نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Spin to Fit

در بازی موبایل Spin to Fit باید سختی زیادی تحمل کنید تا از موانع رد شوید اما در عین حال لذت فراوانی هم خواهید برد.

یکی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون که مدت‌ها بسیاری از علاقه‌مندان بازی‌های موبایل آن را روی گوشی خود داشتند و از گیم‌پلی ساده و هوشمندانه‌اش لذت می‌بردند، بازی Duet بود. در آن بازی باید دو گوی قرمز و آبی را طوری حرکت می‌دادید که از موانع گذر کنند و البته حرکت آن‌ها تنها به صورت دایره‌ای بود و بنابراین مسلط شدن روی بازی کمی زمان می‌گرفت. حال بازی موبایل Spin to Fit هم از مکانیک مشابهی بهره می‌برد که با اضافه کردن چند حالت مختلف بازی و افزودن موانع جدید و خلاقانه، به یک بازی موبایل مناسب در دوران پسادوئت تبدیل شده است.

تفاوت عمده‌ی Spin to Fit با Duet در این است که گوی‌ها به صورت خودکار حول یک دایره گردش می‌کنند و کاری که شما باید بکنید این است که حرکت آن‌ها را با موانع تنظیم کنید. به طوری که با هر بار لمس صفحه‌ی گوشی، حرکت عمودی گوی‌ها برای مدت کوتاهی متوقف می‌شود که این کار منجر به چرخش بیشتر آن‌ها می‌شود. این مورد باعث شده کنترل بازی در وهله‌ی اول کمی سخت به نظر برسد اما بعد از چند بار برخورد با موانع و زمان‌بندی کردن ضربه‌ها، گیم‌پلی بازی کاملا دستتان می‌آید و با رد کردن چند مانع اولیه، به جاهای می‌رسید که تازه معنای چالش واقعی را متوجه می‌شوید.

اما بازی برای اینکه تکراری نشود، غیر از حالت پیش‌فرض که برای رکورد زدن در نظر گرفته شده دو بخش مرحله‌ای و «اضافات» هم دارد که در نوع خود بسیار جالب هستند. در بخش مرحله‌ای، با ۴۸ مرحله نسبتا کوتاه مواجه هستیم که به مرور بر سختی آن‌ها افزوده می‌شود. تنها هدف این مراحل رد کردن سه یا چهار مانع و رسیدن به خط پایان است که البته به این سادگی که به نظر می‌رسد نخواهد بود. در بخش اضافات یا  Extra با مواردی رو به رو هستیم که کمک شایانی به جذابیت بازی و اضافه کردن هیجان به آن کرده است. در این بخش ۷ حالت جدید برای بازی کردن وجود دارد که حتما یکی از آن‌ها را بیشتر از بقیه دوست خواهید داشت و اگر حالت پیش‌فرض و بخش مرحله‌ای چندان به نظرتان جذاب نیامد، در بخش Extra می‌تواند حالت ایده‌آل بازی خود را پیدا کنید.

اولین حالت Falling Up نام دارد که تنها تفاوت آن با حالت اصلی، جهت حرکت برعکس و از پایین به بالای گوی‌هاست. برای عادت به حالت دوم باید کمی زمان خرج کنید: در این مدل با هر ضربه روی صفحه، جهت حرکت گوی‌ها عوض می‌شود که البته در نهایت باعث آسان‌تر شدن و افزایش رکورد شما خواهد شد اما عادت به آن کمی زمان می‌برد. در حالت Temple Fall گوی‌ها ثابت هستند و تنها با نگه داشتن طولانی مدت انگشت خود روی صفحه به چرخش درمی‌آیند. بخش بعدی که «مصری» نام دارد، گوی با طنابی به یکدیگر متصل هستند و دیگر حرکت چرخشی ندارند بلکه تنها فاصله‌ی آنها از یکدیگر اهمیت دارد. دیگر بخش‌ها هم خلاقیت‌های جالبی در خود دارند که می‌توانید با تجربه کردن بازی آن‌ها را کشف کنید.

دانلود بازی Spin to Fit


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده