نویسنده: سارا مرتضوی
// یکشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Bacon May Die

در بازی اکشن Bacon May Die، عازم نبردی بی‌پایان و دیوانه‌وار، و البته خونین و خشن خواهید شد.

بازی اندروید و آیفون Bacon May Die که فقط خدا می‌داند معنای نامش چیست، یک بازی اکشن و بی‌نهایت سرگرم‌کننده است. در این بازی شما نقش یک خوک بی‌اعصاب را بر عهده دارید و باید دشمنانی را که از زمین و آسمان و چپ و راست بر سرتان فرود می‌آیند، نابود کنید. جالب است که این دشمنان ماهیت درست و حسابی هم ندارند و بعضی‌هاشان شبیه کاراکتر خود شما یک خوک هستند، البته کمی موجه‎‌تر و با ریش و سبیل، و بعضی‌هاشان هم یک سری گراز بد قلقند که کشتنش‌شان کار واقعاً سختی است.

Bacon May Die

با شروع بازی شما خود را وسط میدان جنگ می‌بینید. تنها کاری که در محیط شلوغ این بازی از دست شما بر می‌آید، ضربه وارد کردن، آن‌هم پشت‌سر هم و بی وقفه است. درواقع بهتر است بگوییم در این بازی باید چشم خود را بسته و فقط روی صفحه کلیک کنید. از آن‌جایی که دشمنان از هر دو طرف چپ و راست به شما حمله می‌کنند، برای مبارزه با آن‌ها ناچارید از هر دو دست خود استفاده کنید. البته که اگر انگشت خود را کمی روی صفحه بکشید، کاراکتر بازی به سمت بالا هم حرکت می‌کند و در این صورت می‌توانید از بالا بر سر دشمنان خود ضربه وارد کنید.

Bacon May Die

با شروع بازی کشت و کشتار شروع می‌شود و تا جایی که بتوانید مقاوت کنید و کشته نشوید، این نبرد ادامه خواهد داشت. با هر بار شکست هم متاسفانه باید بازی را از اول آغاز کنید. البته که این بازی هر چند مرحله یک‌ چک‌پوینت به شما خواهد داد.

گیم‌پلی بازی به همین سادگی است که می‌بینید، اما خوشبختانه تنوع سلاح‌های سرد و گرم بازی آن‌قدری هست که حالا حالاها روند بازی برای‌تان تکراری نشود. سلاح‌های این بازی بازه‌ای از انواع و اقسام سلاح‌های معقول مانند چاقو، کاتانا، هفت‌تیر و بازوکا تا تعدادی سلاح نامعقول مانند کاکاتوس، هات‌داگ و حتی گیتار را نیز شامل می‌شود. علاوه بر سلاح‌های مختلف، این بازی قابلیت شخصی‌سازی کاراکتر پر و پیمانی هم در اختیار بازیکنان قرار داده، شما می‌توانید از میان مدل موها و لباس‌های مختلف، هرکدام را که بیش‌تر می‌پسندید انتخاب کرده و خوک خفن‌تری برای خود بسازید.

Bacon May Die

البته در این بازی شما دوستانی هم خواهید داشت، یک خوک دلال که سر و وضع جالبی هم دارد، خانم محترمی که به شما لباس خواهد فروخت و از همه مهم‌تر خلبانی که شما را هر بار در شروع بازی، سوار بر هواپیما به چند مرحله جلوتر می‌برد. بله در این بازی متاسفانه بسیار شکست خواهید خورد، چراکه با جلوتر رفتن در بازی اگر که انگشت خود را از دست نداده باشید، بازهم مبارزه با آن تعداد دشمنی که از آسمان و زمین بر سرتان می‌بارند کار تقریباً غیرممکنی خواهد بود.

درست است که Bacon May Die داستان درست و حسابی‌ای ندارد، ولی گیم‌پلی این بازی به قدری جذاب و ریتم این‌بازی به قدری سریع است که می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود مشغول کند. طراحی شخصیت‌های بامزه در کنار موزیک بی‌نهایت جذاب بازی، مطمئناً هیچ‌ بهانه‌ای برای تجربه نکردن این بازی باقی نمی‌گذارد.

در ادامه می‌توانید بخش‌هایی از گیم‌پلی این بازی جذاب را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

دانلود بازي موبايل Bacon May Die


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده