// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Nitro Chimp Grand prix

بازی Nitro Chimp Grand Prix، مسابقه‌ای هیجان انگیز با میمونی موتور سوار است تا سکه‌های طلایی رنگ را بردارد.

از جمله‌ اعتیادآورترین بازی‌ های اندروید و آیفون را می‌توان بازی‌هایی دانست که در آنها به رقابتی برای جمع کردن سکه‌ها یا ثبت بالاترین رکورد می‌رویم. از جمله این بازی‌ها می‌توان به بازی Subway Surfers اشاره کرد که در آن با پسرکی شیطان از روی ریل‌های قطار می‌دویم و از دست بازرس و سگش فرار می‌کنیم. در این بازی باید با جمع کردن سکه‌ها و گرفتن پاورآپ‌ها، پایانی را به تاخیر بیاندازید که دیر یا زود به سراغ‌تان می‌آید. این پایان همان شکستی است که بالاخره با آن روبرو خواهید شد. اما در این میان هستند بازی‌هایی که هنوز با گیم‌پلی مشابهی یعنی حرکت دادن شخصیت اصلی میان سه مسیر پایبند هستند، اما اعتقاد دارند که باید بازیکنان را وارد رقابت و مراحل متعددی کرد. بازی موبایلی که در این معرفی به آن می‌پردازیم، داستان میمونی موتورسوار است که از قضا در کار خود خبره بوده و قادر است تا موتور زیبای خود را در میان مسیرها به حرکت در آورد. در ادامه با معرفی بازی اندروید و بازی آیفون Nitro Chimp Grand Prix همراه زومجی باشید.

بازی Nitro Chimp Grand Prix

با تمام کردن هر مرحله، حالت‌های جدیدی شامل پنج بخش آزاد می‌شود

اولین نکته‌ای که نظر شما را به خود جلب می‌کند، سبک بازی است که در سه مسیر باید میمونی را هدایت کنید و تا جای ممکن حرکات نمایشی انجام دهید. این حرکات به امتیاز شما افزوده و باعث می‌شود تا سکه‌ی بیشتری را دریافت کنید. راحتی گیم‌پلی و قابلیت هدایت میمون تنها با یک انگشت ویژگی قابل ذکری است که بازی را برای انجام در مترو یا اتوبوس آسان می‌کند. بازی Nitro Chimp Grand Prix گنجینه‌ای از حالت‌ها و ویژگی‌های شخصی‌سازی است که توسعه‌دهنده به خوبی در قالب این بازی رایگان گنجانده است. با تمام کردن هر مرحله، باید با خرج کردن سکه‌ای که به دست آورده‌اید، توانایی میمون را برای انجام بهتر مسابقات افزایش دهید. طبیعتا مانند هر بازی موبایل مشابهی، میمون داستان ما نیز در مراحل تنها نیست و به کمک پاورآپ‌ها می‌تواند، در رقابت پیش بیفتند.

از حالت‌های متنوع بازی گفتیم که شامل پنج حالت مختلف گیم‌پلی از جمله حالت Time Attack برای تمام کردن مسابقه‌ در زمان مشخص، مسابقه با حیوانات در Speed Cup یا حالت‌های دیگر مانند Style Cup، حالت VS Cup و در نهایت تورنمنت می‌شود. این تنوع در گیم‌پلی، مانع مهمی برای تکراری شدن بازی هستند. مهم‌ترین خصوصیتی که در کنار بازی کردن با یک انگشت می‌توانیم به آن اشاره کنیم، امکان بازی کردن به صورت آفلاین است. در نتیجه نیازی به اینترنت ندارید و می‌توانید در هر مکان و زمان از تجربه بازی لذت ببرید. برای تکمیل یک بازی مسابقه‌ای بدون شک ویژگی‌های شخصی‌سازی اهمیت زیادی دارد و از قضا بازی Nitro Chimp Grand Prix در این زمینه محتوای خوبی را ارائه می‌دهد. شما همچنین می‌توانید با استفاده از بخش ارتقاء بازی به افزایش توانایی میمون در هدایت،‌ سرعت و توربو بپردازید که به ویژه در مسابقات نسبتا طولانی خیلی کاربردی است.

بازی Nitro Chimp Grand Prix

البته میمون تنها یکی از شخصیت‌های قابل بازی است و به لطف فروشگاه امکان خریداری حیوانات دیگر مانند گوریل یا روباه مهیا شده است. کلاه،‌ کمربند و لباس از جمله‌ی آیتم‌های هستند که می‌توانید خریداری کنید. در هر مسابقه باید در برابر سایر حیوانات به رقابتی نفس‌گیر بروید و از گرافیک زیبای این بازی مسابقه‌ای لذت ببرید. گرافیک بازی و کیفیت بافت‌ها برای یک بازی در این سطح خوب هستند و در لذت شما از بازی تاثیر می‌گذارند. بازی Nitro Chimp Grand Prix به صورت رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده است و می‌توانید این بازی iOS و اندروید را با پشتیبانی از خریدهای درون برنامه‌ای دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Nitro Chimp Grand Prix


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده