// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل ChefDom

در بازی موبایل ChefDom با آغوش باز به دنیای گسترده و پرتنوع آشپزی و دستپخت‌ها خوش‌آمد بگویید. در ادامه معرفی با زومجی همراه باشید.

 امروزه یکی از مقوله‌هایی که بین مردم ایران به تفریح رایج تبدیل شده و همواره خواهان زیادی دارد، غذاها هستند. نه تنها ایران بلکه در اقصی نقاط جهان این موضوع از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ تا جایی که به صورت یک رشته‌ی مستقل در دانشگاه‌ها و آکادمی‌های معتبر تدریس می‌شوند و یکی از عوامل تاثیرگذار جذب گردشگری هستند. ما هم با توجه به جایگاه و اهمیت بالای غذاها و البته آشپزی تصمیم گرفته‌ایم تا در این مقاله به معرفی یکی از بازی‌های پرمخاطب کودکان و همچنین خانم‌ها با نام ChefDom بپردازیم. بازی موبایلی که از سوی استودیو نانوبیت گیمز عرضه شده و محوریت آشپزی، رستوران‌داری و تهیه غذا را دنبال می‌کند اما با دیگر بازی‌های هم‌ سبکش از زمین تا آسمان فرق دارد.

chefdom1

در بازی اندروید و آیفون ChefDom، رویای سرآشپزی را دنبال می‌کنید که از کودکی آرزوی آشپزی حرفه‌ای و رستوران‌داری را بر سر داشته و برای دستیابی به این مهم زحمات و تلاش‌های زیادی را انجام داده است. حال شما در این بازی باید با کنترل سرآشپز دوست داشتنی‌مان و همچنین با مدیریت هوشمندانه رستوران و کارکنان، راه را برای رسیدن به موفقیت هموار کنید و در نتیجه درجه‌ی ارزش رستوران را به ۵ ستاره افزایش دهید.

فراموش نکنید که هر یک از مشتریان به نحوه‌ی سرویس‌دهی شما واکنش نشان می‌دهند

اگر صادقانه بگویم، استودیو نانوبیت گیمز با ساخت این بازی توانسته یک شاهکار بی‌بدیلی را وارد عرصه بازی‌های موبایل کند ولی به راستی چرا؟ در جواب باید گفت که گیم‌پلی و هسته اصلی بازی ChefDom در آن واحد از ۳ بخش یا بهتر است بگوییم از ۳ بازی متفاوت ساخته شده است. به این منظور که فقط تنها به آشپزی در رستوران محدود نیستید. در ابتدای بازی همانند بازی معروف Hayday، مزرعه‌ای کوچک همراه با حیواناتی اعم از مرغ و گاو در اختیارتان قرار داده می‌شود که برای تهیه مواد اولیه و محصولات غذاهایی خودتان باید دست به کار شوید و با پرورش گیاهان و حیوانات تولید محصول کنید. سپس با فرآورده‌های به‌دست آمده باید در رستوران خود مطابق با خواسته و میل مشتریان آشپزی کنید. همچنین مشابه با بازی Dinner Dash باید عملکردی مطلوب و مناسب برای ارائه سرویس برای مشتریان اتخاذ کنید، یعنی به موقع غذای مشتری را تحویل دهید و همچنین در زمان مقرر ظروف را جمع‌آوری کنید تا رضایت و جلب‌نظر مشتریان را به‌دست آورید. گفتنی است که مشتریان‌تان از تمامی رده‌های سنی از طفل نوزاد گرفته  تا یک فرد سال‌خورده شروع می‌شوند که هر کدام رفتار به خصوصی دارند و باید آنقدر حواس جمع باشید تا با یک لحظه تاخیر و اشتباه در سرو غذا آزرده خاطرشان نکنید.

 مجموعه‌ی تمامی این کارهاست که با رعایت متعادل آن می‌توانید درآمدزایی کنید و پول خود را در راستای خرید تجهیزات، وسایل آشپزی مدرن و جدید خرج کنید. علاوه بر این در این بازی آنلاین می‌توانید با خرید زمین‌های مجاور، فضای رستوران‌تان را گسترش دهید و به صورت گسترده‌تر خدمت‌رسانی کنید.

chefdom 2

به غیر از بخش گیم‌پلی، گرافیک بازی هم از نقاط قوت بازی محسوب می‌شود. ویژگی‌های بصری و همین‌طور جلوه‌های هنری بازی به صورت فانتزی و همراه با رنگ‌های جذاب تزیین و طراحی شده که هر کودک و یا حتی هر کاربری را برای یک بار هم که شده مجاب به تجربه بازی می‌کند. بازی به صورت آنلاین است و این امکان فراهم شده تا بتوانید رستوران‌های دیگر بازیکنان حاضر در سراسر جهان را مشاهده کنید و از نحوه‌ی مدیریت و رستوران‌داریشان استفاده کنید.

در نهایت اگر از افرادی هستید که علاقه شدیدی به آشپزی و دیگر موضوعات مرتبط با آن دارد، حتما ین بازی فوق‌العاده را تجربه کنید. هم‌اکنون بازی ChefDom به صورت رایگان و با پشتیبانی از پرداخت درون برنامه‌ای از گوگل‌پلی و اپ‌استور قابل دانلود است.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

دانلود بازی ChefDom


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده