نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Soccer Shootout

Soccer Shootout یک بازی اندروید و آیفون ورزشی با محوریت ضربات پنالتی است که در این مطلب آن را معرفی خواهیم کرد. 

اگر طرفدار بازی فوتبال باشید، احتمالا بازی‌های زیادی را با محوریت این ورزش روی گوشی اندرویدی یا آیفون خودتان تجربه کرده‌اید؛ بازی‌هایی که برخی از آن‌ها یک شبیه‌ساز کامل از فوتبال هستند و یک تجربه کامل از این ورزش را ارائه می‌دهند و برخی هم تجربه‌هایی محدود‌تر به شمار می‌روند که مثلا روی زدن ضربات آزاد یا پنالتی تمرکز دارند. حال امروز در زومجی سراغ یک بازی اندروید و آیفون رفته‌ایم که در دسته دوم قرار می‌گیرد و هدف اصلی آن، ارائه یک تجربه جذاب و رقابتی از زدن ضربات پنالتی است. نام این بازی Soccer Shootout است و توسط استودیو Gamegou ساخته شده است. 

زمانی که بازی Soccer Shootout را برای اولین بار آغاز می‌کنید و بخش آموزشی آن را پشت سر می‌گذارید، چند حالت بازی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. اولین حالت، بخش تک‌نفره بازی است که در آن باید با تیم خودتان به مصاف رقبایی بروید که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند. مسابقات این بخش به مرور زمان سخت‌تر می‌شوند و برای اینکه شانس بیش‌تری برای پیروزی داشته باشید، باید تیم‌تان را ارتقا دهید که در ادامه مفصل به آن خواهیم پرداخت. حالت بعدی بازی که پس از گذشت زمانی فعال می‌شود، بخش چندنفره است. در این حالت مقابل رقبای واقعی قرار می‌گیرید و پیش از آغاز بازی، مبلغی خاص را شرط‌بندی می‌کنید که در صورت پیروزی، مبلغ به شما خواهد رسید و در صورت شکست، این مبلغ به بازیکن حریف می‌رسد. آخرین بخش بازی هم چالش‌های روزانه است که در آن‌ها باید با تیمی تصادفی رقیب را شکست دهید تا بتوانید طلا دریافت کنید. 

بازی موبایل Soccer Shootout

وجود حالت‌های بازی متنوع و جلوه‌های بصری عالی، از جمله نقاط قوت بازی است

البته بازی یک بخش تمرینی هم دارد که در آن می‌توانید مهارت‌تان در بازی کردن و زدن ضربه یا مهار کردن آن را افزایش دهید. اما چیزی که باعث شده Soccer Shootout فراتر از یک بازی ساده باشد، این است که در این بازی امکان ارتقا بازیکنان یا نقل و انتقالات آن‌ها را دارید. به این صورت که می‌توانید به قسمت ترکیب تیم‌تان بروید و توانایی‌های بازیکنان را با پرداخت پول یا همان طلا، افزایش دهید. با هر بار ارتقای بازیکن، توانایی‌های وی در زمینه‌های مختلف نیز بهتر می‌شوند. همچنین یک سری از بازیکنان نوع خاصی از شوت‌زنی یا مهار توپ را هم دارند که می‌توانید آن‌ها را هم ارتقا بدهید. مورد بعدی که تنوع خوبی به بازی داده، امکان خرید و فروش بازیکن است. تیم شما در ابتدا فقط پنج بازیکن دارد که هریک، یکی از ضربات پنالتی را می‌زنند (البته یک دروازه‌بان هم دارید). با مرور زمان، می‌توانید با پرداخت طلا یا اسکناس، بازیکنان جدیدی را خریداری و به تیم‌تان اضافه کنید. خود این مساله هم به چندین شکل صورت می‌گیرد و مثلا می‌توانید بازیکن را مستقیما خریداری کنید یا با پرداخت اسکناس به ایجنت‌ها، به‌صورت تصادفی بازیکنی را به دست بیاورید. همچنین هر ۲۴ ساعت یک‌بار، یک بازیکن رایگان به شما داده می‌شود. 

بازی موبایل Soccer Shootout

مساله بعدی که در بازی حائز اهمیت است، جلوه‌های بصری باکیفیت Soccer Shootout است که باعث می‌شود شاهد گرافیک زیبایی در بازی باشیم. با اینکه اسم بازیکنان به شکل درستی نوشته نشده، اما اگر به قیافه آن‌ها دقت کنید، متوجه شباهت خیلی از بازیکنان به ستارگان فوتبال، شامل بازیکنانی مثل ساموئل اتوئو یا آندره شورله، خواهید شد. همچنین موارد دیگر بازی، از انیمیشن بازیکنان گرفته تا طراحی‌های محیطی، هم زیبا هستند و در کل، Soccer Shootout با توجه به حجم نه‌چندان زیادش، گرافیک خیلی خوبی دارد. 

اما در کنار تمام این ویژگی‌های مثبت، Soccer Shootout از آن دست بازی‌هایی است که خیلی به خرید‌های درون برنامه‌ای وابسته است. از طرفی با پرداخت پول می‌توانید بازیکنان بهتری به دست بیاورید و شانس بیش‌تری برای پیروزی داشته باشید و از طرفی هم پرداخت پول، به معنی خلاص شدن از تبلیغات است که در شکل و شمایل مختلفی، از ویدیو گرفته تا پیشنهاد دانلود بازی‌ها، در بازی ظاهر می‌شوند. 

بازی موبایل Soccer Shootout

Soccer Shootout بازی‌ای است که در عین سادگی، قادر به سرگرم کردن طرفداران بازی‌های فوتبال است. جالب است بدانید که این بازی را افراد زیادی در سراسر جهان تجربه می‌کنند و به همین دلیل هم خیلی سریع می‌توان در بخش چندنفره بازی، رقیب پیدا کرد. پس اگر دوست دارید توانایی‌های خود را در ساخت تیمی قدرتمند و زدن ضربات پنالتی به رخ حریفان بکشید، دانلود بازی Soccer Shootout پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Soccer Shootout


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده