// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی ایرانی Shadow Racer

اگر به دنبال یک بازی ایرانی پرهیجان اتومبیل رانی هستید که در آن وارد رقابت‌های تکنفره و چندنفره شوید، بازی شدو ریسر (Shadow Racer) گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

ششمین جشنواره ملی بازی های رایانه‌ای اسفند سال گذشته برگزار شد و اکنون با گذشت بیش از ۶ ماه از این رویداد، زومجی در طول ما‌ه‌ بازی‌های برگزیده این رویداد را برای یادآوری دوباره معرفی کرده است. در این مقاله می‌خواهیم این‌بار به سراغ بازی اندروید و آیفون Shadow Racer برویم که در آن مجموعه‌ای از حالت‌ها را برای تجربه کردن در دسترس دارید. خودروی خود را از میان مجموعه‌ای از اتومبیل‌ها انتخاب کنید و با شخصی‌سازی آن به مصاف سایر رقبا بروید.

بازی شدو ریسر / Shadow Racer

بازی دو حالت دزد و پلیس و همچنین کلاسیک دارد

یکی از ویژگی‌های بازی اتومبیل رانی شدو ریسر (Shadow Racer) وجود دو حالت تک‌نفره است که در آن می‌توانید در دو حالت دزد و پلیس یا کلاسیک به مسابقات بپیوندید. در حالت کلاسیک می‌توانید با ورود به شهر‌های مختلف از جمله تهران، در ساعات متفاوت شب و روز یا حتی حالت‌های متنوعی از جمله بی‌پایان، مسابقه را آغاز کنید و از کنترل خودرو در ترافیک لذت ببرید. حالت کلاسیک در حقیقت بخش بی‌پایان بازی Shadow Racer است و باید در آن بیشترین فاصله ممکن را بدون برخورد با خودروهای دیگر طی کنید. البته گیم‌پلی بازی به جاخالی دادن‌ها خلاصه نمی‌شود و در پایان هر رقابت می‌توانید چکیده‌ای از عملکرد خود در رد کردن مویی خودروها، یا لایی کشیدن‌ها و سرعت نهایی را مشاهده کنید که اطلاعاتی را از وضعیت خودرو با شما به اشتراک می‌گذارد. با پیروزی در هر رقابت مقدار سکه‌ای دریافت می‌کنید که با استفاده از آنها باید خودروهای جدید خریداری کنید و خودروی خود را ارتقاء دهید.

اما بخش دزد و پلیس جذابیت دو چندانی را نسبت به حالت کلاسیک دارد. در این بخش با انتخاب یکی از دو گزینه دزد بودن یا پلیس بودن، در چند فصل وارد مراحل متنوع می‌شود. هر یک از مراحل بازی دارای وظایف مشخصی است که باید آنها را انجام دهید تا مرحله را به اتمام برسانید. با دریافت ستاره بیشتر، مبلغ دلار بیشتری را نیز دریافت می‌کنید که بین خودمان باشد، دلیل آنکه سازندگان به جای پول رایج کشور، دلار را انتخاب کرده‌اند، برایم روشن نیست. با انتخاب دزد بودن، افراد باند تبهکاری‌تان را می‌شناسید و می‌توانید با کلیک روی تصویر هر شخصیت، بیشتر با پیشینه آنها آشنا شوید. مراحل در بخش دزد و پلیس به طی کردن مسافتی مشخص یا رد کردن مویی خودروها خلاصه می‌شود و هر خودرو دارای سطح مقاومت مشخصی است که با کاهش آن، شکست خواهید خورد. حالت پلیس نیز شباهت زیادی به دزد بودن دارد و این‌بار به جای گروه تبهکاری‌ با همکاران پلیس خود آشنا می‌شوید. نکته مهم متمایز بودن هر حالت بازی با دیگری است و در نتیجه پول‌هایی که در سایر بخش‌ها به دست می‌آیند، وارد بخش دیگر نمی‌شوند. دزدها در بخش پلیس با تجهیزات کامل به سراغ شما می‌آیند و به تیربار و خودروهای زرهی مجهز هستند.

بازی شدو ریسر / Shadow Racer

در کنار حالت تکنفره، بخش چندنفره نیز در دسترس علاقمندان قرار گرفته است

در حالت چندنفره اما دو حالت تورنمنت و رقابتی قرار دارد که فعلا حالت تورنمنت در دسترس قرار نگرفته است. در حالت رقابتی می‌توانید در کنار ساختن کلن برای ارتباط با سایر بازیکنان به مصاف آنها نیز بروید و در رقابتی تن به تن برای جلو افتادن از حریف تلاش کنید. در این مسابقات هر بازیکنی که ۵۰۰ متر از بازیکن دیگر جلو بیفتند، پیروز رقابت خواهد بود و جایزه را کسب می‌کند. رجزخوانی‌های مرسوم نیز در این حالت برای بازیکنان تدارک دیده شده است و از کلماتی مانند‌ «باریکلا»‌ می‌توانید برای تبریک گفتن به رقیب استفاده کنید.

طراحی مراحل بازی Shadow Racer نیز در جایگاه خود راضی کننده است و شاهد باگ‌های عجیب و غریب که در برخی بازی‌های ایرانی شاهد هستیم، نخواهید بود. محیط‌های بازی از جاده بیرون شهر گرفته تا شهر‌هایی مانند تهران را شامل می‌شود و در حقیقت هر حالت، مسیر متفاوتی را در اختیارتان می‌گذارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در بازی‌های اتومبیل رانی یا ماشین سواری باید مد نظر توسعه‌دهنده باشد، در دسترس بودن خودروهای متنوع است که بازی Shadow Racer نیز در این زمینه کم و کاستی ندارد. شما می‌توانید با استفاده از پول یا خریداری الماس‌ از طریق خرید‌های درون‌برنامه‌ای، خودروهای قدرتمندی را از پراید گرفته تا لامبورگینی خریداری کنید و با شخصی‌سازی آنها به رقابتی نفس‌گیر به صورت آنلاین بروید. تقویت خودرو، اسپرت کردن هرچه بیشتر خودرو و همچنین تغییر در کیت بدنه و رینگ‌ها از جمله‌ی امکاناتی است که در اختیارتان گذاشته شده و می‌توانید با خریداری آنها، خودرو خود را منحصر به فرد کنید.

بازی ایرانی شدو ریسر / Shadow Racer

اگر به دنبال دانلود بازی اندروید ایرانی با سبک اتومبیل رانی می‌گردید که بدون باگ‌ باشد و راحت شما را در سروری شلوغ به مصاف بازیکنان دیگر ببرد، بازی ایرانی Shadow Racer، یکی از برندگان ششمین جوایز ملی بازی‌های رایانه‌ای گزینه‌ای است که حتما باید مد نظر داشته باشید. صداگذاری مناسب بازی و وجود جدول رتبه‌بندی و بخش‌های چندنفره و تک نفره، تنوع زیادی را به Shadow Racer داده است و این بازی را در جایگاه خود خاص کرده است.

دانلود بازی اندروید Shadow Racer


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده