// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Fastlane: Road to Revenge

بازی اندروید و آیفون Fastlane: Road to Revenge بازیکنان را به نبردی با سلاح‌ و موشک‌های مرگبار برای غلبه بر گروه‌های رقیب می‌برد.

بازی های اتومبیل رانی یا به قولی بازی ماشین سواری، بازیکنان را به نبردی برای پیروزی در رقابت‌ها می‌برد. اما اگر بخواهیم کمی خشونت رقابت را زیاد کنیم چطور؟ بازی موبایل Fastlane: Road to Revenge همان محصولی است که با خشونت هرچه تمام‌تر و انفجارهای پشت سر هم بازیکنان را به نبردی با رئیس‌ گروه‌ها می‌برد.

در این بازی باید با انتخاب خودروی خود وارد بزرگراه شوید تا با ترکاندن هر خودرویی که در مقابل‌تان ظاهر می‌شود، بتوانید پول بیشتری را برای رویارویی با باس‌های قدرتمند جمع‌آوری کنید. روند بازی تنها شامل ترکاندن خودروها و مانور از موشک‌هایی که به سمت‌تان روانه می‌شود، خلاصه شده است. با ترکاندن هر خودرو آیتم‌هایی مانند اسکناس و پاورآپ‌ها آزاد می‌شود که با گرفتن آنها ویژگی‌های جدیدی را مانند پهباد، آهنربا برای جمع‌آوری سریع‌تر آیتم‌ها، تیربار قدرتمند، آیتم افزایش سلامت و برخی ویژگی‌های دیگر مانند شتاب‌دهنده را به دست می‌آورید که به ویژه در زمانی که در آستانه‌ ترکیدن هستید کاربرد زیادی دارد. خودروها همچنین قابلیت ارتقاء در سه دسته‌ی تیربار اصلی، تیربارهای جانبی و زره خودرو را دارند که باید با ارتقاء آنها زمان بیشتری را در بزرگراه دوام بیاورید.

بازی Fastlane: Road to Revenge

خودروها قابلیت ارتقا و تغییر رنگ دارند

از سوی دیگر بازی امکان خریداری ۲۰ خودرو را به بازیکنان داده است. برای آزاد سازی این خودروها باید سطح شخصیت خود را افزایش داده و به ازای هر ۱۰ سطح یکی از خودروهای جدید را آزاد کنید. البته افزایش هر سطح هدایایی مانند الماس و اسکناس را به همراه دارد که برای ارتقا تجهیزات خودرو کاربرد دارند. بازی از ۳۰ مرحله تشکیل شده و در پایان هر مرحله باید با باس قدرتمندی از گروه‌های مختلف روبرو شوید. با شکست هر باس، مسافت بیشتری برای رسیدن به باس جدید نیاز است که با توجه به افزایش سرعت خودرو و تعدد موانع در بزرگراه، رسیدن به باس‌ها به مرور مشکل‌تر می‌شود. چیزی که بازی Fastlane: Road to Revenge را جذاب می‌کند کنترل آسان خودرو است که با کشیدن انگشت روی نمایشگر صورت می‌گیرد که بدون نیاز به کنترلر مجازی، قادر به واکنش‌های سریع خواهید بود. مانند بازی‌ Sky Force که هواپیما به صورت اتوماتیک شلیک می‌کند، در Fastlane: Road to Revenge نیز خودرو به صورت خودکار شلیک کرده و شما تنها باید از میان موانع و خودروها مانور دهید.

بازی همچنین ماموریت‌هایی را برای تمام کردن و دریافت جایزه دارد که باید بر اساس خواسته‌های هر یک از شخصیت‌های بازی آنها را انجام دهید. با تمام کردن ماموریت‌ها جوایز پر محتوایی را به دست می‌آورید. یکی از نکات منفی Fastlane: Road to Revenge محدودیت تعداد بنزین برای تجربه پشت سره هم بازی است. شما تنها ۵ بنزین دارید و با تمام شدن این بنزین‌ها باید زمان مشخصی را منتظر بمانید. البته بازی راه‌های راحت‌تری را مانند خرید‌های درون برنامه‌ای در اختیارتان گذاشته است. Fastlane: Road to Revenge همچنین در کنار گاراژ برای ارتقاء ویژگی‌های خودرو، بخشی را با نام ورک‌شاپ برای ارتقا پاور‌آپ‌ها در اختیارتان می‌گذارد تا زمان باقی ماندن پاور‌آپ‌ها یا تاثیر آنها را افزایش دهید. هرچند تجربه بازی بدون اتصال اینترنت ممکن است اما برای رقابت با سایر بازیکنان در لیدربورد نیاز به اتصال اینترنت خواهید داشت. بازی به صورت محلی و جهانی بازیکنان را رتبه‌بندی می‌کند. شما همچنین قادر به خریداری پهباد‌های قدرتمند و ارتقاء ویژگی‌های آنها هستید.

بازی Fastlane: Road to Revenge

اگر به‌دنبال تجهیز خودرو و رویارویی با حریفانی قدر برای اثبات اول بودن خودتان هستید، حتما بازی رایگان Fastlane: Road to Revenge را دانلود و تجربه کنید. ویژگی‌های پرشمار خودروها و قابلیت ارتقا وسایل نقلیه در کنار محیطی جذاب با باس‌های قدرتمند، نبرد خودروها را جذاب و خواستنی کرده است. هرچند خریدهای درون برنامه‌ای در مراحل بالاتر نقش اساسی را ایفا می‌کنند، اما برای چند ساعتی می‌توانید بدون نیاز به هیچگونه خریدی، ساعات خوشی را تجربه کنید. امکان تجربه بازی با یک انگشت و به صورت عمودی، Fastlane: Road to Revenge را به بازی مناسبی برای تجربه در مترو و اتوبوس تبدیل کرده است.

دانلود بازی Fastlane: Road to Revenge

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده