نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Pudding Monsters

بازی موبایل Pudding Monsters شما را به دنیای ژله‌ها می‌برد و باید به ژله‌ها کمک کنید تا مانع خورده شدن‌شان توسط انسان‌ها شوید.

استودیو Zeptolab پس از معرفی بازی محبوب Cut the Rope توانست خود را به عنوان یکی از بهترین سازندگان بازی موبایل معرفی کند. این استودیو پس از مدتی بازی Pudding Monsters را برای گوشی‌های موبایل معرفی کرد و مورد استقبال بسیاری از بازیکنان قرار گرفت. با زومجی همراه باشید تا این بازی اندروید و آیفون جذاب را معرفی کنیم.

Pudding Monsters

Pudding Monsters

بازی موبایل Pudding Monsters یک بازی پازلی است که داستانی تعدادی ژله را روایت می‌کند که از ترس اینکه توسط انسان‌ها خورده نشوند، باهم متحد می‌شوند و با چسبیدن به یکدیگر و تبدیل شدن به یک هیولای ژله‌ای قصد دارند انسان‌ها را ترسانده و مانع از خورده شدنشان شوند.  این بازی دارای چند نوع ژله از جمله ژله معمولی، ژله سرماخورده، ژله بیسیم، ژله مغناطیسی، ژله هیکلی است. این بازی دارای پنج بخش ۲۵ مرحله‌ای است که به مرور مراحل هر بخش سخت‌تر شده و بازیکن با پازل‌های چالش‌برانگیزی روبرو خواهد شد. گیم‌پلی این بازی آیفون بدین گونه است که ژله‌ها برروی میز نهارخوری قرار دارند و بازیکن با هل دادن ژله‌ها به سمت یکدیگر باید آنها را به همدیگر چسبانده و از آنها یک غول ژله‌ای بزرگ درست کنند. هر مرحله دارای چند مأموریت است که بازیکن با انجام دادن هرکدام سکه دریافت خواهد کرد. مأموریت‌ها به چهار مأموریت کلی حل کردن پازل به صورت بدون ستاره، یک ستاره، دو ستاره و سه ستاره است.

Pudding Monsters

Pudding Monsters

محیط بازی Pudding Monsters دارای فضایی شاد است

برروی میز نهارخوری سه ستاره قرار دارد که بازیکن باید ژله‌ها را به گونه‌ای به یکدیگر برساند که ژله‌ها برروی ستاره‌ها قرار گرفته و مأموریت مورد نظر را انجام بدهد. برای بازی کردن مراحل بعدی بازی Pudding Monsters بازیکن باید سکه جمع‌آوری کند که با انجام هر مأموریت، تعدادی سکه دریافت خواهد کرد و بازیکن می‌تواند مراحل بعدی بازی را باز کند. همچنین، بازیکن می‌تواند برای دریافت راه حل معمای مراحل از راهنما استفاده کند که دارای تعداد محدودی است؛ برای دریافت راهنمای بیشتر باید بازیکن از طریق فروشگاه تعدادی راهنما برای خود خریداری کند.

Pudding Monsters

Pudding Monsters

گرافیک بازی Pudding Monsters به صورت انیمیشنی طراحی شده که مانند دیگر بازی‌های استودیو Zeptolab دارای محیطی شاد و فانتزی است. صداگذاری این بازی بسیار خوب برروی ژله‌ها قرار گرفته است و هر نوع از ژله‌ها دارای صدایی خاص هستند. ژله‌ها پس از طی شدن هر مرحله با زبانی نامفهوم به گونه‌ای از بازیکن تشکر می‌کنند. موسیقی بازی Pudding Monsters دارای فضایی شاد است که حس خوبی را به بازیکن القا می‌کند. همچنین، این بازی دارای خرید درون برنامه‌ای است که بازیکن می‌تواند با خرید سکه مراحل بعدی را باز کرده و از ادامه بازی خود لذت ببرد. یکی از نکات جالب توجه این بازی این است که بازیکن می‌تواند از سیو بازی خود بک‌آپ بگیرد و با استفاده از آن در دیگر دستگاه‌های خود به ادامه بازی خود بپردازد.

استودیو Zeptolab با انتشار بازی‌های خود تلاش کرده است بازیکن را در فضایی فانتزی و معمایی ببرد و آنها را مدت‌ها سرگرم بازی‌های خود کند. بازی Pudding Monsters یک بازی جذاب، سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز است که توانسته است در بین بهترین‌ بازی‌های موبایلی اندروید و آیفون قرار بگیرد. این بازی در فروشگاه گوگل‌پلی و اپ‌ استور در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید این بازی را از طریق لینک‌های پایین دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Pudding Monsters


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده