// چهار شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Last Day on Earth: Survival

بازی اندروید Last Day on Earth: Survival بازیکنان را در جهانی مملو از زامبی،‌ به تلاشی برای زنده‌ ماندن دعوت می‌کند.

جهانی زامبی‌زده و بازیکنانی که باید تلاش کنند تا بدون هیچ وسیله‌ای زنده بمانند. از این دست بازی‌ها که بقا را موضوع اصلی قرار داده‌اند در کنسول‌ها و پی سی زیاد دیده‌ایم. اما در گوشی‌های موبایل کمتر با بازی‌های با کیفیتی روبرو شده‌ایم که بقا را محوریت اصلی گیم‌پلی قرار دهند. با این حال، در این مقاله قصد معرفی بازی موبایل جدیدی را داریم که هر چند فعلا در مرحله بتا است اما در این مرحله نیز می‌تواند تجربه‌ای ناب را در اختیارتان بگذارد. بازی Last Day on Earth: Survival تجربه‌ای عالی از نبردی برای زندگی است که در آن باید با جمع‌آوری هر آیتمی که می‌بینید شرایط را برای بهتر شدن زندگی شخصیت اصلی فراهم کنید.

بازی Last Day on Earth: Survival

برای زنده ماندن باید آب باران را جمع کنید و با شکار، غذای خوشمزه‌ای را بپزید

سال ۲۰۲۷ ویروسی همه‌گیر در سطح جهان پخش می‌شود و مبتلایان را به مردگان متحرک تبدیل می‌کند. شما بازی را بدون هیچ وسیله و حتی پوششی آغاز می‌کنید و باید با جمع کردن چوب‌، سنگ و آهن پناهگاهی را برای شروع بسازید. با جستجوی خودرو می‌توانید سلاحی را برای مبارزه با زامبی‌ها و لوازم کاربردی دیگری را پیدا کنید. با حفظ آرامش باید زامبی‌ها را یک به یک کشته و محیط را از این مردگان متحرک پاک کنید. بازی یک ویژگی مهم دارد و آن سختی در زنده ماندن شخصیت اصلی است. با توجه به محوریت بقا، در صورت مرگ بازی به صورت کامل ریست می‌شود و باید نهایت دقت را برای زنده ماندن و مقابله با هجوم زامبی‌ها و سایر بازیکنان داشته باشید.

البته هجوم زامبی‌ها تنها یک بخش کوچک ماجرا است و در حقیقت بیشترین چالش روبرو شدن با سایر بازماندگان است. حمله به اقامتگاه و دزدی منابع شما یا از آن بدتر حمله مستقیم به شما برای غارت هر آنچه دارید، چالشی است که باید با ساخت پناهگاهی مقاوم با آن مقابله کنید. دشمنان در هر کجای بازی انتظارتان را می‌کشند و شما نیز در صورتی که شکارچی نباشید، حتما شکار خواهید شد. Last Day on Earth: Survival سعی دارد تا جهانی واقعی و آخرالزمانی را تداعی کند، در این جهان در کنار زامبی‌ها و انسان‌ها همچنین حیات وحش نیز نقش مهمی ایفا می‌کند. شما می‌توانید با شکار حیواناتی مانند گوزن، از گوشت آنها برای زنده ماندن استفاده کنید و با پوست آن پوششی را برای خود آماده کنید. شرایط آب و هوایی در سلامتی شما تاثیر دارد و در صورتی که لباسی برای گرم شدن نداشته باشید، قهرمان داستان یخ زده و خواهد مرد. شما حتی باید برای تامین ابتدایی‌ترین منابع حیاتی مانند آب و غذا تلاش کنید و به عنوان مثال باید برای آب، آب باران را جمع‌آوری کنید. البته روش راحت‌تری هم مانند کشتن سایر بازیکنان و دزدیدن لوازم‌شان نیز وجود دارد.

بازی Last Day on Earth: Survival

از جمله ویژگی‌های بازی می‌توان به قابلیت ساخت وسیله نقلیه برای مقابله با زامبی‌ها اشاره کرد که باید با جمع‌آوری آیتم‌ها وسیله نقلیه مورد نظر را بسازید. از سوی دیگر شما با ورود به منطقه سبز رنگ می‌توانید سفری به سایر نقاط جهان بازی داشته باشید. هرچند روبرو شدن با سایر بازیکنان امری غیر قابل گریز است، اما در قالب گروه‌هایی می‌توانید برای هدفی مشترک بازی کنید که در بازی‌هایی مانند Last Day on Earth: Survival یا نمونه اول شخصی و کنسولی آن Ark امری ضروری خواهد بود.

بازی Last Day on Earth: Survival با اتمسفر و گرافیک زیبایی که دارد بازیکنان را به نبردی واقعی برای زنده ماندن در جهان آخرالزمانی می‌برد و مانند یک زندگی واقعی باید با تمام توان برای زنده ماندن قهرمان خود تلاش کنید. هرچند می‌توانید با سایر بازیکنان متحد شوید اما هنوز هم خیانت بخش واقعی هر اتحادی است و همواره باید نهایت دقت را در انتخاب متحد داشته باشید. ویژگی‌های متنوع ساخت ابزار و پناهگاه تنها بخشی از خصوصیات بازی Last Day on Earth: Survival‌ هستند و با کمی تجربه این بازی متوجه گستردگی آن خواهید شد. برای تجربه این بازی نیاز به اتصال دائمی اینترنت دارید و این بازی را اکنون می‌توانید به صورت رایگان از و گوگل پلی دانلود کنید. بازی همچنین از خریدهای درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند.

دانلود بازی Last Day on Earth: Survival


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده