نویسنده: پیمان مرادی
// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Pirate Kings

در بازی موبایل Pirate Kings در نقش یک دزد دریایی، جزیره‌ای برای خود بسازید و با غارت کردن دیگر جزیره‌ها، غنائم ارزشمند به دست آورید.

دزدان دریایی در یکی دو دهه اخیر تبدیل به موضوعی جذاب برای انواع پروژه‌های سینمایی شده‌اند. از سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب گرفته تا اقتباس‌های سینمایی گوناگون از رمان جزیره‌ی گنج نوشته‌ی رابرت لوییس استیونسن، اما در این مقاله می‌خواهیم بازی اندروید و آیفون Pirate Kings را معرفی کنیم که پای دزدان دریایی را از عالم کتاب و سینما به دنیای بازی‌های موبایلی نیز گشوده است.

Pirate Kings از آن دسته بازی‌های تفننی است که می‌توانند به شدت اعتیادآور باشند. در این بازی شما صاحب یک گردونه شانس خواهید بود که باید با به حرکت درآوردن آن سرنوشت خود را در چگونگی نحوه‌ی ادامه‌ دادن بازی، رقم بزنید. تنها کاری که باید بکنید، لمس کردن دکمه‌ی قرمز رنگ پایین صفحه نمایش است تا با به حرکت درآوردن گردونه، ماموریت خود را در ادامه‌ی بازی تعیین کنید. این گردونه شامل جایزه‌های متنوعی است؛ از مقادیر مختلف طلا گرفته تا ماموریت‌های حمله و دزدی از سایر جزیره‌ها. با جمع‌آوری پول‌هایی که از غارت کردن دیگر جزیره‌ها به دست می‌آورید، می‌توانید آیتم‌های مختلفی برای جزیره‌ی خود خریداری کنید و از طریق آن‌ها جزیره‌ی خود را ارتقا دهید. گیم پلی بازی Pirate Kings به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده است. شما برای حمله‌ی کردن به سایر جزیره‌ها و غارت کردن منابع آن‌ها، نیازی به استفاده از روش‌های استراتژیک پیچیده ندارید؛ تنها کافی است آن بخش از جزیره‌ای را که قصد حمله به آن را دارید، لمس کنید تا شلیک توپ جنگی به صورت خودکار صورت بگیرد.

سادگی گیم پلی بازی Pirate Kings هم می‌تواند یه نکته مثبت باشد و هم تاثیرات منفی در تجربه‌ی بازی داشته باشد

سادگی گیم پلی بازی Pirate Kings هم می‌تواند یه نکته مثبت باشد و هم تاثیرات منفی در تجربه‌ی بازی داشته باشد؛ وجهِ مثبت این نوع سادگی آن است که با یک بازی تفننی کم حجم طرف هستیم که طبیعتاً می‌بایست گیم پلیِ ساده‌ای برای جذب کردن بازیکنان این نوع بازی‌ها داشته باشد. اما نکته منفی این نوع گیم پلی، تکراری شدن آن در طول زمان است که می‌تواند به مرور از علاقه‌ی بازیکنان به ادامه دادن بازی بکاهد. تاکید بیش از حد بازی بر به کار گیری شانس از طریق گردونه‌ی تعبیه شده در بازی نیز ممکن برای برخی از افراد ناامید کننده و عاری از خلاقیت به نظر برسد. با همه‌ی این تفاسیر، سایر بخش‌های بازی، راضی کننده به نظر می‌رسند. تنوع آواتارهای مختلف بازی در کنار امکان اتصال آن به حساب فیس‌بوک و بازی کردن با دوستان، می‌تواند اندکی از ضعف‌های گیم پلی بازی Pirate Kings کم کند و تجربه‌ای لذت بخش را برای‌تان به ارمغان بیاورد.

هر چقدر که سازندگان Pirate Kings در بخش طراحی یک گیم پلی خلاقانه کم کاری کرده‌اند، در عوض در بخش محیط گرافیکی بازی، سنگ تمام گذاشته‌اند. وجود یک محیط گرافیکی کارتونی بامزه که با رنگ‌های گوناگون تزئین شده است در کنار به کار گیریِ یک موسیقیِ متناسب با حال و هوایِ بازی، سبب شده تا بازیکنان بازی Pirate Kings از این دو جهت، کمبودی احساس نکنند.

بازی Pirate Kings شاید آنچنان که باید، بی‌عیب و نقص نباشد اما در زمینه‌ی سرگرم کردنتان به عنوان یک بازی تفننی، بدون شک موفق عمل خواهد کرد. این بازی به صورت رایگان برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه شده که البته قابلیت خرید درون برنامه‌ای نیز برای به دست آوردن برخی از آیتم‌ها، در آن تعبیه شده است. شما می‌توانید این بازی را از طریق لینک‌های زیر برای دستگاه‌های همراه خود دانلود کنید و خود را ساعت‌ها در کنار دوستانتان سرگرم نمایید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Pirate Kings


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده