// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

بازی های هفته پایانی مرداد 1396 برای اندروید

در این مقاله در کنار معرفی بهترین بازی های اندروید و iOS نگاهی به بازی آیفون Zlatan Legends و همچنین بازی اندروید و آیفون Gun of Boom انداخته‌ایم.

هفته پایانی مردادماه نیز زومجی میزبان انواع و اقسام بازی‌های اندروید و آیفون بود که از میان آنها می‌توانیم به بازی Zlatan Legends اشاره کنیم که در آن با زلاتان ابراهیموویچ به سیاره‌ای ناشناخته برای رقابت با سایر زلاتان‌ها می‌رویم. از سوی دیگر در هفته گذشته Ristar را نیز معرفی کردیم. این بازی که به عنوان بخشی از خدمات Sega Forever برای اندروید و آیفون عرضه شد، بازی کلاسیک Ristar را با همان محتوای قدیمی به صورت رایگان در دسترس علاقمندان قرار می‌داد. در صورتی که بازی‌های پایین مورد علاقه شما نبود می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی، به لیست بلندی از بازی‌های موبایل معرفی‌شده در زومجی دسترسی داشته باشید. زومجی همچنین بهترین بازی های اندروید رایگان و آیفون را به صورت هفتگی معرفی می‌کند که با ورود به این بخش می‌توانید از بهترین‌های ماه‌های گذشته خبردار شوید.

بازی Adventure Capitalist

Adventure Capitalist

کپیتالیسم یا نظام سرمایه‌داری در بازی اندروید و آیفون Adventure Capitalist، بازیکنان را وارد یک شبیه‌سازی از کسب‌وکار می‌کند. در این بازی باید با گسترش کسب‌وکار خود سعی کنید تا با استخدام مدیران، تا جای ممکن پول دربیاورید و ثروت خود را افزایش دهید. بازی از بسیاری جهات شبیه به Office Space، بازی اقتباسی از فیلمی با همین نام است و حتی در زمینه گیم‌پلی نیز شباهت‌های بی‌چون و چرایی با Office Space دارد. هرچند در ابتدای بازی درآمدها به چند دلار خلاصه می‌شود،‌ در ادامه باید با ارتقاء هر یک از فروشگاه‌ها به درآمد‌های بیشتری دست پیدا کنید. بازی همچنین امکان ایجاد کسب و کار حتی در ماه را می‌دهد که باعث متنوع شدن رابط کاربری می‌شود؛ هرچند در نهایت، گیم‌پلی بازی تغییر چندانی نخواهد داشت. بازی Adventure Capitalist با توجه به سادگی شدیدا اعتیادآور است و با تجربه آن کمتر متوجه گذر زمان می‌شوید.

دانلود بازی Adventure Capitalist

بازی Guns of Boom

Guns of Boom

هفته پایانی مردادماه دو بازی اول-شخص وارد لیست بهترین‌ها شدند که بازی Guns of Boom اولین آنها بود. Guns of Boom، یک بازی تیمی آنلاین در سبک تیراندازی اول-شخص است که توانسته در مدت کوتاهی پس از انتشار، علاقمندان به این سبک را در اندروید و iOS گرد هم جمع کند. مبارزه‌های بازی در بازه‌های زمانی پنج دقیقه‌ای، میان دو تیم با حداکثر چهار عضو انجام می‌شود تا در نهایت تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کرده است، پیروز رقابت شود. قابلیت استفاده از اسلحه و تجهیزات متنوع و همچنین در دسترس بودن آنها در رابط کاربری در هنگام رقابت، باعث شده تا گیم‌پلی بازی، سادگی خود را حفظ کند. Guns of Boom هرچند در مقایسه با بازی‌های مطرح موبایل گرافیک متوسطی دارد، اما این موضوع باعث شده تا اجرای بازی روی انواع و اقسام گوشی‌ها روان باشد. اگر به دنبال یک بازی اول-شخص با حالت‌های متنوع هستید و می‌خواهید تجربه‌ای چندنفره را در موبایل یا تبلت خود داشته باشید، Guns of Boom را حتما دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Guns of Boom

بازی Ristar

Ristar

بازی‌های کلاسیک، خاطراتی شیرین در ذهن بازیکنان هستند و استودیوها نیز با آگاهی از این موضوع نهایت تلاش‌شان را برای زنده نگه داشتن این خاطرات شیرین انجام می‌دهد. از چند ماه پیش که سگا با خدمات Sega Forever لبخندی به علاقمندان به بازی‌های قدیمی این کمپانی زد، شاهد عرضه بازی‌های متنوعی توسط این کمپانی روی اندروید و iOS بوده‌ایم. یکی از جدیدترین بازی‌های این خدمات Ristar است که به بازیکنان امکان هدایت ستاره‌ای دوست‌داشتنی را برای گشت و گذار در ۶ سیاره مختلف می‌دهد. در این بازی بر خلاف سونیک که با سرعت زیادش شما را سرگرم‌ می‌کرد، باید ستاره‌ای را کنترل کنید که دست‌های منعطفی دارد و تمامی کارها از جمله شنا کردن، بالا رفتن از موانع و حتی از بین بردن دشمنان را با دست‌هایش انجام می‌دهد. طراحی دنیای بازی همچنان بعد از گذشت سال‌ها زیبا و دلنشین است و پیشنهاد می‌کنم با دانلود بازی اندروید از آن لذت ببرید.

دانلود بازی Ristar

بازی Strike Team Hydra

Strike Team Hydra

ترکیب المان‌های یک بازی شوتر و تیمی و ارائه آن در قالب یک بازی موبایل زیبا با نام Strike Team Hydra، موفقیتی بود که ویو لایت گیم، استودیوی سازنده این بازی نوبتی به خوبی توانست از عهده آن بربیاید. هدف و استراتژی برای رسیدن به هدف مورد نظر همیشه بخشی از بازی‌های استراتژی بوده است و در بازی Strike Team Hydra باید بهترین راه را با انتخاب شخصیت‌هایی که هرکدام توانایی منحصربه‌فردی دارند، پیدا کنید. شما همچنین در این بازی می‌توانید با محیط نیز تعامل داشته باشید و باید به دقت این کار را انجام دهید. بازی اندروید و آیفون Strike Team Hydra با دوربین ایزومتریک به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در هر نوبت مسافت خاصی را با شخصیت‌ها طی کنند و از سوی دیگر مراقب حرکات حریف نیز باشند. این بازی با امکانات و طراحی خاصی که دارد، قادر است تا ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم کند.

دانلود بازی موبایل Strike Team Hydra

بازی Zlatan Legends

Zlatan Legends

شنیدن نام فوتبالیست‌ها در صنعت بازی‌های موبایل اصلا عجیب نیست و پیش از این نیز شاهد عرضه بازی‌هایی با محوریت بازیکنان محبوب مستطیل سبز بوده‌ایم. حدود دو هفته‌ی گذشته بود که استودیوی ایزبیت به صورت رسمی با انتشار تریلری از بازی متفاوتی به نام Zlatan Legends رونمایی کرد. در این بازی با زلاتان ابراهیموویچ به سیاره Pivos می‌رویم تا با شرکت در مسابقات، زمین را نمایندگی کنیم. اما اتفاقی عجیب باعث می‌شود تا نه‌تنها زلاتان زمین، بلکه زلاتان‌های دیگری از سایر سیاره‌ها نیز به این سیاره بیایند و همین موضوع باعث می‌شود تا مسابقاتی با محوریت زلاتان‌ها برگزار شود. وظیفه شما در هر مرحله رسیدن به سقف یا بالاترین نقطه برج است و در این مسیر باید با استفاده از توپ منحصربه‌فردی به نام DriftBall، زلاتان را سریع‌تر از حریفان به خط پایان برسانید. امکان آزادسازی پوشش‌های فلزی و همچنین انتخاب توپ‌هایی با ویژگی‌های جذاب، تنوع گیم‌پلی این بازی را افزایش داده است. بازی همچنین در سیاره‌های مختلفی انجام می‌شود و باید با افزایش شهرت خود، مراحل را به مرور آزاد کنید.

دانلود بازی Zlatan Legends


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده