// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل FoxOne Special Missions

بازی FoxOne Special Missions با حالت‌های بازی متنوع و سختش به خوبی گیمرها را سرگرم می‌کند.

استودیو اسکای‌فاکس گیمز در ساخت بازی اندروید و آیفون FoxOne Special Missions به جای اینکه بیشتر به فکر ظاهر قضیه باشد، سعی کرده است تا با المان‌های مختلف گیم‌پلی، گیمر را مجذوب اثر خود کند. کاری که به خوبی موفق به انجامش شده است و شاهد یک بازی کاملا جذاب و دلچسب هستیم. البته این بدان معنی نیست که گرافیک این بازی شما را از خود زده خواهد کرد. بازی از نظر فنی و ظاهری در شرایط قابل قبولی قرار دارد و شاید روی بسیاری از اسمارت‌فون‌های قدیمی و نه چندان قوی نیز قابل اجرا باشد. در واقع این گستردگی بازی است که باعث می‌شود خوب یا بد بودن فضاسازی و کیفیت بافت‌ها چندان به چشم نیایند.

FoxOne Special Missions

 بازی دارای سه بخش مختلف است و جدا از بخش کمپین که بصورت مرحله به مرحله پیش می‌روید و هر بار مناطق و دشمنان جدیدی را مورد هدف خود قرار می‌دهید، بازی دارای دو بخش دیگر با نام‌های Survival Mode و Free Flight هم هست و جالب اینجا است که این بخش‌ها نیز همانند کمپین دارای مراحل مختلفی هستند و شما را بسیار بیشتر از بخش کمپین بازی به چالش می‌کشند. در بخش Survival Mode شما باید تعداد مشخصی از جنگنده‌های دشمن را از بین ببرید تا به سلامت از مرحله اول عبور کرده و وارد مرحله بعدی شوید. یکی از نکات جالب گیم‌پلی این بخش هوش مصنوعی بسیار خوب دشمنان است که باعث می‌شود کارتان چندان آسان نباشد.

FoxOne Special Missions

بخش Free Flight با اینکه به اسمش می‌خورد نوعی گشت و گذار در محیط بازی باشد، اما اصلا اینطور نیست. این بخش نوعی آموزش محسوب می‌شود و در عین حال منبع خوبی برای کسب پول در بازی است. در این قسمت شما بایستی با عبور از مکان‌های تعیین شده در آسمان ضمن اینکه توانایی خود را در کنترل جنگنده‌ها بالا می‌برید، ماموریت خود را به پایان برسانید.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب FoxOne Special Missions این است که پس از پایان هر مرحله پول خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد و همانند بسیاری از بازی‌های امروزی شما را مجبور به خرید‌های درون برنامه‌ای نمی‌کند. در واقع پولی که پس از پایان هر مرحله دریافت می‌کنید دقیقا متناسب با سختی مرحله است و به همین خاطر خیلی زود می‌توانید سراغ خرید جنگنده‌های جدید بروید و همچنین موشک‌های موردنیاز خود را تهیه کنید. خوشبختانه تعداد جنگنده‌های موجود در بازی نیز زیاد است و علاوه بر این موشک‌های متنوعی در اختیار شما قرار می‌گیرد که هر کدام کاربرد خاصی دارد.

FoxOne Special Missions

اگر به جنگ‌های هوایی و مانور دادن با جنگنده‌های واقعی علاقه‌مند هستید، بازی FoxOne Special Missions اثر سرگرم‌کننده‌ای است که اگرچه گرافیک پرزرق و برق و سنگینی ندارد، اما با حالت‌های بازی متنوع و گیم‌پلی جذابش می‌تواند شما را تا آخرین مرحله‌اش با خود همراه کند. هم‌اکنون می‌توانید بازی اندروید و آیفون FoxOne Special Missions را از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید.

دانلود بازی FoxOne Special Missions


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده