// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Noblemen: 1896

بازی موبایل Noblemen: 1896 با ترکیب المان‌های بازی‌های کارتی، استراتژی و تیراندازی سوم شخص، توانسته به اثری موفق تبدیل شود.

تا به حال مشاهده کرده‌ایم که بازیسازان مختلف با الهام‌گیری از سایر سبک‌ها و بازی‌ها، سعی کرده‌اند از هرکدام ویژگی‌هایی را بردارند و با ترکیب آن‌ها، اثری جدید را خلق کنند. این فرمول اگر به درستی از آن استفاده شود، چه روی موبایل و چه کنسول‌ها و پی‌سی، خروجی خوبی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. حال در این میان، بازی موبایل Noblemen: 1896 دقیقا ترکیبی از سبک‌های مختلف بازی‌های ویدیویی است؛ بازی‌ای که ساختار آن برگرفته از بازی‌های کارتی، استراتژی و تیراندازی سوم-شخص است که از حق نگذریم، وجود این سبک‌ها سبب شده تا با یک بازی کاملا متفاوت و جالب طرف باشیم.

بازی موبایل Noblemen: 1896

سیستم گیم‌پلی بازی شاید در ظاهر پیچیده باشد، ولی به خوبی به آن عادت خواهید کرد

دنیای بازی اندروید و آیفون Noblemen: 1896 شامل ۵۲ مرحله‌ی مختلف می‌شود که تقریبا دو مرحله‌ی ابتدایی، بخش آموزشی بازی به حساب می‌آید؛ جایی که به شما یاد داده می‌شود چگونه شخصیت بازی و سربازهایش را کنترل کنید. بگذارید در همین ابتدا سیستم بازی و به عبارتی نحوه بازی کردن را کامل شرح دهم. نحوه‌ی بازی کردن در Noblemen: 1896 به دو قسمت تقسیم می‌شود که قسمت اول برگرفته از بازی‌های استراتژی کارتی است. زمانی که مراحل را انتخاب می‌کنید، نقشه بازی برای شما به تصویر کشیده می‌شود و شما باید سرباز‌های خود را با استراتژی‌های متفاوت از پایگاه‌تان به پایگاه دشمن برسانید و سپس با فشردن دکمه End Turn، نتیجه را مشاهده کنید. قسمت بعد زمانی است که شما می‌خواهید خروجی کار را مشاهده کنید که دوربین بازی از بالای میدان جنگ، به داخل میدان می‌رود و در حالت سوم-شخص، با شخصیت اصلی به بازی کردن مشغول می‌شوید. هنگامی که دوربین بازی در حالت سوم-شخص قرار دارد و در دل میدان نبرد به سر می‌برید، سربازان شما از طریق هوش مصنوعی کنترل می‌شوند و به‌صورت پیش‌فرض کارهای مختلفی را انجام می‌دهند. حال می‌توانید آن‌ها را خودتان نیز کنترل کنید و به‌صورت مستقیم دستور بدهید که چه کاری در طول نبرد انجام بدهند. همچنین می‌توانید بازی را رو حالت خودکار قرار دهید تا هوش مصنوعی حتی کنترل شخصیت بازی را نیز به دست بگیرد. جدای از این موارد، کارت‌های مختلفی نیز برای شما تعبیه شده که با استفاده کردن آن‌ها در حالت استراتژی بازی، روند جنگیدن و مبارزه کردن برای شما آسان‌تر می‌شود.

بازی به شدت به پرداخت‌های درون برنامه‌ای رایگان بازی وابسته است

البته کارت‌های بازی را باید در جریان پشت سر گذاشتن مراحل و صندوق‌هایی که باز می‌کنید، به دست آورید یا از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن‌ها را خریداری کنید. جدای از بخش داستانی بازی، ۱۰ مبارزه در قالب حالت Skirmish برای شما تدارک دیده شده که هرکدام از آن‌ها در جریان پیشروی در خط داستانی بازی، در اختیارتان قرار داده می‌شود. همچنین هرچقدر پیشروی و امتیاز کسب می‌کنید، می‌توانید پایگاه نظامی خود را در بخش‌های مختلف نظیر نظامی، مهمات یا دریافت پول و موارد دیگر ارتقا دهید. برای مثال، با دریافت سربازهای جدید، می‌توانید وارد بخش Army شوید و آن‌ها را انتخاب کنید تا در نبردها از قدرت بیشتری برخوردار باشید. اگر می‌خواهید در نبردهایی که شرکت می‌کنید پیروز خارج شوید، حتما به نوع حملات خود توجه کنید. برای مثال، از چه سمتی سربازهای خود را به پایگاه دشمن نزدیک کنید یا کدام چک‌پوینت‌ها را اول از آن خود کنید که تمامی این موارد می‌توانند در انتها نتیجه بازی را رقم بزنند. از طرفی همیشه حواس‌تان به مهمات خود باشد که می‌توانید پس از هر مبارزه با مراجعه به فروشگاه بازی، صندوق‌های مربوطه را خریداری کنید تا مهمات به دست بیاورید.

بازی موبایل Noblemen: 1896

جدای از تمامی این موارد، تنها ضعفی که می‌تواند کمی شما را در ابتدای هر مرحله اذیت کند، افت فریمی است که به سراغ‌تان خواهد آمد و جدای از آن، بازی هیچ نقصی ندارد و می‌تواند برای چند ساعت وقت خالی شما را پر کند. در آخر، بازی Noblemen: 1896 نشان می‌دهد ترکیب مختلف سبک‌های بازیسازی مورد بدی نیست و می‌تواند موفقیت یک اثر را تضمین کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Noblemen: 1896


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده