// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Retroshifter

بازی اندروید و آیفون Retroshfiter،‌ محصولی برای سنجش قدرت زمان‌بندی و واکنش کاربر به موانعی است که از مقابل‌شان می‌آیند.

بازی‌های رانر، همواره چالش‌هایی جدی را در مقابل بازیکنان می‌گذارند و سعی دارند تا قدرت واکنش بازیکنان را به چالش بکشند. در این دست بازی‌ها شخصیت اصلی بدون آنکه بتوانید متوقفش کنید به دویدن ادامه می‌دهد و این شما هستید که باید با کشیدن انگشت خود روی نمایشگر یا فشردن دکمه‌های کنترلر، مسیر حرکت او را مشخص کنید. از سوی دیگر، در سال‌های اخیر بیشتر شاهد بازگشت به گذشته و ساخت بازی‌هایی با سبک و سیاق بازی‌‌های قدیمی یا به اصطلاح Retro هستیم. آثاری که دنیایی پیکسلی دارند و شما را به یاد محصولات جذاب گذشته و دهه ۸۰ یا ۹۰ میلادی می‌اندازند. در این مقاله می‌خواهیم بازی اندروید و بازی آیفون Retroshifter را معرفی کنیم که در آن با پسرکی جوان در مسیری مستقیم می‌دویم و از داخل دروازه‌های انرژی می‌پریم.

بازی Retroshifter

بازی آیتم‌های مختلفی را برای خریداری و افزایش توانایی‌ها ارائه می‌دهد

گیم‌پلی Retroshifter ساده و بی آلایش است. در این بازی باید با کشیدن انگشت خود روی نمایشگر برخلاف بازی‌هایی مانند Temple Run، انگشت را در سه جهت بالا، پایین و روبرو بکشید تا شخصیت اصلی حرکاتی شبیه به پارکور را انجام دهد. هدف کلی پریدن از داخل دروازه‌های انرژی نورانی است تا به مرور با افزایش سرعت و طی کردن مسافتی طولانی‌تر، چالش‌های جدیدتری در مقابل‌تان ظاهر شود. هرچند تشخیص سریع نحوه پرش، چالشی جدی محسوب می‌شود، اما دلیل اصلی سخت بودن گیم‌پلی Retroshifter را می‌توان تغییر رنگ دروازه‌های انرژی دانست. دروازه‌ها در سه حالت بالا، وسط و پایین قرار دارند و باید با دقت با توجه به دروازه، شخصیت را به سمت بالا، روبرو و پایین هدایت کنید. حال این موضوع زمانی مشکل می‌شود که رنگ دروازه تغییر کرده و شما باید رنگ ساعت شخصیت اصلی را تغییر دهید. دروازه‌ها به چهار رنگ آبی، سبز، قرمز و زرد هستند و با کلیک روی هر یک از رنگ‌ها، دستبند یا ساعت شخصیت اصلی تغییر می‌کند.

البته بازی آیتم‌هایی را نیز برای خریداری و استفاده تدارک دیده‌ است که می‌توانید با استفاده از آنها توانایی‌هایی مانند آرام کردن زمان یا افزایش جان را به دست آورید. یکی از خصوصیات و نقاط مثبت بازی، ترکیب گرافیک مدرن و سبک قدیمی با یکدیگر است. کیفیت ساخته‌ی استودیوهای موردرکلاد در سطح بالایی قرار دارد و تنوع پس‌زمینه بازی و همچنین زمان‌بندی مناسب برای تغییر رنگ محیط، با دقت بسیاری انجام شده است. حال این گرافیک را در کنار صداگذاری بازی قرار دهید تا بازی شما را وارد سفری به خاطرات گذشته کند. Retroshifter در زمینه موسیقی وصداگذاری نیز به بازی‌های رترو وفادار مانده است و در صورت تجربه بازی از بعد شنیداری نیز تجربه‌ای خوب خواهید داشت.

بازی Retroshifter

 در صورتی که به دنبال محصولی با کیفیت و صد البته اعتیاداور می‌گردید تا در گوشی آیفون یا آیپد خود تجربه کنید، بازی iOS و اندروید رتروشیفتر گزینه‌ای مناسب خواهد بود. این بازی اکنون به صورت رایگان قابل دانلود است و می‌توانید با انجام خریدهای درون برنامه‌ای اسکین‌های جدیدی را برای شخصیت اصلی خریداری کنید.

دانلود بازی Retroshifter


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده