. در نهایت بازیکنی که بتواند بیش‌ترین تعداد گل را ثبت کند، برنده بازی خواهد بود. در صورتی هم که در پنج ضربه کار به تساوی بکشد، ضربات تکی تعیین‌کننده بازیکن پیروز خواهند بود. Football Strike همچنین یک حالت Career هم دارد که دارای سبک و سیاقی مرحله‌ای است و در هر مرحله باید یکی از دو حالت Shooting Race یا Free Kicks را با قوانینی خاص تجربه کنید تا برنده جایزه تعیین‌شده شوید. در مجموع، بازی از حیث داشتن حالت‌های بازی متنوع، شرایط خوبی دارد و همین باعث می‌شود تا در طولانی مدت، تجربه آن یکنواخت و خسته‌کننده نشود. همچنین هیجان شرکت در مسابقاتی با پول بیش‌تر، مورد دیگری است که به جذابیت بازی کمک می‌کند و باعث می‌شود که مثلا بتوانید با یک مسابقه پول خیلی زیادی به دست بیاورید یا اینکه برعکس، بخش زیادی از پول‌تان را از دست بدهید.

مثل اکثر بازی‌های استودیو مینی‌کلیپ، در بازی Football Strike هم شاهد وجود آیتم‌های مختلفی هستیم که می‌توانید با پرداخت پول درون بازی، آن‌ها را به دست بیاورید. این آیتم‌ها شامل مواردی مثل لباس‌های جدید برای بازیکن و دروازه‌بان یا کارت‌ها و توپ‌هایی می‌شوند که با خرید آن‌ها می‌توانید قدرت بازیکن و دروازه‌بان خودتان را ارتقا بدهید. با اینکه Football Strike یک بازی رایگان با خرید‌های درون برنامه‌ای است، اما شما را خیلی مجبور به استفاده از پول واقعی نمی‌کند. در پایان هر مسابقه در صورت برنده شدن، یک کیف ورزشی به‌تان داده می‌شود که با باز کردن آن، می‌توانید جوایز مختلفی به دست آورید و از آن‌ها استفاده کنید. باز کردن این کیف‌ها بین ۳ تا ۱۲ ساعت زمان می‌برد که با استفاده از اسکناس، می‌توانید کیف‌ها را بلافاصله باز کنید و شاید همین تنها عاملی باشد که گیمر را به استفاده از خرید‌های درون برنامه‌ای برای به دست آوردن اسکناس تشویق کند. 

Football Strike از حیث گرافیکی هم در سطح خوبی قرار دارد و طراحی بازیکنان در بازی و همچنین طراحی محیط، به‌خوبی صورت گرفته است. در صورتی که به بازی‌های استودیو مینی‌کلیپ یا بازی‌های مرتبط با فوتبال روی موبایل علاقه دارید، دانلود بازی Football Strike پیشنهاد می‌شود. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Football Strike


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده