// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Escape Machine City

اگر به دنبال یک بازی تماما فکری و معمایی هستید، بازی موبایل Escape Machine City را تجربه کنید. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در میان سبک‌هایی که اکثر گیمرها آن‌ها را می‌پسندند، هستند سبک‌هایی که از مخاطبان خاصی برخوردار‌ند؛ سبک‌هایی که به دلیل ساختار خود نمی‌توانند مخاطبان زیادی را جذب کنند. البته این گفته بدین معنا نیست که بازی‌های این دسته از سبک‌ها بی‌کیفیت‌اند؛ برای مثل، سبک مبارزات نوبتی آن‌چنان طرفدار خاصی مخصوصا در ایران ندارد یا سبک معمایی که این روزها کمتر شخصی سمت این دسته از بازی‌ها می‌رود. اما با وجود تمام این صحبت‌ها، یک بازی موفق اثری است که با تمام خاص بودن‌اش، بتواند مخاطب را به خود جذب کند. بازی موبایل Escape Machine City یک بازی کاملا فکری-معمایی است که در جریان آن باید مدام پازل‌های متفاوتی را حل کنید.

بازی موبایل Escape Machine City

داستان بازی به هیچ‌وجه شما را خسته نخواهد کرد

داستان بازی از این قرار است که شهر شما در حال نابودی است و همه ساکنین تخلیه شده‌اند و تنها شخصی که جا مانده است، شما هستید. حال باید در جریان ۱۵ مرحله مختلف معماهای مختلف و شدیدا چالش‌برانگیزی را حل کنید تا به آخر خط برسید. نحوه بازی کردن بدین شکل است که با ورود به هر منطقه، خود را در قسمتی از یک شهر مکانیکی پیدا می‌کنید. به عبارتی شما در پایین‌ترین نقطه‌ی این شهر کار خود را آغاز می‌کنید و باید قسمت‌های مختلف را در جریان مراحل مختلف پشت سر بگذارید تا خود را از این شهر نجات بدهید. در هر مرحله یک سری معما برای شما در نظر گرفته شده که همه‌ی آن‌ها به هم وابسته هستند و باید همانند یک پازل، تکه تکه قطعات را کنار هم بچینید تا معمای نهایی که به سرانجام رساندن مرحله مورد نظر است، حل شود و به استیج بعدی بروید.

با اینکه بازی تنها دارای ۱۵ مرحله است، ولی از تنوع محیطی بالایی برخوردار است و شما را خسته نخواهد کرد

زمانی که وارد بازی اندروید و آیفون Escape Machine City می‌شوید، بازی از شما می‌خواهد که نسخه پرمیوم آن را خریداری کنید تا شاهد هیچ‌گونه تبلیغاتی در داخل بازی نباشید. در ابتدا با خود گفتم که خب، تبلیغ یک مورد عادی برای تمامی بازی‌ها است و می‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. اما بازی موبایل Escape Machine City جزو آن دسته از بازی‌هایی است که به شما نشان می‌دهد که چقدر تبلیغ‌های داخل بازی می‌تواند شما را اذیت کند؛ مخصوصا اگر آن تبلیغ، از نوع ویدیویی باشد. درطول بازی اگر در یک معما زیاد بمانید و نتوانید راه‌حل آن را پیدا کنید، بازی به شما پیشنهاد راهنمایی می‌دهد، ولی برای هر بار راهنمایی گرفتن باید یک ویدیوی تبلیغاتی را مشاهده کنید.

بازی موبایل Escape Machine City

جدای از این موارد اگر می‌خواهید در طول معماها و حل کردن پازل‌های بازی همیشه برنده باشید، سعی کنید محیطی را که در آن قرار گرفته‌اید به صورت کامل جست‌وجو کنید و از طرفی به دیالوگ‌هایی که در طول هر مرحله شاهد آن هستید، توجه داشته باشید؛ زیرا در این دیالوگ‌ها به شما گفته می‌شود که در مرحله‌ی مورد نظر باید چه کاری انجام دهید و از طرفی در بعضی از مراحل با دستگاه‌هایی روبه‌رو می‌شوید که نیاز به رمز دارد. حال اگر محیط را به دقت بگردید، رمز را به سادگی پیدا خواهید کرد. با تمام این تفاسیر بازی Escape Machine City می‌تواند در جریان ۱۵ مرحله متفاوت چالش‌های زیادی را برای شما به وجود آورد و با معماهایی روبه‌رو خواهید شد که بعضی از آن‌ها حسابی شما را اذیت خواهد کرد. پس اگر به سمت این بازی می‌روید، حسابی خود را برای معماهای آن آماده کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Escape Machine City


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده