// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Panthera Frontier

بازی اندروید و آیفون Panthera Frontier شما را به نبردی میان گرگ‌ها و روباه‌ها در فضا می‌برد تا با کنترل کشتی فضایی، مانع حکمرانی دشمنان شوید.

هرماه بازی‌های رایگان بسیاری برای گوشی‌های موبایل منتشر می‌شود و بازیکنان نیز می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای وارد دنیای جذاب بازی‌ها شوند. اما اصولا محصولات رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای عرضه می‌شوند و در نتیجه محتوای ناقصی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد تا در نهایت آنها مجبور به انجام خریدهای درون برنامه‌ای برای به دست آوردن آیتم‌ها یا پیشرفت سریع‌تر شوند. اینجاست که بازی‌های پولی در گوشی‌های موبایل تجربه‌ای خوشایند را در اختیار بازیکنان می‌گذارند تا بدون انجام خریدهای درون برنامه‌ای به راحتی بتوانید بازی را بدون فعل و انفعالات بی مورد انجام دهند. یکی از بهترین بازی‌های ماه گذشته میلادی، بازی اندروید و آیفون Panthera Frontier بود که در آن به نبردی دوبعدی و فانتزی اما مبتنی بر استراتژی می‌روید.

در هر نبرد باید با استراتژی مهم‌ترین و ضعیف‌ترین نقاط کشتی فضایی گرگ‌ها را هدف بگیرید

داستان بازی Panthera Frontier در فضا روایت می‌شود. شما باید با آموزش نیروها و شکست دادن گرگ‌‌های نابکار، سیاره‌ها را بگردید و در فضایی عظیم به دنبال اسلحه قدرتمند برای نصب روی سفینه‌ی خود بروید. در نقش فرمانده گروه تصمیمات شما نقش مهمی در نتیجه بازی دارد. این که به صحبت‌های خدمه خود به صورت کامل گوش دهید و با اتخاذ تصمیمی صحیح، آینده مسیر حرکت کشتی را مشخص کنید، اهمیت بسیاری دارد. از سوی دیگر نبرد با کشتی‌های فضایی گرک‌ها نیز اهمیت بسیاری دارد و شما باید با نهایت دقت هدفی را انتخاب کنید که می‌خواهید نابود کنید. نبردها به صورت رو در رو با کشتی فضایی دشمن انجام می‌شود و باید با هدایت خدمه آنها را به مکان صحیح هدایت کنید. به صورت خلاصه محل قرارگیری هر خدمه و محلی که با موشک به آن حمله می‌کنید، تعیین کننده‌ی پیروز نبرد است. خدمه سطح سلامتی مشخصی دارند و باید در صورت زخمی شدن، آنها را به درمانگاه هدایت کنید تا به سرعت مداوا و به نبرد بازگردند. از سوی دیگر برای حمله به دشمنان باید خدمه در محل کنترل موشک‌ها حضور داشته باشند. در نتیجه در صورتی که حواس‌تان به محل حضور خدمه نباشید، قادر به شلیک کردن نخواهید بود.

هر کشتی فضایی دارای یک سپر دفاعی برای مصون ماندن از حمله مستقیم موشک‌ها است. برای از بین بردن کشتی فضایی حریف باید ابتدا با هدف گیری این کشتی‌ها و نابود کردن سپر آنها، به نقاط مختلف کشتی فضایی گرگ‌ها حمله کنید. کشتی‌ای که زودتر نابود شود بازنده خواهد بود. مراحل بازی اما در نقاط مختلف کهکشان تنظیم شده است و باید با ورود به نقشه اصلی، ناشناخته‌های کهکشان نامتناهی را کشف کنید. خدمه بازی نیز تنوع زیادی دارند و با گرفتن خدمه‌ای جدید می‌توانید، اتاقک‌های جدیدی را به کشتی فضای خود اضافه کند. در بازی‌هایی با حال و هوای Panthera Frontier وجود قابلیت‌های ارتقاء و شخصی‌سازی اهمیت بسیاری دارد و بازی Panthera Frontier نیز از این قاعده مستثنی نیست.

از دیگر ویژگی‌های بازی Panthera Frontier که می‌توانیم به آن اشاره کنیم ویژگی ماموریت‌های روزانه است که به صورت روزانه تکرار شده و اهداف زیادی را برای تمام شدن توسط شما در دسترس قرار می‌دهد. اگر به دنبال یک بازی باکیفیت هستید حتما Panthera Frontier را خریداری کنید. این بازی با قیمت ۹.۹۹ دلاری که دارد المان‌های زیادی را در اختیارتان می‌گذارد تا با استفاده از آنها بتوانید  دشمنان‌تان را شکست دهید. شما می‌توانید Panthera Frontier را به صورت آفلاین تجربه کنید.

دانلود بازی Panthera Frontier


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده