نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Pixel Trip

Pixel Trip یک بازی پازل ساده اما اعتیادآور است. با معرفی این بازی اندروید و آیفون همراه زومجی باشید.

بازی‌های پازل ساده محبوبیت خاصی در پلتفرم موبایل دارند و بازی Pixel Trip هم دقیقا بازی‌ای با چنین ویژگی‌هایی است که برای اندروید و آیفون منتشر شده است. این بازی پازل حجم کم و طراحی مینیمالی دارد؛ اما در عین حال می‌تواند شما را مدت‌ها سرگرم کرده و کاری کند که برای ثبت رکورد‌های بهتر آن را بارها و بارها بازی کنید. ایده بازی Pixel Trip بسیار ساده است و پیش از این هم در بازی‌های دیگری نمونه آن را مشاهده کرده‌اید. در این بازی باید با کشیدن انگشت‌تان، چهار خانه هم‌رنگ کنار هم را انتخاب کنید.

بازی اندروید و آیفون Pixel Trip

بازی اندروید و آیفون Pixel Trip

اما Pixel Trip فقط یک حالت بازی ندارد و شاهد سه حالت مختلف هستیم. حالت اول Grid Attack نام دارد که در آن کار را از جدول کوچکی شروع می‌کنید و به مرور زمان تعداد خانه‌های جدول نیز بیش‌تر می‌شود و در نتیجه پیدا کردن چهار خانه هم‌رنگ در کنار هم دشوارتر می‌شود. در این حالت سه بار شانس مجدد دارید و در صورتی که سه بار در زمان موردنظر موفق به پیدا کردن چهار خانه هم‌رنگ نشوید، شکست خواهید خورد. حالت بعدی Survival است که مکانیزمی دقیقا مشابه حالت قبلی دارد و تنها تفاوت آن‌ها این است که در حالت دوم، کار را از همان ابتدا با یک جدول بزرگ ۲۵ خانه‌ای آغاز می‌کنید. در نهایت، حالت سوم هم که Time Attack نام دارد، به شما زمانی ۹۰ ثانیه‌ای می‌دهد که باید سعی کنید در طول آن تعداد بیش‌تری خانه چهارتایی هم‌رنگ را انتخاب کنید.

با اینکه بازی Pixel Trip ظاهری ساده دارد، اما این به معنی زشت بودن طراحی‌های بازی نیست؛ بلکه برعکس، انتخاب رنگ‌ها و نوع طراحی بازی کاملا مناسب است و زیبایی خاص خود را دارد. از طرف دیگر در این بازی موسیقی‌هایی با ضرب‌آهنگ تند را می‌توان شنید که مخصوصا در حالت‌هایی که با محدودیت زمانی روبه‌رو هستید، می‌توانند هیجان بازی را چندین و چند برابر کنند.

بازی اندروید Pixel Trip

Pixel Trip بازی رایگانی نیست و یک دلار قیمت دارد. با این حال با پرداخت این مبلغ بازی‌ای را تجربه خواهید کرد که در آن خبری از تبلیغات یا محدودیت‌های آزاردهنده نیست و از همان ابتدا به تمام بخش‌های بازی دسترسی کامل دارید. از طرفی دیگر همان‌طور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم، Pixel Trip بازی‌ای است که می‌تواند برای مدت‌های طولانی شما را سرگرم و به ثبت رکورد‌های بهتر و مقایسه آن‌ها با دیگر کاربران بازی در سراسر جهان تشویق کند.

پس اگر به بازی‌های پازل ساده و در عین حال اعتیادآور علاقه دارید، تجربه و دانلود بازی Pixel Trip پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Pixel Trip


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده