// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Mini Guns

بازی موبایل Mini Guns یک بازی PvP استراتژی کارتی که شدیدا از جذابیت بالایی برخوردار است. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز به سراغ یکی دیگر از بازی‌های استراتژی کارتی خواهیم رفت که جدای از سرگرم کننده بودن‌اش، حس و حال نوستالوژیکی را در اختیار دارد. زمانی که بازی موبایل Mini Guns را اجرا کردم، ناخود‌آگاه ذهنم سمت بازی Battlefield Heroes رفت. بازی‌ای که رایگان بود و گیم‌پلی خاص و جذابی داشت. از نظر گرافیک و شکل و شمایل سربازها، بازی اندروید و آیفون Mini Guns شباهت‌هایی به بازی Battlefield Heroes دارد و با وجود جنگ و انفجارهای بازی، شاهد محیط‌های رنگی و دلچسب هستید.

بازی موبایل Mini Guns

هیچ‌وقت پیاده نظام‌های خود را تنهایی به سراغ دشمن نفرستید

از نظر گیم‌پلی، با یک بازی تماما آنلاین روبرو هستید؛ جایی که باید با سایر بازیکن‌ها مبارزه کرده و آن‌ها را شکست دهید. یکی از مواردی که بازی موبایل Mini Guns شدیدا آن را رعایت کرده، نحوه Matchmaking بازی است که همیشه با بازیکن‌های هم سطح خود برخورد خواهید کرد. حال با پیروز شدن در بازی سکه و امتیاز کسب خواهید کرد که با لول‌آپ شدن سطحی که در آن قرار دارید، با بازیکن‌های قوی‌تری رو‌به‌رو می‌شوید. در کل دنیای بازی از دو تیم آبی و قرمز تشکیل شده که یا تیم آبی خواهید بود یا تیم قرمز. بخش جالب قضیه اینجا است که سربازها و تجهیزات تیم آبی و قرمز با یکدیگر متفاوت است و هیچ‌وقت احساس تکراری بودن به شما دست نمی‌دهد. از طرفی رفته رفته کارت‌های بهتری را دریافت خواهید کرد که می‌توانید از بخش تنظیمات میز کارت خود، آن‌ها را جا به جا کرده و کارت‌های قوی‌تر را انتخاب کنید.

دست کم گرفتن حریف بزرگ‌ترین اشتباه بازی است

همچنین کارت‌های بازی اندروید و آیفون Mini Guns از دسته‌بندی‌های مختلفی برخوردار است. اولین دسته از کارت‌ها کارتهای Uncommon  بوده که شامل پیاده نظام‌ها می‌شوند. با پیش روی در بازی و پول درآوردن در بازی، می‌توانید از بخش فروشگاه‌ کارت‌های بهتر در آخرین دسته‌بندی‌ها نظیر کارت‌های Epic را خریداری کنید که شامل تانک می‌شود. حال با توجه به کارت‌هایی که در اختیار دارید، می‌توانید همیشه یک سیستم دفاعی قوی را برای خود ترتیب داده و در ادامه از کارت‌های تهاجمی خود استفاده کنید. یادتان باشد کارت‌های شما هرکدام انرژی به خصوصی دارند و از این‌رو باید بدانید که در چه زمان از چه کارتی باید استفاده کرد. بازی موبایل Mini Guns همانند سایر بازی‌های این سبک نیازمند استراتژی‌های متفاوتی نیست بلکه، بازی از یک سری قواعد خاص پیروی می‌کند و اگر شما آن‌ها را خوب یاد بگیرید، به راحتی می‌توانید حریف‌های خود را از بین ببرید. برای مثال نقشه بازی از یک محیط سه راهه تشکیل شده است و می‌توانید یکی از راه‌های طرفین و راه وسط را با سربازان Turret به دست بازی ببندید و از سمت دیگر بازی، به پایگاه دشمن حمله کنید.

بازی موبایل Mini Guns

نکته‌ی جالب دیگر بازی که آن را متفاوت کرده، سربازهای کوچک و دنیای رنگی بازی است که شادابی را برای مخاطب به ارمغان آورده است. همچنین بازی از یک زمان مشخص برخوردار است که اگر در جریان آن نتوانید پیروز شوید، میزان آسیب مساوی به دو طرف وارد شده و در جریان چند ثانیه یک فرصت دیگر به طرفین داده می‌شود و اگر باز دو بازیکن موفق به پیروزی نشدند، شکست خواهند خورد. درآخر بازی استراتژی کارتی اندروید و آیفون Mini Guns سرشار از تنوع و سرگرمی است که می‌توانید در جریان آن به واسطه‌ی سربازهای کوچکی که در اختیار دارید، بازیکنان سراسر دنیا را به چالش کشیده و خود را اثبات کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Mini Guns


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده