// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Spin Addict

در نقش قطعه‌ای فلزی در بازی آيفون و آیپد Spin Addict آن‌قدر به چرخیدن ادامه دهید تا بیشترین امتیاز را به نام خودتان ثبت کنید.

بازی‌های اعتیادآور عمدتا خصوصیاتی مشترک را در گوشی‌های موبایل دارند. بیشتر آنها با یک دست قابل بازی هستند، عمدتا گیم‌پلی بی‌پایانی دارند و سازندگان در نهایت سادگی آنها را توسعه داده‌اند. این سه ویژگی‌ باعث می‌شود تا هرروزه شاهد افرادی باشیم که در حال تجربه‌ی بازی‌هایی مانند Ballz هستند و رکوردهای بالایی را برای ورود به لیدربورد ثبت می‌کنند. در این معرفی می‌خواهیم یک بازی تازه‌ی جذاب را برای دستگاه آیفون معرفی کنیم. در این بازی که Spin Addict نام دارد، در نقش قطعه‌ای از فلز باید به چرخیدن ادامه دهید و بیشترین فاصله‌ی ممکن را طی کنید.

با جمع‌آوری انرژی می‌توانید پوسته‌های بیشتری را برای بازی کردن آزاد کنید

بازی Spin Addict تجربه‌ای متفاوت و صد البته با کیفیت از یک بازی اعتیاد‌آور مینیمال است که در آن با کشیدن انگشتتان به طرفین، به فلز در حال چرخش کمک می‌کنید تا در مسیر ناهموار از روی پرتگاه‌ها بپرد و به حرکت ادامه دهد. همانطور که از نام بازی مشخص است، در این بازی باید به چرخیدن ادامه دهید و راز موفقیت شما در حقیقت توجه به موانعی است که پیش روی شما قرار دارد. هرچند شروع چرخش با کشیدن روی نمایشگر صورت می‌گیرد،‌ در ادامه باید سعی کنید تا با عبور از میان نیروهای محرک،‌ فرصت بیشتری را برای چرخش قطعه به دست بیاورید. اصطکاک به وجود آمده به لطف کشیده شدن دو قطعه فلزی به یکدیگر و پرتاب زیبای جرقه‌ها، باعث کاهش سرعت چرخش قطعه می‌شود و در نتیجه حرکت از میان نیروهای محرک جدید، اهمیت بسیاری پیدا می‌کند.

البته در مسیر حرکت، موانع بسیار زیادی را در پیش خواهید داشت و باید با پریدن یا چرخاندن پلتفرم، از برخورد قطعه با مانع جلوگیری کنید. به عنوان مثال،‌ دنیای بازی در میان چرخ‌دنده‌ها روایت می‌شود و در نتیجه در پس زمینه چرخ‌دنده‌های زیبایی را می‌بینید که چهره جالب و متفاوتی را به بازی داده‌اند. حال برخی از این چرخ‌دهنده‌ها در مسیر حرکت قطعه قرار دارند و باید با بالا کشیدن انگشت روی نمایشگر از روی آنها بپرید. از سوی دیگر پایین کشیدن انگشت نیز تاثیر گذار است و پلتفرم ۱۸۰ درجه چرخیده و مسیر برای حرکت باز می‌شود. موانع گاهی از پیش، در مسیر قرار دارند و گاهی نیز ناگهان شاهد افتادن بخشی از مسیر حرکت هستیم. گرافیک بازی و تنوع موانع با پیشروی هرچه بیشتر زیباتر می‌شوند. Spin Addict همچنین صداگذاری ساده اما پرجزئیاتی دارد که با حال و هوای بازی همخوانی دارد.

شما همچنین می‌توانید با جمع‌آوری انرژی‌ها، پوسته یا اسکین‌های جدیدی را آزاد کنید که در نتیجه آن، قطعاتی با اشکال جدید و زیبا را به دست می‌آورید. با این حال این قطعه ها نیستند که در روند بازی تاثیر می‌گذارند،‌ بلکه با خریداری هر قطعه‌ی جدید دنیای بازی رنگ تازه‌ای به خود می‌گیرد. تغییر رنگ هرچند در ابتدا جزئی به نظر می‌رسد، اما در ادامه به تاثیر آن در گیم‌پلی و بالارفتن ارزش تکرار آن پی‌میبرد. اگر به دنبال یک بازی اعتیادآور و جمع‌جور هستید، حتما بازی Spin Addict را برای آیفون دانلود و تجربه کنید. این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران گذاشته شده است و در صورت علاقه با خریدهای درون‌برنامه‌ای فرصتی را برای آزادسازی سریع‌تر پوسته‌ها به دست خواهید آورد.

دانلود بازی Spin Addict


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده