// سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Missile Cards

یک پایگاه نظامی و انبوهی از اجسام آسمانی برای از بین بردن پایگاه شما در بازی Missile Cards تمام تلاششان را می‌کنند. با معرفی بازی آیفون Missile Cards همراه باشید.

هرچقدر کیفیت گرافیک بازی‌های ویدیویی بالاتر می‌رود، باز هم هستند توسعه‌دهندگانی که سمت ساخت بازی‌هایی با ظاهری پیکسلی می‌روند و از قضا بازی‌های آنها جذاب و با کیفیت می‌شود. از این دست بازی‌ها می‌توانیم به بازی Shovel Knight اشاره کنیم که در دنیایی دو بعدی بازیکنان را به ماجراجویی سختی در مواجه با دشمنان می‌برد. اما گاهی توسعه‌دهنده پا را فراتر گذاشته و مانند بازی Do not Touch Anything بازیکنان را به اتاقکی می‌برد تا در مواجهه با پنلی مرموز، سعی کنند راز پشت آن را کشف کنند. امروز اما می‌خواهیم از یک بازی متفاوت و با ظاهری پیکسلی نام ببریم. در بازی آیفون Missile Cards باید با شهاب سنگ‌ها و اجرام آسمانی مقابله کنید که قصد جان‌تان را کرده‌اند. Missile Cards بازی کارتی و نوبتی است که از یک بازی کلاسیک آتاری با نام Missile Command الهام گرفته شده است.

محیط‌های بازی با پیشروی در مراحل تنوع زیادی پیدا می‌کنند

Missile Cards با آموزشی از نحوه قرار دادن کارت‌ها آغاز می‌شود. جایی که باید کارت‌هایی را بردارید که به صورت تصادفی به شما داده می‌شود و با قرار دادن کارت‌ها در جایگاه‌ مشخص شده منتظر هجوم شهاب‌سنگ‌ها بمانید. در مجموع سه نوع کارت وجود دارد: کارت‌های هازارد، کارت‌های دفاعی و کارت‌های کاربردی. مقر شما از یک پایگاه اصلی و چهار پایگاه دفاعی جانبی تشکیل شده و در صورتی که پایگاه اصلی خود را از دست بدهید،‌ شکست خواهید خورد. مانند بسیاری از بازی‌های مشابه، بازی کردن Missile Cards نیازمند استراتژی و تفکر است. هر چند کارت‌ها به صورت تصادفی در اختیار شما قرار داده می‌شود، با این حال الگوریتم بازی از یک قانون مشخصی پیروی کرده و در نتیجه همواره پیروزی در مرحله ممکن است. مانند بازی‌های کارتی، هر کارت عدد مشخصی دارد و قدرت و توان آن را مشخص می‌کند. با فرود شهاب‌ سنگ‌ها باید با توجه به عددی که روی شهاب سنگ ذکر شده، موشک قدرتمندی را برای از بین بردن شهاب‌سنگ پرتاب کنید. البته این پرتاب بدون هزینه نیست و براساس امتیاز AP‌ که دارید می‌توانید از موشک‌های خود استفاده کنید.

هر مرحله سه ماموریت دارد که باید با تمام کردن آنها و پیروزی در مرحله، مرحله‌ای جدید را آزاد کنید. موشک‌ها، لیزر، توپ، سپر و کارت‌های دفاعی دیگر به مرور وارد چرخه‌ی دفاعی و چیدمان کارت‌ها می شوند و حتی شما می‌توانید با آزادسازی کارت‌های ویژه، چیدمانی مخصوص را برای بیشتر کردن شانس دفاع در برابر شهاب سنگ‌ها به دست بیاورید. بازیکنان همچنین می‌توانند پایگاه‌شان را با کسب XP ارتقاء دهند و در کنار بهبود سامانه دفاعی پایگاه، مهارت‌های ویژه‌ای را به دست بیاورند. البته باید گفت که Missile Cards بازی سختی است و در نتیجه بارها شکست خواهید خورد. هرچند یادگیری این بازی کارتی/نوبتی آسان است، اما حرفه‌ای شدن در آن نیازمند زمان بیشتر خواهد بود.

اگر به دنبال یک بازی چالشی کارتی می‌گردید که در دنیای Retro شما را به ماجراجویی تکنفره ببرد، بازی Missile Cards گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این بازی با الهام از بازی کلاسیک Missile Command شما را به نبردی برای حفظ پایگاه نظامی‌ می‌برد و باید با استراتژی و انتخاب به موقع کارت‌ها، با کمترین هزینه، بیشترین حمله را خنثی کنید. Missile Cards پیش از این با قیمت ۴.۹۹ دلار روی استیم عرضه شده بود و اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار برای iOS‌ در دسترس قرار دارد.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

دانلود بازی Missile Cards


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده