نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

معرفی بازی موبایل Power Ping Pong

Power Ping Pong ورزش سرگرم‌کننده پینگ‌پونگ را با یک سری المان‌های فانتزی ترکیب کرده و نتیجه، بازی مفرحی شده است.

پینگ پونگ از آن دست ورزش‌هایی است که ساخت بازی بر اساس آن کار نسبتا راحتی است و تا به امروز هم بازی‌های پینگ پونگ متعددی برای گوشی‌های موبایل ساخته و منتشر شده‌اند. اما امروز تصمیم گرفتیم در زومجی بازی موبایلی با محوریت این ورزش معرفی کنیم که فقط یک پینگ پونگ ساده و معمولی نیست و این ورزش مفرح را با یک سری المان فانتزی هم ترکیب کرده است. Power Ping Pong اسم این بازی است که با قیمت ۵ دلار برای اندروید و آیفون منتشر شده و ساخته استودیو چیلینگو است.

در بازی Power Ping Pong، شما در نقش یک نینجا ظاهر می‌شوید که در ابتدای بازی، استاد‌تان اصول و قواعد پینگ پنگ بازی کردن را به‌تان یاد می‌دهد. هسته اصلی بازی، پینگ پونگ است و سازندگان هم تلاش کرده‌اند تا این ورزش را به شکلی اصولی و واقعی در آن شبیه‌سازی کنند؛ برای مثال، شما می‌توانید با تغییر دادن نوع کشیدن انگشت‌تان روی صفحه، ضربات آرام یا محکم و حتی ضربات کات‌دار و با ارتفاع بلند را بزنید و توپ را به روش‌های مختلفی به سمت رقیب روانه کنید. اما این وسط، یک سری المان فانتزی هم به بازی اضافه شده‌اند که حس و حال خاصی را به بازی Power Ping Pong داده‌اند؛ به عنوان مثال، با زدن توپ به سمت نقاط زردرنگی که روی میز رقیب ظاهر می‌شوند، نوار قدرت شما پر می‌شود و می‌توانید با لمس کردن قسمت قدرت، ضربه‌ای بسیار محکم را به سمت رقیب روانه کنید. یا در مثالی دیگر، در بازی یک سری پاورآپ دیده می‌شود که برداشتن آن‌ها قدرت‌های مختلفی را برایتان به ارمغان می‌آورد؛ مثلا یکی از پاور‌آپ‌ها توپ را به بمب تبدیل می‌کند و می‌توانید آن را در میدان رقیب منفجر کنید. یا در نمونه‌ای دیگر، دو صفحه در طرفین میز حریف ظاهر می‌شود و در نتیجه شانس بیرون رفتن ضربه شما کم‌تر می‌شود. وجود این قبیل آیتم‌ها و قابلیت‌ها در بازی، باعث شده تا Power Ping Pong از یک بازی پینگ پونگ ساده به اثری جذاب‌تر تبدیل شود.

بازی موبایل Power Ping Pong

Power Ping Pong یک بازی ۵ دلاری است و خب همین امر هم انتظار‌ها را از محتویات بازی بالاتر می‌برد. می‌توان گفت که ساخته استودیو چیلینگو در این زمینه هم کاملا راضی‌کننده ظاهر می‌شود و بازی در مجموع دارای سه حالت است که هریک، جذابیت خاص خودشان را دارند. حالت بقای بازی، شما را در مسابقاتی در منطقه دلخواه‌تان روبه‌روی استادتان قرار می‌دهد. استاد، بهترین پینگ‌پونگ‌باز جهان است و هیچ‌کس تا به امروز وی را شکست نداده است. در این حالت بازی، شما باید سعی کنید برای مدت طولانی‌تری با استاد مسابقه دهید و رکورد بهتری ثبت کنید. رکورد‌ها در جدول رتبه‌بندی بازی ثبت می‌شوند و همین امر باعث می‌شود تا برای ثبت رکورد بهتر، مدام این قسمت را تکرار و تکرار کنید. حالت بعدی، آرکید است که مراحل مختلفی دارد و در هر مرحله، ابتدا با سه پینگ‌پونگ‌باز معمولی رقابت خواهید کرد تا به باس آن قسمت برسید. این مسابقه‌ها هم چالش خاص خود را دارند و مسابقه دادن با رقبای مختلفی که هریک سبک خاص خود را دارند، کاملا سرگرم‌کننده است.

|

اما قسمت بعدی بازی که می‌توان آن را جذاب‌ترین بخش هم دانست، حالت آنلاین و چندنفره است. در این بخش سراغ رقبایی می‌روید که مانند شما یک گیمر هستند و همین امر هم باعث شده تا بازی‌ها دیگر قابل پیش‌بینی نباشند. با در نظر گرفتن این سه بخش، بازی Power Ping Pong محتوای کافی برای سرگرم کردن شما در طولانی مدت را دارد. همچنین بد نیست اشاره‌ای به این موضوع هم داشته باشیم که بازی یک سری المان‌های نقش‌آفرینی-مانند نیز دارد و با برنده شدن در رقابت‌ها، امتیاز تجربه کسب می‌کنید و به مرور سطح شما ارتقا پیدا می‌کند و می‌توانید قابلیت‌های جدیدی به دست بیاورید. همچنین در بازی امکان آزاد کردن راکت‌های بهتر نیز وجود دارد که مثلا قدرت بیش‌تر یا سطح بزرگ‌تری را به ارمغان می‌آورند.

بازی Power Ping Pong با استفاده از موتور یونیتی ساخته شده و گرافیک بازی کاملا فانتزی و عالی است. طراحی شخصیت‌ها و محیط‌ها به خوبی صورت گرفته و علاوه بر آن، تنوع خوبی را، هم در زمینه محیط و هم در زمینه شخصیت‌ها شاهد هستیم. البته یک سری محیط‌های بازی ابتدا قفل هستند که باید با پشت سر گذاشتن مراحل قسمت آرکید، آن‌ها را باز کنید. موسیقی‌های بازی هم که حس و حالی شرقی دارند، از زیبایی خاص خود برخوردار هستند و بازی از این نظر کم و کاستی ندارد.

بازی موبایل Power Ping Pong

در مجموع اگر اندک علاقه‌ای به ورزش پینگ پونگ و بازی‌هایی که با محوریت آن ساخته می‌شوند دارید، بازی کردن و دانلود بازی Power Ping Pong را حتما پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود بازی Power Ping Pong


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده