// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Galaga Wars

بازی موبایل Galaga Wars از آن دسته بازی‌هایی است که یاد و خاطره سری بازی‌های نوستالژیک آتاری را زنده خواهد کرد. در ادامه با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

کم و بیش همه‌ی ما با سری دستگاه‌های خاطره‌انگیز و کلاسیک آتاری آشنایی داریم. ساخته معروف آتاری جزو دومین نسل از سری بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شد که با حافظه ۱۲۸ بیت و همچنین پردازشگر ۸ بیتی، زمانی به یک آرزو برای برخی افراد تبدیل شده بود. آتاری با عرضه آثاری از جمله بازی Pong، بازی Galaga و بازی Pac-man (با وجود نداشتن کیفیت آن‌چنانی و همچنین با گرافیک ۸ بیتی خود)، همواره تا به امروز طرفداران و علاقه‌مندان مختص خود را دارد و در نتیجه شرکت‌های بازی‌سازی زیادی را مجاب کرده تا نسخه ریمستر یا بازسازی‌شده‌ای را از این بازی‌ها بسازند.

یکی از همین شرکت‌های بازیساز، کمپانی ژاپنی باندای نامکو است که پیش‌زمینه و کارنامه‌ی موفقی در حیطه ساخت بازی‌های اکشن، آرکید و مبارزه‌ای دارد. امروزه این کمپانی نام‌آشنا سعی کرده تا با الگوبرداری یا به نوعی به‌روز کردن بازی‌های قدیمی به نسخه‌های جدیدتر، زبان طراحی و ایده ساخت نوآورانه‌ای را در راستای کار خود قرار دهد.

بعضی از مراحل به شدت دشوار طراحی شده‌اند، پس مراقب خود باشید

بازی آرکید و اکشن دوبعدی Galaga Wars، یکی از ساخته‌های باندای نامکو است که نسخه امروزی و توسعه‌یافته‌ یا به بیانی دیگر فرزند تازه متولد شده‌ی بازی معروف آتاری یعنی Galaga است که نزدیک به ۳۵ سال پیش شاهد عرضه آن بودیم. داستان بازی همانند نسخه نسل قدیم بازی، در کهکشان روایت می‌شود؛ جایی که توسط خیل عظیمی از دشمنان از قبیل حشرات، عقرب‌ها، پروانه و دیگر موارد تسخیر شده است. حال شما تنها منجی کهکشان محسوب می‌شوید که می‌بایست توسط سفینه‌ای که در اختیار دارید، مقتدرانه به جنگ با این بیگانگان بروید و آرامش را دوباره به کهکشان برگردانید. مراحل بازی از سطح دشواری بالایی برخوردار است؛ به گونه‌ای که برای طی‌کردن برخی از مراحل باید بسیار دقیق و سریع عمل کنید. لازم به ذکر است که در پایان هر مرحله باید به مصاف باس‌های مختلف بروید.

 بازی تخیلی-فضایی Galaga Wars این امکان را به شما می‌دهد تا با از بین‌بردن دشمنان، خود را به چهار ویژگی خاص و مهم برای مبارزه و دفاع از خود مجهز کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید با قدرت بیشتر و مخرب‌تری به دشمنان تیراندازی کنید یا همچنین در قابلیتی دیگر می‌توانید با دو سفینه به جنگ با بیگانگان بپردازید.

از نکات جالب بازی Galaga Wars می‌توان به این اشاره کرد که می‌توانید از قسمت Hangar قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را به سفینه اضافه کنید یا به نوعی آن را ارتقاء و توسعه دهید. همچنین در اقدامی می‌توانید نوع سفینه‌ی خود را به سفینه‌ها و کاراکترهای معروف نامکو اعم از Spaceblade ،Pac-man ،Xevious و دیگر موارد تغییر دهید که به منظور فعال کردن این قسمت باید کمی هزینه کنید. گیم‌پلی و محیط بازی بسیار جذاب و کاربر‌-پسند طراحی شده و حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. کنترل بازی هم فوق‌العاده راحت و ساده است و تنها با استفاده از یک انگشت می‌توانید تمامی مراحل را پشت سر بگذارید. در کل در باب عملکرد بازی می‌توان به شباهت آن به سری بازی‌های موبایل SkyForce اشاره کرد.

 با وجود تمامی این زیبایی‌ها و قابلیت‌ها، یک سری موارد در بازی آزاردهنده هستند. بازی رسما به صورت رایگان عرضه شده، اما اگر بخواهید بعد از هر باخت، بازی را از ادامه طی کنید، یا باید یک سری فیلم‌های تبلیغاتی را مشاهده کنید یا اینکه پرداخت درون برنامه‌ای داشته باشید. در غیر این صورت باید بازی را از ابتدا شروع کنید.

اگر شما هم از طرفداران و دوستداران بازی‌های آتاری هستید، به شدت این بازی به شما پیشنهاد می‌شود. بازی موبایل Galaga Wars برای دستگاه‌های اندروید و آیفون و همچنین به صورت رایگان عرضه شده است. شما می توانید این بازی هیجان‌انگیز را از گوگل پلی و اپ استور تهیه کنید.

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید

دانلود بازی Galaga Wars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده