// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Tales of the Rays

بازی موبایل Tales of the Rays به واسطه‌ی المان‌های نقش آفرینی که در اختیار دارد، به‌خوبی می‌تواند مخاطب خود را ساعت‌ها سرگرم نگه دارد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در میان انیمه‌ها و بازی‌هایی که از روی انیمه‌ها ساخته می‌شوند، سری Tales جزو آثار نام‌‌آشنایی است که تا به حال انیمه‌هایی مختلفی از آن ساخته شده است. همچنین کمپانی باندای نامکو نیز نسخه‌های متعددی از سری بازی‌های Tales را روی پلتفرم‌های مختلف منتشر کرده و در این میان می‌توان به بازی موبایل Tales of the Rays اشاره کرد. بازی اندروید و آیفون Tales of the Rays از نظر گیم‌پلی و المان‌هایی که در اختیار دارد، تا حدی با نسخه‌های مختلف این سری فرق دارد و همین تفاوت، سبب شده تا مخاطبین زیادی جذب بازی شوند. معمولا در بازی‌های ساخته‌شده از سری Tales، داستان همیشه بعد یکسانی داشته و در یک راستا یعنی نجات دنیا و نابودی پلیدی، توسط شخصی که آن را نجات‌دهنده می‌نامند، قرار دارد.

بازی موبایل Tales of the Rays

بازی Tales of the Rays داستان نجات دنیا و نابودی پلیدی توسط یک نجات‌دهنده را روایت می‌کند

بازی موبایل Tales of the Rays نیز از این قاعده مستثنا نیست و در ابتدا ایکس، شخصیت اصلی داستان، و میلینا، دوست و همراه ایکس، به مخاطب معرفی می‌شوند. در واقع داستان بازی از جایی شروع می‌شود که شما در حال مبارزه کردن با یک دوست قدیمی هستید؛ دوستی که زمانی در جبهه موافق شما قرار داشته و حال، یک دشمن به حساب می‌آید. با انجام مبارزه مربوطه، بازی به عقب فلش بک می‌زند و وقایع از نقطه شروع برای شما روایت می‌شود. از آن‌جایی که با یک بازی دیالوگ-محور روبه‌رو هستیم، مدام شاهد دیالوگ‌های فراوانی میان شخصیت‌های بازی خواهیم بود که می‌توان آن‌ها را رد کرد، ولی انجام این کار، مانع از فهمیدن داستان می‌شود. از طرفی شاید با خود فکر کنید که با یک بازی نقش‌آفرینی تماما شرقی طرف هستید و مبارزات نوبتی، اصلی‌ترین المان بازی است. اما بازی انیمه‌ای Tales of the Rays به هیچ‌وجه دارای مبارزه‌های نوبتی نیست. زمانی که در محیط در حال گشت و گذار هستید و به دشمنان بازی می‌رسید، به صورت خودکار وارد میدان مبارزه می‌شوید. حال می‌توانید به صورت آزادانه به هرکدام از دشمنان که می‌خواهید ضربه وارد کنید و کمبوهای ویژه و ترکیبی خود را روی آن‌ها اعمال کنید. همچنین هر شخصیت گروه شما (در مجموع چهار شخصیت در یک گروه جای می‌گیرند) یک قابلیت ویژه دارد که با پر شدن نوار مخصوص‌اش، می‌توانید از آن استفاده کنید و دشمنان را در کمترین زمان ممکن از پای درآورید.

سیستم مبارزات بازی به‌خوبی طراحی شده و تمامی مخاطبان بازی‌های نقش آفرینی را به خود جذب می‌کند

از‌ آن‌جایی که بازی دارای المان‌های نقش‌آفرینی است، قبل از انجام هر چپتر بازی که خود به چندین کوئست مختلف تقسیم می‌شود، می‌توانید تیم خود را آماده کنید و آیتم‌های جدیدی را که در پایان یا در طول هر مرحله به دست می‌آورید، برای اعضای آن انتخاب کنید. همچنین یک گزینه نیز در بخش انتخاب آیتم‌ها در نظر گرفته شده که با انتخاب آن سیستم بازی به صورت پیش‌فرض بهترین آیتم‌ها را برای شما انتخاب می‌کند که خب این سیستم کمک بسیاری به افرادی می‌کند که با بازی‌های نقش‌آفرینی آشنا نیستند. همچنین یک بخش دیگر به نام Summon برای شما گنجانده شده که در جریان آن می‌توانید قابلیت‌های ویژه مختلفی را از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای خریداری کنید. در کنار تمامی موارد ذکر شده، شخصیت‌های بازی که رفته رفته با تمامی آن‌ها آشنا می‌شوید، همان هم‌تیمی‌های شما هستند و بعضی از آن‌ها دارای ضربات و کمبو‌هایی هستند که به صورت فیزیکی به دشمنان آسیب وارد می‌کنند و سایرین اشخاصی هستند که دارای قابلیت‌های جادویی‌اند و شما را پشتیبانی خواهند کرد. حال با توجه به درجه سختی هر کوئست و سبک و سیاق بازی کردن خودتان، می‌توانید تیم مورد علاقه خود را تشکیل دهید و وارد هر مرحله شوید.

بازی موبایل Tales of the Rays

جدای از اینکه با یک تیم چهار نفره وارد بازی می‌شوید، دنیای Tales of the Rays طوری طراحی شده که می‌توانید از بازیکنان آنلاین دیگر نیز کمک بگیرید و در آخر، آن‌ها را در صورت نیاز به لیست دوستان خود اضافه کنید. قطعا اگر شخص دیگری از شخصیت شما استفاده کند، یک سری پاداش برای شما در نظر گرفته می‌شود. اما موردی که در این بازی موبایل مورد توجه است، مخصوصا برای انیمه دوستان، صحنه‌های سینمایی بازی است که همگی به صورت انیمه است و شما را حسابی سرگرم می‌کند. در کنار گرافیک قابل قبول بازی می‌توان به موسیقی گوش‌نواز آن نیز اشاره کرد که عالی کار شده و شما را در خود غرق می‌کند.

در آخر، بازی Tales of the Rays تجربه‌ای متفاوت و سرگرم‌کننده از مجموعه Tales است که در آن اکثر شخصیت‌های این مجموعه نظیر شخصیت‌های Tales of Zestiria نیز حضور دارند.  

دانلود بازی اندروید و آیفون Tales of the Rays


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده