// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Eternal Card Game

اگر به دنبال بازی‌های داستان محور و کارتی روی پلتفرم موبایل هستید، بازی اندروید و آیفون Eternal Card Game را از دست ندهید.

از گذشته تا به امروز بازی‌های کارتی از هوادارهای خاص خود برخوردار بوده است و در جریان چند سال اخیر، شاهد عرضه شدن بازی‌های کارتی خوبی در صنعت بازی‌های ویدیویی بوده‌ایم؛ بازی‌هایی نظیر بازی Hearthstone یا بازی The Elder Scrolls: Legends که همین چند ماه پیش روانه بازار شد و توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. به‌شخصه معتقدم بازی‌های کارتی، روی پلتفرم موبایل بازخورد بهتری دارند؛ زیرا هرکجا هستید و در حال انجام هر کاری که باشید، می‌توانید آن‌ها را بازی کنید و لذت ببرید. در مسافرت یا داخل مترو و در حال رفتن به محل کار و به عبارتی مهم نیست در کجا قرار دارید یا مشغول انجام چه کاری هستید، مهم این است که همیشه گوشی موبایل خود را همراه خود می‌برید و همین مورد کافی است تا بتوانید خود را سرگرم کنید. حال در این میان چه بازی‌ای بهتر از بازی‌های کارتی که جدای از جذابیت‌هایی که در اختیار دارند، مخاطب را حسابی به چالش می‌کشند و قدرت مدیریت شما در شرایط سخت را محک می‌زنند.

بازی موبایل Eternal Card Game

بازی از نظر داستان شروع جالبی دارد و شما را تا آخرین قصه جذب خود نگه می‌دارد

در این میان اگر به دنبال یک بازی کارتی جدید و داستان-محور هستید، بازی موبایل Eternal Card Game را حتما تجربه کنید. با شروع بازی اندروید و آیفون Eternal Card Game یک ویدیوی سینمایی برای شما به نمایش در می‌آید که در جریان آن، گروهی را می‌بینید که قصد اعدام شخصی به نام جک را دارد. از طرفی جک راوی بازی نیز به حساب می‌آید و برای این که از اعدام شدن خود جلوگیری کند، داستان‌های مختلفی را تعریف می‌کند. درواقع داستان‌هایی که وی تعریف می‌کند در قالب سه قسمت در اختیار مخاطب قرار داده می‌شود تا به آخرین قسمت (قسمت چهارم) و داستان خود جک برسیم. به عبارتی هر قسمت داستانی که جک برای شما تعریف می‌کند، شامل چند مرحله می‌شود که شما در قالب این مراحل بازی خواهید کرد. از نظر گیم‌پلی، از آن‌جایی که با یک بازی کاملا کارتی سر و کار دارید، در ابتدای هر مرحله میز کارت شما به صورت پیش‌‌فرض چیده شده تحویل شما داده می‌شود. سیستم بازی هم به نحوی است که شما، شخصیتی که داستان بازی حول آن می‌چرخد و حریف‌تان، شخصیتی که با او مبارزه می‌کنید، در دو سوی میدان قرار گرفته‌اید و تمامی ضربه‌ها به شما دو نفر برخورد خواهد کرد و در این میان یک سری کارت‌های مختلف تعبیه شده که می‌توانند آسیب این ضربات را افزایش دهند یا آن‌ها را دفع کنند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

بدون استراتژی مبارزه‌ای نمی‌توانید در مراحل پیروز شوید

 حال زمانی که نوبت شما می‌شود، می‌بایست نوار مربوط به استامینا یا انرژی کارت‌ها را ارتقا دهید تا هر بار بتوانید از کارت‌هایی با قدرت بیشتر استفاده کنید. به عبارتی در هر دست هم باید نوار مربوطه را لول‌آپ کنید و هم اینکه کارت خود را انتخاب کنید و روی میز بگذارید. کارت‌های بازی نیز خود به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. دسته اول کارت‌هایی هستند که کاملا تهاجمی‌اند و صرفا برای حمله کردن به حریف انتخاب می‌شوند. دسته دوم به کارت‌هایی مربوط می‌شود که هم حالت تدافعی دارند و هم تهاجمی هستند. اگر از این کارت‌ها در طول نبرد خود استفاده کنید، قبل از اینکه ضربه بخورید، کارت مورد نظر مقداری از میزان آسیب کلی را دفع می‌کند. آخرین دسته، برمی‌گردد به کارت‌هایی که حکم تقویت‌کننده برای سایر کارت‌ها را دارند یا اینکه یک قابلیت ویژه در اختیار شما قرار می‌دهند تا از طریق آن به کارت اصلی حریف یا سایر کارت‌ها آسیب وارد کنید.

بازی موبایل Eternal Card Game

در پایان هر مرحله نیز یک سری کارت به‌عنوان پاداش به شما داده می‌شود و اگر به صورت کلی یک قسمت داستان را تمام کنید، کارت شخصیت آن قسمت را دریافت می‌کنید و در سایر داستان‌های بازی می‌توانید از آن استفاده کنید. یکی از نکات جالب دیگر بازی، پیوسته بودن داستان شخصیت‌ها به یکدیگر است که بعضی از آن‌ها داستان‌شان به یکدیگر مربوط است. از نظر بصری نیز بازی چیزی کم ندارد و شاهد گرافیک خوبی روی پلتفرم موبایل هستیم. از طرفی با شروع هر مرحله یک سری دیالوگ بین دو شخصیت رد و بدل می‌شود که در نوع خود جالب هستند.

در آخر اگر به دنبال یک بازی کارتی اندروید و آیفون هستید که بتواند داستانی زیبا را برای شما روایت کند، بازی Eternal Card Game را از دست ندهید؛ بازی‌ای که شدیدا در ابتدا شما را گول خواهد زد که از سیستم گیم‌پلی ساده‌ای برخوردار است، اما رفته رفته به شما نشان می‌دهد که بدون استراتژی مناسب نمی‌توانید پیروز میدان باشید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Eternal Card Game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده